آشنایی با دهکده توریستی گنجنامه ، همدان | Hamedan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

دهکده توریستی گنجنامه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با دهکده توریستی گنجنامه همدان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این دهکده تاریخی و تفریحی با ما همراه باشید.

دهکده توریستی گنجنامه (Ganjnameh Tourist Resort Complex) نام دهکده‌ای توریستی در شهر همدان است که از بخش‌های باستانی و گردشگری تشکیل یافته است. این مجموعه با امکانات تفریحی بسیار و بی‌نظیر خود گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را جذب می کند. دهکده فرهنگی ورزشی توریستی گنجنامه در 5 کیلومتری شهر همدان، در میدان گنجنامه و در مجاورت کتیبه‌های کهن و آبشار گنجنامه قرار دارد. این دهکده در سال ۱۳۷۹ در دامنه شمالی کوه‌های الوند منطقه نمونه گردشگری را ایجاد کرده است.

مجموعه گنجنامه یکی از قوی‌ترین قطب‌های گردشگری ایران و خاورمیانه بوده و عضوی از سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) شده است. دهکده گنجنامه با ظرفیت ۵۰۰۰ نفر، همه امکاناتی را که برای یک گردشگر مورد نیاز است، مانند امکانات تفریحی، ورزشی، اقامتی و حتی آموزشی را داراست. دره زیبای الوند و جلوه‌های دلربای دشت میشان سبب جذب گردشگران به این منطقه می شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تاریخچه گنجنامه

دهکده گنجنامه حدود ۲ دهه پیش و در سال ۱۳۷۹ افتتاح شده و از هزاران سال پیش خانه دو کتیبه ارزشمند بوده است. کتیبه هایی که قدمتشان به دوره هخامنشیان بر می گردد و قدمت ۲۵۰۰ ساله آن ها یکی از شگفتی های این دهکده به شمار می رود.

دهکده توریستی گنجنامه
دهکده توریستی گنجنامه

دیدنی های دهکده گنجنامه

  • کوهستان الوند و دشت میشان
  • آبشار گنجنامه
  • کتیبه های گنجنامه
  • غار آکواریوم گنجنامه
عکس از: Mohammad Amin Najafi
عکس از: Mohammad Amin Najafi

امکانات تفریحی 

در این دهکده تفریحی امکاناتی همچون سورتمه ریلی، اسنومبیل، شهربازی، دیواره سنگ نوردی، سینما 5 بعدی، تله کابین گنجنامه، رنجر، تیرول و بانجی جامپینگ، رستوران، کافی شاپ و سوئیت های اقامتی وجود دارد.

اقامت در دهکده گنجنامه

اگر دوست دارید که در این دهکده اقامت کنید، سوئیت های ویژه دهکده گنج‌نامه امکانات بسیار خوبی دارند که در هر فصل متناسب با تغییرات آب و هوا از مسافران پذیرایی می کنند. طراحی داخلی مدرن و به‌روز، سیستم گرمایش از کف، آشپزخانه مجهز به تمام امکانات مورد نیاز، سیستم صوتی و تصویری مرکزی، پارکینگ اختصاصی، امکان استفاده از رستوران سنگی با غذای ارگانیک و بسیاری خدمات منحصر به فرد دیگر از امکانات سوئیتهای VIP دهکده گنجنامه هستند.

ویلاها کاملا مشرف به دره گنجنامه هستند و طبیعت فوق العاده زیبایی دارند. به جز سوئیت ها، ویلاهای کوهستانی هم می‌توانند گزینه‌هایی عالی برای اقامت در این مجموعه باشند. (تلفن رزرو ویلاهای اقامتی: 08134302317)

دهکده توریستی گنجنامه
دهکده توریستی گنجنامه

چطور به دهکده توریستی گنجنامه برویم ؟

این مجموعه تفریحی در فاصله نه چندان دور از شهر و در دل صخره های کوهستانی الوند و انتهای دره عباس آباد واقع شده است. عباس آباد منطقه زیبایی است و به باغ های متعددی مزین شده، زیبایی جاده های آن باعث شده که فاصله ۵ کیلومتری گنجنامه از شهر زیاد به چشم نیاید.

آدرس: استان همدان، همدان، 5 کیلومتری جنوب غربی همدان، انتهای دره عباس آباد

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 08:00 تا 23:00

هزینه بازدید: برای بازدید از خود دهکده نیاز به پرداخت هزینه نیست اما تفریحات و بخش های مختلف آن هزینه دارند.

شماره تماس: 58211646-081

وبسایت دهکده توریستی گنجنامه: ganjname.net

صفحه اینستاگرام دهکده توریستی گنجنامه: ganjnamehvillage

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨