اسکله ساحلی بابلسر ، مازندران | Babolsar

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اسکله ساحلی بابلسر

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با اسکله ساحلی بابلسر آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این اسکله قایقرانی زیبا و پارک اطراف آن در شهر بابلسر در ادامه با ما باشید.

بابلسر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای مازندران و رشته کوه البرز قرار دارد. این شهر مرکز شهرستان بابلسر است. بابلسر شهری ساحلی با آب و هوایی عالی است که باعث محبوبیت بسیار زیاد آن شده است.

اسکله ساحلی بابلسر یکی از دیدنی های این شهر ساحلی استان مازندران می باشد. سنگهای موج شکن این اسکله بسیار زیبا و در نوع خود منحصر به فرد هستند. این موج شکن ها مانع نفوذ آب به پارک مجاور نیز می شوند. این اسکله جنبه تجاری ندارد و بیشتر به عنوان یکی از مکان‌های گردشگری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


وجود اسکله های قایقرانی با انواع قایقها و صنوبرهای بلند در دو طرف پیاده رو رودخانه بابلرود به جذابیت این رود اضافه کرده است و همچنین انعکاس نور چراغهای حاشیه رودخانه در آب،  فضای دلپذیری را در شب برای مسافران و گردشگران بابلسر فراهم میکند. از پل اول تا پایان رودخانه در دو طرف، فضایی برای اقامت مسافران فراهم گردیده است که شما می توانید در کنار این رودخانه با درخت های کهنسال و زیبایش لحظات خوشی را تجربه نمایید.

اسکله ساحلی بابلسر
اسکله ساحلی بابلسر

با قدم نهادن روی اسکله، قایق ها و کشتی های متعددی را می بینید که سال هاست روی این آب ها در حرکت بوده اند. در سراسر این اسکله اتاقک هایی وجود دارد که می توان در آنها چای نوشید و قایق اجاره نمود.

اسکله ساحلی بابلسر
اسکله ساحلی بابلسر

اما اگر کمی تجملی تر بخواهید در این اسکله بگردید می توانید به قسمت جنوبی آن رفته و کشتی پانیک را ملاحظه فرمایید. این کشتی مدرن با ناخدایی همیشه بیدار آماده حرکت می باشد.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨