تله کابین گنجنامه همدان | Hamedan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تله کابین گنجنامه همدان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با تله کابین گنجنامه همدان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این تله کابین در شهر زیبای همدان با ما همراه باشید.

تله کابین یکی از تفریحات هیجان انگیز و پرطرفدار است. رفتن به ارتفاع و دیدن زیبایی منظره شهرها از بالا هیجان و لذت خاصی دارد. در ایران تله کابین ها اکثرا در شهرهای بزرگ و یا معروف از لحاط گردشگری وجود دارند. از تله کابین توچال تهران گرفته تا تله کابین های رامسر و نمک آبرود در شمال ایران که منظره ای بسیار زیبا و رویایی را جلوی چشمانتان می گذارند. یکی از تله کابین های مشهور در ایران تله کابین همدان است.

تله کابین گنجنامه همدان (Ganjnameh Telecabin) از تله کابین های محبوب و یکی از معروف ترین تله کابین های ایران است. تله کابین گنجنامه از تله کابین های ایمن در کشورمان است که در سال 1387 در همدان افتتاح شد. این تله کابین به عنوان تنها تله کابین دارای فراز و فرود در ایران شناخته می شود. تماشای کوه های منطقه گنجنامه و طبیعت سرسبز دشت میشان، آن هم از فراز آسمان ها قطعا تجربه بی نظیری خواهد بود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تله کابین گنج نامه در انتهای دره سرسبز عباس آباد در 5 کیلومتری شهر همدان و در مجاورت کتیبه های تاریخی و آبشار زیبای گنج نامه واقع شده است. تله کابین گنج نامه دارای 3400 متر طول، 800 متر ارتفاع و 35 کابین است.

ایستگاه آغازین این تله کابین در یک مجموعه گردشگری به همین نام قرار گرفته است و ایستگاه آخر آن به دشت زیبای میشان می رسد؛ جایی که می توانید به تماشای آب های روان، چمنزارها و مناظر بکر و دیدنی بنشینید و از طبیعت لذت ببرید. حدودا 15 دقیقه زمان می برد تا از دهکده توریستی گنج نامه در ایستگاه اول به سمت منطقه میشان در ایستگاه دوم برسید.

آب و هوای مطبوع کوهستان، دره زیبای الوند و چشم انداز بی نظیر دشت میشان سبب شده است گردشگران زیادی از نقاط مختلف کشور و حتی جهان، به این منطقه مراجعه نمایند.

تله کابین گنجنامه همدان
تله کابین گنجنامه همدان

تله کابین گنجنامه 35 کابین دارد و در مدت زمانی بین 7 تا 15 دقیقه، مسافران را جا به جا می کند. همانطور که پیشتر اشاره کردیم گنجنامه تنها تله کابین دارای فراز و فرود در ایران است و این فراز و فرودها، با وجود سیستم دبل چک، در فضایی کاملا امن و ایمن صورت می گیرد؛ بنابراین می توانید با خیالی راحت سوار کابین های مجموعه گنجنامه شوید و سفر خوشی داشته باشید. این مجموعه کابین های وی آی پی هم دارد که می تواند تجربه ای لوکس برای شما رقم بزند.

خرید بلیط تله کابین

برای افراد بالای 5 سال نیاز به تهیه بلیط می باشد. قیمت بلیط برای هر نفر مجزا بوده و مبلغ آن 35 هزار تومان است. پس از خرید بلیط هنگام ورود به دهکده به واحد مشتری مداری مراجعه کنید و بلیط خود را تبدیل نمایید تا بتوانید از تله کابین استفاده نمایید. همچنین امکان کنسل شدن بلیط در روزهایی که شرایط جوی نامناسب وجود دارد که میتوانید بلیط خود را عودت داده و وجه آن را پس بگیرید و یا تاریخ مراجعه خود را با هماهنگی با شماره 09182223313 تغییر دهید.

امکانات تفریحی دهکده توریستی گنجنامه

در این دهکده تفریحی امکانات دیگری همچون سورتمه ریلی، اسنومبیل، شهربازی، سینما 5 بعدی، تله سیژ، بانجی جامپینگ، رستوران، کافی شاپ و سوئیت های اقامتی نیز وجود دارد.

چطور به دهکده گنجنامه برویم ؟

برای بازدید از این تله کابین ابتدا باید به شهر همدان سفر کنید. تله کابین گنجنامه همدان در شهرک تفریحی توریستی گنجنامه، در ضلع شرقی میدان گنجنامه واقع شده است.

آدرس: ایران، همدان، 5 کیلومتری شهر همدان، بلوار کولاب

ساعت کاری: ساعات کاری تله کابین گنجنامه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 09:00 الی 20:00 و در پنج شنبه و جمعه از ساعت 06:00 الی 20:00 می باشد.

قیمت بلیط: برای هر نفر 30 هزار تومان – کابین های وی آی پی 300 هزار تومان

شماره تماس: 58211646-081 و 09182223313

وبسایت دهکده توریستی گنجنامه: ganjname.net

صفحه اینستاگرام دهکده توریستی گنجنامه: ganjnamehvillage

تله کابین گنجنامه همدان
تله کابین گنجنامه همدان

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨