خدمات مشتریان مستربلیط،۹۷ درصد از تماس‌های ورودی را پاسخگو هستیم

خدمات مشتریان مستربلیط،۹۷ درصد از تماس‌های ورودی را پاسخگو هستیم

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مدیر تیم خدمات مشتریان مستربلیط اعلام کرد، ۹۷ درصد از تماس‌های ورودی را پاسخگو هستیم

در سال‌های اخیر و در پی افزایش رقابت فعالان صنعت گردشگری، افزایش رضایتمندی مشتریان که به رشد فروش و در نتیجه افزایش سهم بازار منجر می‌شود اهمیت ویژه‌ای یافته است. موضوعی که موجب تقویت تیم‌های پشتیبانی از لحاظ کمی و کیفی شده و نتیجه این اتفاق بهبود سطح کیفی سفر مسافران بوده است.

خدمات مشتریان مستربلیط،۹۷ درصد از تماس‌های ورودی را پاسخگو هستیم

مستربلیط نیز به عنوان یکی از ۳ برند مطرح در اکوسیستم استارت‌آپی در حوزه گردشگری، اقدامات موثری در حیطه پشتیبانی از مشتریان داشته که به افزایش بیشتر سطح رضایتمندی مشتریانش منجر شده است. ارائه خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته، افزایش سطح پاسخگویی توسط پرسنل در مقابل پاسخگویی خودکار، اطلاع‌رسانی‌های دقیق در مورد تغییرات ساعت پرواز، قطار و… به مشتریان، برخی از اقدامات مستربلیط در حوزه پشتیبانی است. اما در کنار این‌ها مستربلیط با آموزش تیم خدمات مشتریان خود، سطح کیفی ارائه خدمات در این زمینه را بالا برده و با کاهش زمان پاسخگویی به یکی از اهداف خود که پاسخگویی به مشتریان در کمترین زمان انتظار است رسیده است. بر اساس گزارش‌های ارسالی از سوی تیم خدمات مشتریان مستربلیط، یکی از اهداف مهم این تیم برطرف کردن مشکلات مشتریان در کمترین زمان است که محقق شده است و در حال حاضر میانگین مدت زمان انتظار برای برقرای تماس با کارشناسان پشتیبانی 15 ثانیه و میانگین مکالمه حدود 2 دقیقه است.

علیرضا دلاوری مدیر خدمات مشتریان مستربلیط در این رابطه می‌گوید: «در حال حاضر تیم خدمات مشتریان مستربلیط در ۲۴ ساعت شبانه روز، 97 درصد تماس‌های ورودی را پاسخگو است و تنها 3 درصد از تماس‌ها از سوی تیم پشتیبانی مستربلیط بدون جواب می‌ماند که این میزان پاسخگویی بالاتر از استانداردها است. وی با اشاره به اینکه تقویت تیم خدمات مشتریان در مستربلیط جریانی مداوم است می‌گوید: « 60 درصد تماس‌های ورودی مستربلیط توسط کارشناسان آموزش دیده و با انگیزه‌ مستربلیط و 40 درصد تماس‌ها توسط سیستم پاسخگوی خودکار پاسخ داده می‌شود که در صدد هستیم میزان پاسخگویی غیرخودکار را افزایش دهیم. همچنین هر نوع تغییر در ساعت پرواز داخلی و خارجی از طریق پیامک به اطلاع مسافران می‌رسد و در صورت عدم پاسخگویی پیامک از سوی مسافر، تغییرات پروازی توسط تماس خودکار به اطلاع مسافران می‌رسد  تا آنها سفری بدون دغدغه را تجربه کنند.»

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


خدمات مشتریان مستربلیط،۹۷ درصد از تماس‌های ورودی را پاسخگو هستیم

مدیر خدمات مشتریان مستربلیط  می‌افزاید: « در تلاش هستیم تا مشکلات احتمالی در طی فرآیند خرید آنلاین بلیط سفر به کمترین حد برسد، اما موضوع این است که امکان صفر شدن این مشکلات وجود ندارد و در نتیجه تلاش ما در تیم پشتیبانی مستربلیط رفع سریع مشکلات احتمالی مسافران در کمترین زمان ممکن و ثبت تجربه‌ای خوشایند از سفر است.»

ارتقای سطح کیفی پاسخگویی توسط پرسنل آموزش دیده مستربلیط، کاهش بیشتر زمان انتظار و ارایه سرویس جدید پشتیبانی از برنامه های آتی تیم خدمات مشتریان مستربلیط است. در حال حاضر مستربلیط یکی از مشتری‌مدارترین فعالان استارت‌آپی در حوزه گردشگری است و اگر شما هم می‌خواهید سفری بدون دغدغه و پر آرامش را تجربه کنید بلیط سفر خود را از مستربلیط خریداری و در صورت وجود هر سوال از تیم خدمات مشتریان مستربلیط کمک بگیرید.



 الی گشت    

                تور کیش