شرایط آب و هوا سیشل در پاییز

آب و هوای سیشل در پاییز چگونه است؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

 

آب و هوای سیشل

هیچ مقصدی بهتر از جزیره ی گرمسیری سیشل نمی تواند مقصد تعطیلات شما باشد. در ادامه به بررسی آب و هوا سیشل در پاییز و مکان های دیدنی در این فصل می پردازیم.

شرایط آب و هوا سیشل در پاییز

شرایط آب و هوا سیشل در پاییز

اگر اکتبر را برای بازدید از سواحل سیشل انتخاب کرده اید، انتخاب عالی ای است، زیرا آب و هوا سیشل در پاییز یکی از بهترین اوقات در تمام طول سال است.
در فصل پاییز جریان نرمی از نسیم خنک با قطرات باران حداکثر یک یا دو ساعت در طول روز در هوا است. معمولاً در طول شب نم نم باران می بارد، بنابراین شما 12 ساعت در روز آب و هوای آفتابی و بقیه حالات آب و هوای ساحلی را خواهید داشت.
آب وهوای سیشل در پاییز مرطوب ترین فصل سال را به خود اختصاص داده است، اما باران فقط 18 روز باقی می ماند. همچنین وزش باد از جنوب شرق، به سطح رطوبت جزیره کمک میکند . این فصل نسبت به فصل های قبلی ها خنک تر است، بنابراین، به فرصتی دلپذیر برای حضور در سیشل تبدیل می شود.
دمای میانگین
دما معمولاً بین 24 تا 28 درجه سانتیگراد است. همچنین، همزمان با وزش بادهای موسمی به سیشل در این ماه، سالانه حدود 139 میلی متر بارندگی دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مکان های دیدنی سیشل در پاییز

آب و هوا سیشل در پاییز بسیار مناسب است و برای اینکه بدانید چه مکان هایی برای بازدید بهتر است، در ادامه همراه باشید. ذکر این نکته مهم است که در ماه اکتبر، به دلیل وجود مقدار قابل توجهی جلبک دریایی، باید از هر دو قسمت جنوب غربی و جنوب شرقی جزیره اجتناب کرد. بخش‌هایی از جزیره، مانند بندر Launay یا Beau Vallon در Mahe و Cote d’Or در Praslin برای زمانی که اینجا هستید، بهترین گزینه هستند زیرا عاری از جلبک دریایی بوده و آب‌ های بسیار شفافی دارند.

بندر Launay

پارک ملی Launay Marine که یکی از دیدنی ‌ترین مناظر دریایی سیشل است یک هتل پنج ستاره، Ephelia و هشت ساحل زیبا دارد. میتوانید با تور سیشل پاییز از این بندر دیدن کنید.

دیدنی های بندر Launay

این پارک تنها پارک دریاییست که هم از طریق دریا و هم از جاده قابل دسترسی است. از ویکتوریا 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. در اینجا می توانید زیر سایه درختان تاکاماکا استراحت کنید یا از ون غذا که در کنار استراحتگاه ها قرار دارد، برگرها و چیپس های خوشمزه خرید کنید.
از آنجایی که دریای آن، آب ‌های فیروزه‌ ای مانند شفاف و زیبایی دارد که مانند یک بندر طبیعی است، خلیج به یکی از بهترین مقاصد برای غواصی در سیشل تبدیل شده است. حتی می توانید زیپ لاین را انتخاب کنید و یک تجربه هیجان انگیز ثبت کنید. این پارک به دلیل بازدید از کوسه نهنگ نیز معروف است. در کل این مکان غذاهای عالی، دیدنی ها و فعالیت های ماجراجویی هیجان انگیزی به شما هدیه می دهد.

بو والن

بو والن پر رفت و آمد ترین ساحل در شمال جزیره ماهه و مورد علاقه هر بازدید کننده است. زیرا آب های شفاف و صخره های مرجانی آن را به یک مکان عالی برای شنا و فعالیت های غواصی تبدیل کرده است. البته نه فقط شنا، فعالیت های دیگری مانند موج سواری، جت اسکی، کایت سواری، ماهیگیری و قایق سواری نیز در این مکان مورد علاقه مسافران است.

شرایط آب و هوا سیشل در پاییز

پیتزا فروشی بائوباب با کف ماسه در ساحل قرار دارد و پیتزا، غذا های دریایی و چیپس خوشمزه ارائه می دهد و پس از شنا کردن زیر نور خورشید، برای انرژی بخشیدن به خود بسیار مناسب است. به غیر از این پیتزا فروشی معروف، غذا خوری و ده ها کافه دیگر وجود دارد که با بهترین غذا های خانگی ایتالیایی، غذا های دریایی، غذا های محلی سیشل و بسیاری موارد دیگر در خدمت شما هستند.
تقریباً هیچ ساحلی چنین فعال و پر جنب و جوش در سیشل وجود ندارد. همانطور که گفته شد، آب و هوا سیشل در پاییز یک فرصت عالی برای شما است که از آن استفاده کنید.

ساحل Cote D’Or

ساحل Cote d’Or با ماسه های طلایی در خلیج Anse Volbert قرار دارد و یک ساحل فوق العاده زیبا در Praslin است. در امتداد آن تعدادی اقامتگاه که شامل هتل ها، استراحتگاه های مجلل و خوابگاه ها می شود، قرار دارد. اگر می خواهید برای خود و عزیزانتان سوغاتی بخرید، چندین مغازه نیز دارد.
از طریق وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است و یکی از گسترده ترین مناطق مجمع الجزایر است. انتقال از اینجا به مقصدی دیگر مطمئناً دشوار است زیرا جذابیت این مکان در کنار آب و هوای سیشل در پاییز به شما اجازه نمی دهد که آنجا را ترک کنید. به علاوه چون جلبک های دریایی در ماه اکتبر به سمت جنوب حرکت می کنند، ساحل Cote D’Or شفاف تر و جذاب تر می شود.

جمع بندی

اگر می خواهید به سیشل سفر کنید معطل نکنید، آب و هوا سیشل در پاییز بهترین فرصت برای بازدید از این جزیره زیبا و دیدنی است. اگر آماده ی سفر هستید حتما به صفحه تور سیشل پاییز سر بزنید.


 



 الی گشت    

                تور کیش