روستای زمیدان لاهیجان ، گیلان | Lahijan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

روستای زمیدان لاهیجان

در این مطلب از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با روستای زمیدان لاهیجان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این روستای زیبا در لاهیجان در ادامه مطلب همراه ما باشید.

روستای زمیدان (Zemidan) در ۸ کیلومتری شهر لاهیجان در استان گیلان واقع شده است. در این روستا حدود ۱۰۰ خانوار ساکن هستند که جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر را شامل می شود. این روستا یکی از زیباترین روستاهای استان گیلان می‌باشد و مکان خوبی برای گذراندن تعطیلات پایان هفته‌ی شماست.

شغل اکثر مردم روستای زمیدان کشاورزی است و محصولات این روستا شامل برنج، چای، کرم ابریشم، انواع سبزیجات، میوه و مرکبات و … می شود. در این روستا همچنین  چند واحد صنعتی نیز استقرار یافته است که عبارتند از سه کارخانه‌ی چای‌خشک کنی، یک واحد برنج‌کوبی و یک واحد چوب‌بری.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این روستا در نزدیکی روستای زیبا و توریستی سطلسر قرار گرفته و شما می توانید با طی کردن فاصله کمی از هر دو روستا دیدن کنید. شالیزارهای پلکانی این روستاها که به شالیزارهای سریلانکا و بالی شباهت دارند بسیار زیبا و دیدنی اند.

روستای زمیدان لاهیجان
روستای زمیدان لاهیجان

دسترسی

روستای زمیدان دارای جاده‌ی آسفالته می‌باشد و شما می‌توانید با خودرو در عرض کم‌تر از پنج دقیقه از شهر لاهیجان به روستای زمیدان بیایید. جالب این است که با ادامه دادن جاده‌ی زمیدان می‌توانید به شهرهای لنگرود و املش برسید. جاده‌ی دسترسی به این روستا، جاده‌ای زیبا و رویایی می‌باشد و به شما توصیه می‌کنیم در سفر به شهر لاهیجان حتما سری به این روستای زیبا بزنید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨