۶۱ جزیره زیبای جهان ، مقاصدی رویایی و دیدنی

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

زیباترین جزایر جهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با زیباترین جزایر جهان آشنا خواهیم کرد. اگر قصد سفر به یک جزیره دیدنی را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

۶۱ جزیره زیبای جهان که موضوع این مقاله است، گلچینی از زیباترین جزایر جهان از مقصدهای ساحلی استوایی گرفته تا مناظر عجیب و غریب ماورایی را شامل می شود. اما کدام یک از این جزایر جهان بهترین هستند؟ پیشنهاد می‌کنیم که تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا متوجه شوید!

اگر به دنبال بهشت ​​روی زمین هستید، از زیباترین جزایر جهان دیدن کنید. این شگفتی‌های استوایی دارای آب‌های شفاف، سواحل بکر با شن‌های سفید و فضای سبز سرسبز هستند که مشاهده آنها طبیعتا نفس‌گیر خواهد بود. از کارائیب گرفته تا اقیانوس آرام جنوبی، در هر نقطه‌ای از این میان، برشی از بهشت ​​را خواهید یافت که باعث می‌شود هرگز نخواهید آن را ترک کنید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اما فریب ظاهر عالی آنها را نخورید. این جزایر چیزی بیش از یک چهره زیبا هستند. ماجراجویان مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را برای سرگرم کردن خود در این جزایر پیدا می‌کنند، از غواصی گرفته تا پیاده‌روی و زیپ لاین. غذاها از طعم های عجیب و غریب و لذت‌های آشپزی که هر جزیره ارائه می‌دهد لذت می‌برند، در حالی که علاقه‌مندان به فرهنگ از سنت‌ها و آداب و رسوم منحصر به فردی که هر مکان را خاص می‌کند لذت می‌برند.

آیا به دنبال جزایر عجیب و غریب برای یک سفر رویایی هستید؟ از دریای کارائیب تا مدیترانه، فقط باید این جزایر زیبا را ببینید. چه یک مسافر تنها باشید، چه زوجی که به دنبال یک سفر رمانتیک است یا اگر خانواده‌ای هستید که به دنبال یک تعطیلات مفرح است، این جزایر برای همه گروه‌ها فعالیت‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهد. پس چمدان‌هایتان را ببندید و برای تجربه سفر به بهترین جزایر آماده شوید. وقت آن است که از دریا و از زیبایی های خیره‌کننده‌ترین جزایر جهان لذت ببرید! در اینجا 61 جزیره زیبا در جهان بدون ترتیب خاصی آورده شده است.

زیباترین جزایر جهان

1. فیجی، کشور جزیره ای فیجی

اگر به دنبال بهترین تعطیلات در جزیره گرمسیری هستید، فیجی را به لیست خود اضافه کنید. این مجمع‌الجزایر در اقیانوس آرام جنوبی یافت می‌شود و همه چیز از سواحل زیبا و استراحتگاه‌های مجلل گرفته تا کوه های آتشفشانی و ماجراجویی‌های غواصی را در خود جای داده است. آب‌های فیروزه‌ای، صخره‌های مرجانی رنگارنگ و مردم صمیمی را نیز به ویژگی‌های عالی این جزیره اضافه کنید. با سفر به فیجی خواهید دید که چرا این جزیره شایسته قرار گرفتن در فهرست زیباترین جزایر جهان است.

2. جزایر لوفوتن، نروژ

آه، جزایر لوفوتن! گوهر پنهان نروژ که به خاطر زیبایی بکر و ناهموارش معروف است. این جزایر ممکن است بهشت ​​استوایی شما نباشند، اما نوع متفاوتی از جذابیت را ارائه می‌دهند که مقاومت در برابر آن سخت است. لوفوتن یکی از عجیب‌ترین جزایر جهان است. برای شروع، با کوه های باشکوهی روبرو خواهید شد که از دریا بیرون آمده‌اند و با کلبه‌های ماهیگیری چوبی رنگارنگ تزئین شده‌اند. آب‌های فیروزه ‌ی جزایر مملو از ماهی‌ها و موجودات دریایی است، بنابراین جای تعجب نیست که ماهیگیری بخش بزرگی از فرهنگ محلی است.اما این تمام چیزی نیست که باید انجام شود.

اگر اهل آدرنالین هستید، می توانید به موج سواری یا صخره‌نوردی بروید. اگر سفر آرام‌تری را ترجیح می‌دهید، مسیرهای پیاده‌روی زیادی با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از جزایر وجود دارد. راستی تماشای شفق شمالی را فراموش نکنیم! لوفوتن یکی از بهترین مکان‌ها برای دیدن این شگفتی طبیعی است، پس حتما آن را به برنامه سفر خود اضافه کنید.واقعیت جالب: جزایر لوفوتن در بالای دایره قطب شمال قرار دارند، به این معنی که در ماه‌های تابستان، خورشید هرگز غروب نمی‌کند. همچنین در طول زمستان، می‌توانید شاهد شب قطبی باشید، جایی که خورشید هرگز طلوع نمی‌کند. این یک تجربه ماورایی است که فراموش نخواهید کرد.

بنابراین، اگر به دنبال یک ماجراجویی منحصر به فرد در جزیره هستید، جزایر لوفوتن ارزش دیدن دارند. سفر به این جزیره یک تعطیلات ساحلی معمولی نیست. لوفوتن زیبایی متفاوتی را به شما ارائه می‌دهد که به همان اندازه مسحورکننده است. بنابراین، لباس‌های گرم خود را آماده کنید و جزایر خیره‌کننده لوفوتن نروژ را کشف کنید!نکته: اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، به شدت توصیه می‌کنم برای پروازهای ارزان اسکات ثبت‌نام کنید.

شفق شمالی در لوفوتن

3. سنت لوسیا

در میان جزایر جهان، سنت لوسیا واقعاً برجسته است. برخلاف اکثر جزایر کارائیب، این جزیره بسیار کوهستانی است و نمادین ترین قله آن نزدیک به 800 متر (2620 فوت) ارتفاع دارد. این جزیره آتشفشانی همچنین محل بسیاری از سواحل زیبا، هتل های مجلل و ماهیگیری  است. تأثیر فرانسه در این جزیره مطمئناً شما را نیز تحت تأثیر قرار می دهد.

دوستداران طبیعت از فرصت های بی حد و حصر برای شنا و غواصی در میان صخره های مرجانی، پیاده روی در پیتون ها و دیدن آبشارها لذت خواهند برد. همچنین مسیرهای طبیعت گردی در میان جنگل های بارانی و همچنین زیپلاین و اسب سواری در این جزیره وجود دارد. اگر فقط به دنبال استراحت و آرامش هستید، سنت لوسیا میزبان چندین استراحتگاه همه جانبه نیز هست. آیا این جزایر جزو برترین جزایر برای بازدید است؟ حتما همینطور است!

سنت لوسیا یکی از عجیب ترین جزایری است که می توان تصور کرد.

4. جزیره سیشل، آفریقا

سیشل یک جزیره گرمسیری بهشتی ​​است. خود را گم کردن در سیشل آسان است. این گروه متشکل از 115 جزیره در شرق کنیا چیزی کمتر از فهرست 61 جزیره زیبای جهان ندارد. سیشل جایی است که قسمت هایی از فیلم Castaway فیلمبرداری شد. همچنین ممکن است به یاد داشته باشید که شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون ماه عسل خود را در اینجا گذراندند.

سیشل از سواحل و صخره‌های مرجانی با ارزش کارت پستالی گرفته تا جنگل‌های ثبت شده توسط یونسکو، جایی است که مقصد ثروتمندان و افراد مشهور برای تعطیلات است. آیا شما نیز به آنها ملحق خواهید شد؟

سیشل یک جزیره گرمسیری بهشت ​​است.

5. میلوس، یونان

این جزیره زیبای یونانی هر آنچه که یک مسافر می تواند آرزو کند را دارد. میلوس که در دریای اژه قرار دارد، کوچک است. اما اجازه ندهید اندازه آن شما را فریب دهد! این یک جواهر پنهان شگفتی های فراوانی دارد که آن را به یکی از زیباترین مکان ها برای بازدید تبدیل می کند.سواحل این جزیره خیره کننده هستند، با آب های فیروزه ای شفاف و شن های سفیدی که سراسر آن کشیده شده است. این جزیره بیش از 70 ساحل دارد که هر کدام جذابیت منحصر به فرد خود را دارند، اما مشهورترین آنها ساراکینیکو، پاپافراگاس، فیریپلاکا و تسیگرادو هستند.

اما چیزهای بیشتری در میلوس به جز سواحل زیبا وجود دارد. اگر از علاقه مندان به تاریخ هستید، مجذوب خرابه های باستانی می شوید که در این جزیره پراکنده شده اند. میلوس به خاطر مجسمه ونوس میلو معروف است. اما آیا می دانستید که میلوس محل نبرد باستانی بین آتنی ها و اسپارت ها نیز بوده است؟ این جزیره همچنین محل استقرار انسان های ماقبل تاریخ است، جایی که می توانید بقایای عصر برنز را ببینید. حالا بیایید در مورد غذا صحبت کنیم. یونان غذاهای خوشمزه خود را دارد و میلوس نیز از این قاعده مستثنی نیست.

غذاهای دریایی در اینجا یک غذای ویژه است و رستوران های زیادی خواهید یافت که ماهی تازه و سایر غذاهای محلی را سرو می کنند. غذای سنتی میلوس، “سوفیکو” را امتحان کنید که یک خورش آرام پخته با بادمجان، کدو سبز، سیب زمینی و گوجه فرنگی است. بنابراین، چرا باید به بازدید از میلوس فکر نکنید؟ اگر به دنبال یک سفر آرام هستید، میلوس مقصد مناسبی است. این جزیره به اندازه سایر جزایر یونان شلوغ نیست، بنابراین فضای زیادی برای استراحت خواهید داشت. همچنین، این جزیره برای کسانی که عاشق فضای باز هستند، ایده آل است و پیاده روی، کایاک سواری و غواصی در آب های شفاف دریای اژه را ارائه می دهد. میلوس برشی از بهشت ​​است که فقط باید آن را کاوش کنید.

جزایر در سراسر جهان نمی توانند با میلوس رقابت کنند

6. جزیره Reunion، فرانسه

جزیره Reunion که در شرق ماداگاسکار واقع شده است، یکی از جادویی‌ترین جزایر قابل تصور است. به‌خاطر مناظر سرسبز، آتشفشان‌های فعال و سواحل ماسه‌ای سیاه و سفید معروف است. این جزیره نه تنها یکی از زیباترین جزایر اقیانوس هند، بلکه در کل جهان است!

Cascade de Grand Galet در جزیره Reunion.

7. آزور، پرتغال

آیا به دنبال یک تجربه جزیره منحصر به فرد هستید؟ پس آزور مقصد شما خواهد بود. این گروه متشکل از 9 جزیره تقریباً در 1000 مایلی غرب پرتغال یافت می‌شود. آزورها به خاطر ماجراجویی های خود در فضای باز، یعنی غواصی، موج سواری و تماشای نهنگ ها معروف هستند.

این جزایر همچنین دارای غذاهای لذیذ و مناظر شگفت انگیز نیز هستند. من در سال 2014 از آزور بازدید کردم و باورم نمی‌شد چقدر بکر و دست نخورده است! البته، هر سال محبوب‌تر می‌شود، اما همچنان جذابیت جزیره‌ای_روستایی خود را حفظ کرده است.

جزیره پیکو متعلق به آزور است.

8. کورس، فرانسه

کورس به عنوان زادگاه ناپلئون، صدها سال است که در صدر فهرست جهانی قرار داشته است. این جزیره زیبای مدیترانه‌ای دارای غذاهای خوشمزه، شهرهای بندری، سواحل شنی سفید و صخره های ناهموار است.

این جزیره به راحتی یکی از زیباترین جزایر جهان برای بازدید است، به خصوص اگر به دنبال یک تعطیلات ساحلی با یک تجربه فرهنگی همه جانبه هستید. بونیفاسیو یک شهر قرون وسطایی در کورس است که بر فراز صخره ها قرار گرفته است.

9. جزیره اسکای، اسکاتلند

جزیره اسکای یک بهشت معمولی نیست. در واقع، چه از نظر آب و هوا و چه از نظر جغرافیایی، با دیگر جزایر قابل قیاس نیست. از طریق پل به سواحل شمال غربی اسکاتلند متصل است، اما احساس بسیار متفاوتی با آنچه در دیگر جزایر بریتانیا خواهید یافت دارد.جزیره اسکای که به خاطر مناظر ماورایی و قلعه‌های قرون وسطایی‌اش شناخته شده است، مقصدی برتر در میان دوستداران تاریخ و ماجراجویان است. صخره‌های دراماتیک، آب و هوای معتدل و مناظر سرسبز شما را ناامید نمی‌کند. آنچه در اسکای خواهید یافت شما را به یک داستان سرا تبدیل خواهد کرد.

مناظر ماورایی در جزیره اسکای.

10. جزیره تاهیتی، فرانسه

پلی‌نزی فرانسه دارای جزایر خیره‌کننده بسیاری است، اما تاهیتی قطعاً در میان بهترین‌ها قرار دارد. برخلاف برخی از جزایر گرمسیری که صرفاً کلوپ‌ها و استراحتگاه‌های ساحلی را ارائه می‌دهند، تاهیتی کمی از همه چیز دارد. در یک روز، می‌توانید در یک ساحل زیبا با شن‌های سفید کوکتل بنوشید، به دنبال آبشارها بروید و در بی‌شمار مغازه‌ها و بازارهایی که در سراسر جزیره پراکنده شده‌اند، خرید کنید.

تاهیتی یکی از زیباترین جزایر جهان است. این جزایر یکی از رمانتیک‌ترین جزایر جهان نیز می باشد. همچنین کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.  غذاهای شگفت انگیز فرانسوی را در این جزیره فراموش نکنید! آیا تاهیتی یکی از شگفت‌انگیزترین جزایر گرمسیری جهان است؟ شرط می‌بندی!

تاهیتی یکی از زیباترین جزایر جهان است.

11. مایورکا، اسپانیا

مایورکا در دریای مدیترانه غربی واقع شده است و بزرگترین جزیره در زنجیره جزیره بالئاریک است. همچنین یکی از جالب‌ترین جزایر جهان است و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست.مایورکا خانه بسیاری از مکان‌های رومی و موری از قرون گذشته، از جمله کاخ‌های سلطنتی و کلیساهای تاریخی است. پالما، پایتخت مایورکا، دارای معماری باشکوه اسپانیایی و تعداد زیادی بوتیک‌فروشی و کافه‌هایی است که در بین آن‌ها پراکنده شده‌اند.

شما می‌توانید در این جزیره در یک استراحتگاه ساحلی پرجنب‌وجوش با چشم‌انداز آب‌های فیروزه‌ای بمانید. خلیج‌های زیبا و کوه‌های آهکی را کشف کنید. جشنواره‌های موسیقی همیشه در اینجا برپا می‌شوند، بنابراین جای تعجب نیست که مایورکا جمعیت جوان‌تری را به خود جلب کند. با ماهیت همیشه آفتابی خود و جذابیت پر جنب و جوش آن، جای تعجب نیست که مایورکا یکی از زیباترین جزایر برای بازدید است. این جزیره همچنین یک بهترین راه گریز در اسپانیا است!

مایورکا (مایورکا) احتمالاً زیباترین جزیره جهان است.

12. کرت، یونان

آیا کرت این یکی از زیباترین جزایر جهان است؟ کاملا! کرت بزرگترین جزیره یونان است. همچنین یکی از چشمگیرترین‌هاست که ترکیبی منحصر به فرد از فرهنگ، تاریخ و تجارب خوراکی دارد. اگر به دنبال یک جزیره یونانی فتوژنیک با تاریخ و جذابیت زیاد هستید، کرت را به لیست سفرهای خود اضافه کنید.

13. مالدیو، هند

آیا به دنبال بازدید از یکی از منحصر به فردترین جزایر جهان هستید؟ مالدیو مطمئناً آنجاست. این مجمع الجزایر با بیش از 1000 جزیره در اقیانوس هند قرار دارد. این یکی از منحصر به فردترین مقاصد تعطیلات است که مجموعه وسیعی از ویلاهای لوکس، استراحتگاه‌های ساحلی پنج ستاره و خانه‌های ییلاقی روی آب را در خود جای داده است.

باورنکردنی‌ترین استراحتگاه در مالدیو و شاید حتی در جهان، Nautilus Maldives است. غیرقابل درک است که یک هتل می تواند بیش از 3000 دلار در هر شب قیمت داشته باشد، اما ما اینجا هستیم!پیشنهاد می‌کنیم که در این جزیره به غواصی بروید و در این واحه استوایی غوطه‌ور شوید و خواهید دید که چرا این جزیره یکی از زیباترین جزایر جهان است.

استراحتگاه جزیره هوراوالی در مالدیو

14. ایسکیا، ایتالیا

اگر به دنبال یک استراحتگاه دارای آبگرم و کسب سلامتی در دریای مدیترانه هستید، از این جزیره در ایتالیا دیدن کنید. ایسکیا که در خلیج ناپل قرار دارد، یکی از بهترین جزایر و جواهری پنهان در این فهرست است. مگر اینکه با جزایر ایتالیایی فوق‌العاده آشنا باشید تا این جزیره را بشناسید، در غیر این صورت اینجا نبوده‌اید یا در مورد آن چیزی نشنیده‌اید.

ایسکیا به عنوان یک جزیره آتشفشانی، از مراکز سلامتی، حمام‌های حرارتی و چشمه‌های طبیعی چیزی کم ندارد. در حین تماشای مناظر زیبای ساحلی، مقداری غذای خوشمزه بخورید. با بازدید از این جزیره خواهید دید که چرا ایسکیا در میان زیباترین جزایر جهان جای خود را دارد.

ایسکیا، ایتالیا

15. جزیره صبا کارائیب، هلند

اسم صبا رو شنیده‌اید؟ این مکان جزیره کوچکی در دریای کارائیب است که متعلق به هلند است. بگذارید به شما بگویم، یکی از زیباترین جزایری است که تا به حال از آن دیدن کرده‌ام! صبا با وجود اندازه کوچکش مملو از شگفتی‌های طبیعی است که آن را به بهشتی برای دوستداران طبیعت و ماجراجویان تبدیل کرده است.این جزیره به خاطر جنگل‌های بارانی سرسبز، زمین‌های ناهموار و قله‌های آتشفشانی معروف است. در واقع، بلندترین نقطه هلند و بام مناظر، در صبا قرار دارد! در هنگام بازدید از این کوه، پیاده‌روی از ضروریات است. مسیر شیب‌دار است، اما پاداش آن دیدن منظره خیره‌کننده جزیره از قله است.

صبا همچنین بهترین نقطه برای غواصی است. آب‌های اطراف این جزیره محل زندگی صخره‌های مرجانی پرجنب‌وجوش، ماهی‌های استوایی و حتی کشتی‌های غرق شده از گذشته‌ها است. شما همچنین می‌توانید چشمه های آب گرم و دریچه‌های آتشفشانی را که منحصربه‌فرد صبا هستند، کشف کنید.یکی از مواردی که صبا را متمایز می‌کند جذابیت آن است. این جزیره مملو از دهکده‌های کوچک و عجیب است که به شما این حس را می‌دهد که در زمان به عقب برمی‌گردید. مردم محلی دوستانه و مهمان‌نواز هستند و جزیره فضایی آرام دارد.

در اینجا هیچ استراحتگاه زنجیره‌ای یا هتل بزرگی پیدا نمی‌کنید، اما کلبه های دنج و جذاب و تخت‌خواب و صبحانه را خواهید یافت.واقعیت جالب، آیا می‌دانستید که صبا یک “شهرداری ویژه” در هلند دارد؟ یعنی بخشی از کشور است اما استان محسوب نمی شود. همچنین از نظر مساحت و جمعیت، کوچکترین نهاد عمومی هلند است.پس چرا باید از صبا دیدن کنید؟ خوب، اگر به دنبال یک مقصد منحصر به فرد و دور از انتظار هستید، صبا عالی است. این جزیره به اندازه سایر جزایر کارائیب شلوغ نیست، بنابراین فضای زیادی برای استراحت خواهید داشت. همچنین مکان مناسبی برای کسانی است که به دنبال ماجراجویی و طبیعت هستند، با پیاده روی، غواصی و کاوش در جنگل‌های بارانی. جای تعجب نیست که صبا یکی از زیباترین جزایر برای بازدید است!

صبا جواهر تاج هلند است

16. جزیره کائوآی، هاوایی

کائوآی (Kaua’i) که به خاطر خطوط ساحلی حماسی و جنگل‌های بارانی سرسبزش شناخته شده است. در هیچ سفری به هاوایی این جزیره را نباید از دست داد. سواحل، صخره‌ها و سرسبزی همه از زیبایی برخوردارند، بنابراین جای تعجب نیست که این جزایر یکی از خیره‌کننده‌ترین جزایر جهان محسوب می‌شود.

پارک وحشی ایالت ساحل ناپالی یکی از زیباترین مکان های جزیره کائوآی است. کائوآی همچنین حال و هوای آرامی دارد که در بسیاری از جزایر دیگر هاوایی یافت نمی‌شود. با آبشارهای خروشان، صخره‌های دراماتیک و انواع گیاهان عجیب و غریب، کاوائی را بیهوده جزیره باغ نمی‌نامند!

پارک وحشی ایالت ساحل ناپالی یکی از زیباترین مکان های جزیره کائوآی است

17. جزیره لنکاوی، مالزی

لنکاوی یکی از محبوب‌ترین مقاصد ساحلی مالزی است و به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید. با جنگل‌های زیبا، سواحل و آب‌های شفاف، اینجا واقعاً بهشتی روی زمین برای دوستداران طبیعت است. در روز، در ساحل استراحت کنید یا به غواصی بروید و در شب، یک زندگی شبانه سرگرم‌کننده و صحنه‌های خرید جذاب درست در مقابل خود خواهید داشت.

مگر اینکه سفرهای زیادی به آسیای جنوب شرقی داشته باشید، در غیر این صورت اینجا نبوده‌اید یا حتی در مورد آن چیزی نشنیده‌اید، اما احتمالاً به زودی تغییر خواهد کرد و به آنجا سفر می‌کنید!

18. جزیره بورا بورا، پلینزی فرانسه

اگر مقاله ای در مورد 61 جزیره زیبای جهان بنویسیم و به بورا بورا اشاره نکنیم  کم لطفی است. این جزیره در اقیانوس آرام جنوبی بیشتر به خاطر خانه‌های ییلاقی روی آب که به زیبایی بر بالای آب های فیروزه ای قرار گرفته است، شناخته می‌شود. بورا بورا علاوه بر مسیرهای پیاده‌روی و تالاب‌ها، مجموعه‌ای از فرصت‌های غواصی جذاب را به شما ارائه می‌دهد. اگر به دنبال هم‌زمانی روابط عاشقانه با تجملات هستید، جزیره زیبای بورا بورا شما را به خود دعوت می‌کند.

19. تورکس و کایکوس

اگر به دنبال یک مقصد منحصر به فرد استوایی با آفتاب بی‌پایان و شن‌های سفید هستید، این بهشت ​​در انتظار شماست. تورکس اند کایکوس بهترین مقصد ساحلی در دریای کارائیب برای افراد ثروتمند و مشهور است.

این جزیره همچنین یک فرصت محبوب برای ماه عسل است، زیرا ویلاها و استراحتگاه‌های مجلل زیادی را خواهید دید که درست در امتداد ساحل قرار دارند. خانه‌ای در خلیج گریس، یکی از بهترین سواحل جهان! من نمی‌توانم سفری آرام‌تر از اقامت در تورکس و کایکوس در دریای کارائیب را برای شما به تصویر بکشم.

گریس بی، ترکز و کایکوس.

20. جزیره پالاوان، فیلیپین

پالاوان که به خاطر آب زمردی زیبا و مناظر چشمگیرش شناخته شده است، یکی از جزایر قابل در جهان است. پالاوان در غرب فیلیپین واقع شده است و طولانی‌ترین رودخانه‌های زیرزمینی جهان را در خود جای داده است. رودخانه زیرزمینی Puerto Princesa یکی از آثار میراث جهانی یونسکو است و چیزی است که باید با چشمان خود ببینید!

همچنین مکان دیگری در یونسکو به نام پارک طبیعی صخره‌های توباتاها در اینجا وجود دارد که محل زندگی متنوع جانداران دریایی است. این جزیره مملو از مناظر سورئال و گیاهان و جانوران است که آن را در بین دوستداران طبیعت محبوب کرده است.

پالاوان در فیلیپین

21. جزایر فارو

جزایر فارو یک مجمع‌الجزایر دانمارکی در اقیانوس اطلس شمالی با حماسی‌ترین مناظر قابل تصور است. همان مناظر خیره کننده‌ای را دارد که در ایسلند می‌بینید، بدون شلوغی. این جزایر نه تنها یکی از زیباترین جزایر جهان است، بلکه یکی از ناشناخته‌ترین جزایر است.

جزایر فارو یکی از حماسی ترین جزایر جهان است. 61 جزیره زیبای جهان

22. رواتان، هندوراس

آیا رویای بازدید از یکی از جالب‌ترین جزایر جهان را دارید؟ پس Roatán را به لیست 2023 خود اضافه کنید. حدود 40 مایلی از سواحل هندوراس فاصله دارد و باعث می شود احساسی شبیه به یک واحه در دریا داشته باشید.Roatan به عنوان یک مقصد محبوب برای سفرهای دریایی، صخره‌های دریایی را ارائه می‌دهد که برای غواصان تازه‌کار و باتجربه به طور یکسان عالی هستند.

این صخره توسط بزرگترین سد مرجانی در نیمکره شمالی احاطه شده است و پس از دیواره مرجانی بزرگ، دومین در جهان است. همچنین چندین کشتی غرق شده و تعداد زیادی ماهی عجیب و غریب وجود دارد که هنگام غواصی آنها را مشاهده خواهید کرد.رواتان در خارج از کمربند طوفان قرار دارد و تنها هر 26 سال یک طوفان دیده می‌شود. از غواصی و غواصی گرفته تا زیپ لاین و ساحل، رواتان یکی از آن جزایر عجیب و غریبی است که همه باید از آن بازدید کنند.

جزایر محبوب نمی توانند این مقصد زیبا در دریای کارائیب را لمس کنند. 61 جزیره زیبای جهان

23. سانتورینی، یونان

این جزیره با ارزش کارت پستالی به راحتی یکی از زیباترین جزیره‌های جهان است! سانتورینی بیشتر به‌خاطر خانه‌های سفید و مناظر وسیع خود شهرت دارد. این جزیره آتشفشانی خانه چندین روستای کنار صخره است که هر کدام جذابیت و تاریخ منحصر به فرد خود را دارند.

سانتورینی یکی از باورنکردنی ترین جزایر جهان است. در حین آشنایی با اساطیر یونان یا استراحت در کنار استخر مشرف به دریا، شراب بنوشید و خواهید دید که چرا این جزایر یکی از مشهورترین جزایر جهان است.

سانتورینی یکی از باورنکردنی ترین جزایر جهان است. 61 جزیره زیبای جهان

24. پالائو، میکرونزی

اگر به دنبال یک بهشت ​​گرمسیری هستید، پالائو در میکرونزی مقصدی است که نمی‌خواهید آن را از دست بدهید. این جواهر پنهان در غرب اقیانوس آرام یکی از زیباترین جزایری است که تا به حال از آن دیدن کرده‌اید. پر از شگفتی است!یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد پالائو دریاچه چتر دریایی آن است که میلیون‌ها چتر دریایی غیرگزنده را در خود جای داده است. این چتر دریایی به دلیل عدم وجود شکارچیان در دریاچه بدون نیش تکامل یافته‌اند و این دریاچه را به یک تجربه غواصی بی‌نظیر تبدیل کرده‌اند.

تصور کنید در میان ژله‌ها در وسط یک تالاب فیروزه‌ای شناور هستید. بله، این یک رویا است!پالائو همچنین به خاطر نقاط غواصی شگفت‌انگیزش معروف است. پالائو با بیش از 1300 گونه ماهی و 700 گونه مرجان، بهشت ​​غواصان است. یکی از معروف‌ترین مکان‌های غواصی، گوشه آبی است که به دلیل جریان‌های قوی و فراوانی حیات دریایی، از جمله کوسه‌های صخره‌ای، باراکودا و صدف‌های غول‌پیکر معروف است.

پالائو همچنین خانه جزایر صخره‌ای است، گروهی متشکل از 300 جزیره سنگ آهکی پوشیده از فضای سرسبز و احاطه شده توسط آب‌های شفاف. در اطراف جزایر صخره‌ای کایاک سواری کنید، یاروها و سواحل پنهان را کاوش کنید و حتی در زیر آسمان ستاره‌ها کمپ بزنید.

25. جزایر کوک، فرانسه

جزایر کوک که بین پلی‌نزی فرانسه و ساموآ در اقیانوس آرام جنوبی واقع شده‌اند، به راحتی در میان زیباترین جزایر جهان قرار دارند.این مجموعه از 15 جزیره ترکیبی جالب از قله‌های آتشفشانی، سواحل آرام و مکان‌های غواصی را ارائه می‌دهد. مردم محلی نیز فوق‌العاده دوستانه هستند.

جزایر کوک از 61 جزیره زیبای جهان

26. جزیره بالی، اندونزی

بالی! این جزیره بهشتی در جنوب شرقی آسیا قطعا شایسته ذکر در میان زیباترین جزایر جهان است. اگر در چند سال گذشته در اینستاگرام بوده اید، احتمالاً نام آن را شنیده یا دیده‌اید. بالی نه تنها یکی از محبوب‌ترین مکان‌های ساحلی است، بلکه مکان‌های تاریخی و فرهنگی منحصر به فردی را نیز ارائه می‌دهد که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

از معابد مذهبی و شالیزارهای برنج گرفته تا استراحتگاه‌ها و سواحل در سطح جهانی، بالی به همان اندازه رویایی است!هنگامی که در حال بازدید از بالی هستید، حتماً جزیره نوسا پنیدا را که یکی از جذاب‌ترین جزایر جهان است، ببینید! بالی اندونزی یکی از منحصر به فردترین جزایر جهان است.

بالی اندونزی یکی از منحصر به فردترین جزایر جهان است. 61 جزیره زیبای جهان

27. ایسلا ناوارینو، شیلی

می‌خواهید ببینید انتهای زمین چگونه به نظر می‌رسد؟ پس Isla Navarino را بررسی کنید. این مکان در منطقه پاتاگونیا شیلی، در یکی از دورافتاده‌ترین نقاط جهان واقع شده است. در میان کوه‌های دراماتیک و پوشیده از برف به پیاده‌روی بروید و در مناظر ماورایی که انتهای جهان ارائه می‌کند غوطه‌ور شوید. شما به سرعت خواهید دید که چرا این جزیره یکی از زیباترین جزایر جهان است.

28. جزایر دالماسی، کرواسی

جزایر دالماسی که در دریای آدریاتیک واقع شده‌اند، به راحتی جزو جذاب‌ترین جزایر جهان هستند. باارزش‌ترین جزایر لیست شامل Hvar ،Korcula و Brac هستند، اما بسیاری دیگر نیز وجود دارند که می‌توانند در این لیست قرار بگیرند. از دهکده‌های ساحلی تاریخی گرفته تا خلیج‌های پنهان و سواحل، جزایر دالماسی چیزهای زیادی برای ارائه به مسافران در سال 2023 دارند.

هوار، کرواسی بخشی از جزایر دالماسی است. 61 جزیره زیبای جهان

29. مولوکای، هاوایی

بدون چراغ راهنمایی، بدون کلوپ‌های ساحلی و بدون ساختمان‌هایی بلندتر از یک درخت خرما، مولوکای یکی از بکرترین جزایر قابل تصور است. به عنوان زادگاه هولا، یکی از آخرین سنگرهای باقی مانده از “هاوایی قدیمی” است، زیرا هنوز میراث و جذابیت خود را حفظ کرده است. بر خلاف اکثر جزایر موجود در این لیست، مولوکای اکتشاف نشده و دست‌نخورده است. این مناظر مانند زمانی است که اولین پلینزی‌ها هزار سال پیش به آنجا رسیدند.

با صخره های دریایی عظیم، سواحل خالی و حومه روستایی، مولوکای واقعاً در نوع خود بی‌نظیر است.در جزیره مولوکای، مردم محلی با آغوش باز از تمامی بازدیدکنندگانی که مایل به آشنایی با فرهنگ و شیوه زندگی خود هستند استقبال می‌کنند. این یکی از معتبرترین جزایر موجود است، بنابراین مطمئن شوید که ذهنی باز و قلبی باز داشته باشید تا به درستی این جزیره را تجربه کنید.

30. جزیره پوکت، تایلند

اگر بگوییم پوکت یکی از زیباترین جزایر روی زمین است، دست کم گرفته شده است. این جزیره کلی ویژگی منحصر به فرد دارد؛ سواحل شنی سفید، جنگل‌های بارانی سرسبز، مکان‌های فرهنگی منحصر به فرد (یعنی معابد بودایی) و یک فرهنگ جهانی و جذاب. از آب‌های آرام اقیانوس و غذای شگفت‌انگیز و صحنه زندگی شبانه لذت ببرید.

31. جزیره جنوبی، نیوزلند

به نظر درست نیست که از گردآوری بهترین جزایر جهان بدون ذکر نیوزیلند عبور کنیم . به طور خاص، جزیره جنوبی شایسته یک رتبه برتر در لیست شما است و به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید.در جزیره جنوبی، ماجراجویی در فضای باز فراوان است. شما نمی خواهید تمام روز را روی یک صندلی ساحلی دراز بکشید، زیرا مناظر و تجربیات نفس گیر زیادی وجود دارد که می خواهید بخشی از آنها باشید. از بازدید از غارهای یخی و کوه‌های باشکوه گرفته تا یخچال‌های طبیعی و جنگل‌های انبوه، چیزهای زیادی برای کاوش در جزیره جنوبی نیوزلند وجود دارد.

32. جزیره آروبا، کارائیب

آروبا یکی از مجلل‌ترین و متنوع‌ترین جزایر در دریای کارائیب است. مطمئناً این جزیره سواحل زیبا و استراحتگاه‌های مجلل فراوانی دارد. همچنین دارای پارک ملی، گالری هنرمندان و فرهنگ متنوعی است که توسط نزدیک به 100 ملیت شکل گرفته است. با این همه چیز برای دیدن و انجام دادن، جای تعجب نیست که آنها آروبا را “یک جزیره شاد!” می‌نامند.

33. جزیره فلوریدا کیز، فلوریدا

همانطور که از نامش پیداست، فلوریدا کیز یک مجمع‌الجزایر در فلوریدا است. در مجموع حدود 1700 جزیره وجود دارد که از جنوب میامی تا پارک ملی تورتوگاس امتداد دارند. فلوریدا کیز برای ماهیگیری، غواصی شناخته شده است. اگر اهل ایالات متحده هستید و صف‌های طولانی گمرکی و استرس‌های دیگر ناشی از سفرهای بین المللی را احساس نمی کنید، فلوریدا کیز یک جایگزین عالی است. این جزایر قطعا از زیباترین جزایر جهان هستند.

34. جزیره سیکیجور، فیلیپین

اگر به دنبال جزیره‌ای جادویی و بی‌سابقه می‌گردید، به Siquijor بروید! این جزیره کوچک در فیلیپین به اندازه برخی از همسایگان بزرگترش شناخته شده نیست، اما به من اعتماد کنید، ارزش دیدن را دارد.چه چیزی Siquijor را بسیار خاص می کند؟ برای شروع، سواحل آن از زیباترین سواحل جهان هستند. با آب‌های شفاف، شن‌های سفید پودری و درختان نخل فراوانی که در نسیم تاب می‌خورند، احساس می‌کنید در بهشت ​​هستید.  از آنجایی که Siquijor نسبتاً ناشناخته است، لازم نیست برای دیدن یک نقطه برتر از این جزیره در ساحل با جمعیت مبارزه کنید، زیرا این جزیره بسیار آرام و کم‌تردد است.

اما Siquijor چیزی بیش از خورشید، شن و ماسه و موج سواری برای ارائه دارد. یکی از منحصربه‌فردترین جاذبه‌های این جزیره مجموعه‌ای از بناهای عرفانی آن است. Siquijor سابقه طولانی در جادوگری دارد و شواهدی از این موضوع را در سراسر جزیره خواهید یافت. از درخت چند صد ساله بالت، جایی که گفته می‌شود شفادهنده‌های محلی برای انجام مراسم خود جمع می‌شوند، تا آبشار کامبوگاهای، جایی که می‌توانید در استخر آبی شنا کنید که گفته می‌شود خواص جادویی دارد، مناظر مسحورکننده برای دیدن کم نیست.

اگر شما یک معتاد آدرنالین هستید، Siquijor نیز چیزهای زیادی برای ارائه به شما دارد. می‌توانید در ساحل سالاگدونگ غواصی کنید، از میان درختان غار کانتابون با زیپلاین بروید، یا با پای پیاده یا با موتور، شگفتی‌های طبیعی جزیره را کشف کنید.و در آخر اما نه کم‌اهمیت، Siquijor خانه برخی از دوستانه‌ترین و صمیمی‌ترین افرادی است که تا به حال ملاقات کرده‌اید. آنها همیشه مشتاق به اشتراک گذاشتن فرهنگ و سنت‌های خود با بازدیدکنندگان هستند. بنابراین، چه به دنبال یک استراحت ساحلی آرام، یک ماجراجویی ماورایی، یا فقط فرصتی برای ارتباط با افراد شگفت‌انگیز باشید، سیکیجور جزیره زیبایی برای شماست.

Siquijor در میان متفاوت ترین جزایر است، اما از زیبایی کمتری برخوردار نیست. 61 جزیره زیبای جهان

35. جزیره مالت

مالت و جزایر خواهرش گوزو و کومینو، همگی سزاوار جایگاهی در میان زیباترین جزایر جهان هستند. از پایتخت والتا تا شهر باستانی مدینا، مالتا یکی از جالب‌ترین مقاصد این فهرست است. تمدن‌های مختلفی از جمله بیزانسی‌ها، یونانی‌ها، فنیقی‌ها، رومی‌ها و اعراب در آن از دیرباز ساکن شده‌اند.

به این ترتیب، حسی چند فرهنگی دارد که آن را منحصر به فرد می‌کند. مالتا با وجود خلیج‌های پنهان بسیار، دهکده‌های ماهیگیری رنگارنگ و  هتل‌ها، رستوران‌ها، بارها و کلوب‌های مجلل، واقعاً برای سفر عالی است. اگر به دنبال مکانی برای تعطیلات در مدیترانه با تاریخ غنی، معماری زیبا و سواحل بی‌نظیر هستید، مالت شما را به خود می‌خواند.

مالت جادویی است و آن را به یکی از عجیب‌ترین جزایر قابل تصور تبدیل می‌کند. 61 جزیره زیبای جهان

36. کوزومل، مکزیک

کوزومل یک جزیره زیبای مکزیکی با جذابیت بسیار قوی است که یکی از محبوب‌ترین جزایر در دریای کارائیب و در کل جهان است. در جزیره کوزومل، طیف وسیعی از سواحل زیبا، شگفتی‌های طبیعی و نقاط غواصی را خواهید داشت. این بندر محل بسیار مناسبی بسیاری از خطوط کروز پیشرو در جهان است و با جذابیت ساحلی و زیبایی طبیعی به راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید.

سواحل، موسیقی زنده و خرید، همه فعالیت‌های محبوبی هستند، اما چیزی که واقعاً این مقصد را متمایز می‌کند غواصی آن است. صخره‌های مرجانی کم‌عمق خط ساحلی را پر کرده است، بنابراین مشکلی برای یافتن ماهی‌ها و صخره‌های رنگارنگ نخواهید داشت. کوزومل یکی از برترین مقاصد ساحلی مقرون به صرفه در مکزیک است که آن را به بهترین اقامتگاه زمستانی در دریای کارائیب تبدیل کرده است!

37. جزیره کاپری، ایتالیا

آیا کاپری یکی از زیباترین جزایر جهان است؟ 100%! کاپری یک جزیره کوچک ایتالیایی با جذابیت و هویت مخصوص خود است. مجموعه‌ای از استراحتگاه‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌های مجلل که همگی با رنگ‌های زنده پوشیده شده‌اند و برخی از خیره‌کننده‌ترین مناظر قابل تصور را ارائه می‌دهد. در اطراف خلیج ناپل و ساحل آمالفی قایق سواری کنید، بنابراین خواهید دید که چرا کاپری یکی از جالب‌ترین جزایر جهان است.

38. کورفو، یونان

اگر به دنبال جزیره‌ای زیبا و مقرون به صرفه در اروپا هستید، کورفو را به لیست آرزوهای خود اضافه کنید. کورفو یک جزیره یونانی با گذشته‌ای جذاب است. قبل از اینکه در سال 1864 با یونان متحد شود، توسط ونیز، فرانسه و انگلیس اداره می‌شد. میراث متنوعی در جزیره با طیف وسیعی از قلعه‌ها و کاخ‌هایی که از سبک‌های مختلف معماری ساخته شده‌اند، به طور کامل به نمایش گذاشته شده است. شما می‌توانید در آب‌های فیروزه‌ای گوارا با پس‌زمینه‌ای از مکان‌های تاریخی و فرهنگی افسانه‌ای شنا کنید. جای تعجب نیست که این یکی از زیباترین جزایر جهان است!

39. جزیره دومینیکا

برخلاف اکثر جزایر کارائیب که دارای سواحل بیشتری هستند، دومینیکا چیزهای خاص دیگری برای ارائه دارد. نباید با جمهوری دومینیکن اشتباه شود. دومینیکا یکی دیگر از کشورهای جزیره کارائیب است که شایسته یک جایگاه در لیست شماست. نام مستعار آن “جزیره طبیعت” است.

این جزیره با آبشارهای خروشان، رودخانه‌های پرپیچ‌وخم و جنگل‌های بارانی، چیزهای زیادی برای ارائه به مسافران ماجراجو و کسانی که به دنبال یک اقامتگاه زمستانی گرمسیری هستند، دارد.به پیاده‌روی بروید، غواصی انجام دهید، یا حتی از چشمه‌های آب گرم طبیعی استفاده کنید. با دیدن این جزیره متعجب خواهید شد که دومینیکا تمام عمر شما کجا بوده است!

40. بلاک آیلند، رود آیلند

بلاک آیلند یک جزیره گرمسیری معمولی نیست. جزیره بلاک که در سواحل رود آیلند در نیوانگلند واقع شده است، یکی از زیباترین جزایر جهان است. این جزیره یک مکان فوق‌العاده آرام و روستایی است و صخره‌های ساحلی چشمگیر، فانوس‌های دریایی نمادین و پناهگاه‌های حیات وحشی را ارائه می‌کند که به دیگر سواحل شرقی کمک می‌کند تا آنها نیز از گردشگری پول خود را به دست بیاورند.

شما می توانید از غذاهای دریایی کلاسیک نیوانگلند در رستورانی مشرف به اقیانوس لذت ببرید. برای کاوش در این جزیره دست نخورده به دوچرخه سواری بروید یا یک موتور سیکلت کرایه کنید. با مناظر خیره کننده، جزیره بلاک بدون شک یکی از برترین جزایر جهان است. همچنین نیوپورت در آن حوالی سفری یک روزه را می طلبد که ارزش وقت گذاشتن برای آن را دارد.

جزایر فانتزی خیلی خنک تر از جزیره بلاک در رود آیلند نیستند. 61 جزیره زیبای جهان

41. جزایر ویرجین، بریتانیا

جزایر ویرجین بریتانیا به عنوان یک قلمرو خارج از کشور بریتانیا، یکی دیگر از گروه‌های جزیره‌ای زیبا است که ارزش بازدید دارد. جزایر ویرجین بریتانیا از 4 جزیره اصلی و چندین جزیره کوچکتر تشکیل شده است که همگی به خاطر سواحل شگفت‌انگیز، صخره‌ها و قایق‌سواری معروف هستند.

این جزایر کمی توسعه نیافته‌تر از سایر جزایر کارائیب در این لیست هستند، که آن را مطلوب‌تر می‌کند. جزایر ویرجین بریتانیا از زیباترین و منحصر به فردترین جزایر جهان هستند. پس از بازدید از اینجا، دیگر نمی‌خواهید تعطیلات را در جای دیگری بگذرانید!

جزیره نکر یکی از جزایر ویرجین بریتانیا است. 61 جزیره زیبای جهان

42. قبرس

قبرس واقع در شرق دریای مدیترانه، کشوری جزیره‌ای است که جذابیت بالایی دارد. مملو از زیبایی‌های طبیعی متنوع و تاریخی غنی است. این مکان در تقاطع اروپا، آسیا و آفریقا قرار دارد، بنابراین می‌توانید به راحتی مناظر و سازه‌های معماری آن را با آنهایی که در ترکیه یا حتی شمال آفریقا پیدا می‌کنید اشتباه بگیرید. اگر سواحل طلایی و آب‌های نیلگون به نظرتان خوب می‌آیند، نباید بازدید از قبرس را از دست بدهید.

این دهکده سنگی در قبرس به نظر می رسد که می تواند متعلق به سه قاره مختلف باشد. 61 جزیره زیبای جهان

43. کو فی فی، تایلند

کو فی فی در تایلند واقع شده است و مجموعه‌ای از جزایر است که به بهترین شکل می‌توان آن را بهشت ​​روی زمین توصیف کرد. اگر تا به حال فیلم «ساحل» لئوناردو دی کاپریو را تماشا کرده‌اید، پس این مکان را در خاطر شما هست. کو فی فی یک مقصد توریستی محبوب در تایلند است که فرصت‌های بسیار خوبی برای شنا و غواصی دارد.

این جزیره با طوفان سال 2004 به شدت آسیب دید، اما خوشبختانه بهبود یافته و تبدیل به یک مکان برای تعطیلات در جنوب شرقی آسیا شده است. اگر به دنبال یک مقصد ساحلی سرگرم کننده هستید که مسافران از سراسر جهان را به خود جذب کند، کو فی فی شما را صدا می‌کند!

کو فی فی لی یکی از منحصر به فردترین جزایر مجمع الجزایر است. 61 جزیره زیبای جهان

44. جزایر ویتساندی، استرالیا

اگر به دنبال بازدید از دیواره مرجانی بزرگ هستید، جزایر Whitsunday در استرالیا را به لیست  61 جزیره زیبای جهان خود اضافه کنید! این مکان استوایی متشکل از 74 جزیره است و یکی از زیباترین اکوسیستم‌های روی زمین را در خود جای داده است. در مجموع شش پارک ملی در این جزیره وجود دارد که از صخره‌های مرجانی پرجنب و جوش و حیات دریایی محافظت می‌کنند. به قایقرانی یا غواصی در اطراف جزایر Whitsunday بروید. پس خواهید دید که چرا این «سرزمین» یکی از زیباترین جزایر جهان است!

45. ساردینیا، ایتالیا

در ساردینیا، صخره‌های ناهموار ساحلی، سواحل شنی، مکان‌های باستان‌شناسی و غذاهای شگفت‌انگیز را تجربه خواهید کرد. در یکی از جالب‌ترین جزایر جهان چه چیز دیگری می‌توانید بخواهید؟واقعیت جالب: ساردینیا بزرگترین دره اروپا (از نظر حجم) را در خود جای داده است.

این شهر فوق‌العاده دراماتیک و دیدنی است، که همراه با شهرهای قرون وسطایی و گنجینه‌های تاریخی اطراف آن، آن را به یکی از متنوع‌ترین مقاصد جزیره‌ای تبدیل کرده است! علاوه بر این، ساردینیا به عنوان یکی از مناطق آبی جهان شناخته می‌شود که مردم در آن بیشترین عمر را دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید زندگی کاملی را داشته باشید، مطمئناً ساردینیا را به عنوان یکی از جزایر زیبا امتحان کنید.

46. ​​جزیره میاکو، ژاپن

این جزیره به راحتی یکی از بهترین سواحل ژاپن و شاید حتی جهان است! جزیره میاکو بیشتر به خاطر آب‌های شفاف، سواحل وسیع و صخره‌های مرجانی معروف است. اسنورکلینگ و پاروسواری در اینجا فعالیت‌های پرطرفداری هستند و مانند سایر مکان‌های ژاپن، می‌توانید مشتاقانه منتظر غذاهای محلی باشید. در حالی که جزیره میاکو در میان گردشگران ژاپنی محبوب است، اساساً در بسیاری از نقاط جهان ناشناخته است. شما می‌توانید اولین نفر از خانواده و دوستان خود باشید که این مقصد ساحلی زیبا در اقیانوس آرام را کشف می کند!

47. سنت بارتز (سنت بارتلمی)

به دنبال تجربه نهایی جزیره گرمسیری هستید؟ این جزیره منحصر به فرد کارائیب تصاویری از ویلاهای سطح بالا، فروشگاه‌های آثار هنرمندان و استراحتگاه‌های مجلل را تداعی می‌کند، اما جذابیت زیادی نیز در اینجا وجود دارد. سنت بارت جزیره‌ای فرانسوی زبان است که مملو از سواحل شنی سفید، باغ‌های زیبا، صخره‌های آفتاب‌گیر و قایق‌های تفریحی فوق‌العاده لوکس است. با یک پرواز سریع از سنت مارتن، جزیره زیبای دیگری را خواهید دید که ارزش یک هدف‌گذاری در لیست شما را دارد.

48. جزایر گالاپاگوس، اکوادور

در حالی که سایر جزایر زیبای این لیست با آب‌های فیروزه‌ای و سواحل ماسه‌ای سفید بازدیدکنندگان را به خود جذب می‌کنند، جزایر گالاپاگوس چیزهای کاملا متفاوتی برای ارائه دارند. این رشته جزایر بیشتر به خاطر حیات وحش فراوانش از جمله فنچ‌ها، ایگواناهای دریایی و لاک‌پشت‌های غول پیکر شناخته شده است. واقعاً در هیچ کجای زمین مانند آن وجود ندارد. هجای تعجب نیست که جزایر گالاپاگوس نظریه تکامل چارلز داروین را تا حدودی تایید می کند. اگر از اینجا دیدن کنید، الهامات زیادی خواهید گرفت!

49. جزایر باهاما

از سواحل ماسه‌ای سفید و صورتی گرفته تا استراحتگاه‌ها و تفریحات در سطح جهانی، باهاما همه چیز دارد. 700 جزیره وجود دارد که بخشی از باهاما هستند و برای یافتن سواحل و صخره‌های شگفت‌انگیز نیازی به سفرهای دور ندارید. من در آتلانتیک ماندم  و این واقعا یک تجربه تکرار نشدنی در زندگی من بود.

باهاما خانه برخی از زیباترین استراحتگاه های ساحلی در جهان است. شما می توانید در یکی از استراحتگاه‌های همه‌جانبه و مناسب برای خانواده اقامت کنید. اگر این اتفاق بیافتد دیگر نمی‌خواهید تعطیلات ساحلی را در جای دیگری بگذرانید!

باهاما خانه برخی از بهترین استراحتگاه های ساحلی در جهان است. 61 جزیره زیبای جهان

50. جزیره کیپ برتون، نوا اسکوشیا

جزیره کیپ برتون واقع در نوا اسکوشیا، منظره‌ای برای نوازش چشم های شما است. از بین تمام جزایر جهان، این مقصد تعطیلات از منحصربه‌فردترین جزایر است. این خط ساحلی ناهموار شامل یک پارک ملی در کانادا است که مشرف به خلیج سنت لارنس است. جزیره کیپ برتون همچنین محل مسیر معروف Cabot Trail است، مسیری که شما را از کنار سواحل دیدنی و جنگل‌های انبوه همزمان عبور می دهد. این جزیره در طول پاییز جادویی‌ترین تعطیلات را برای شما رقم می زند.

جزیره کیپ برتون جزیره ای زیبا برای ماجراجویی است. 61 جزیره زیبای جهان

51. تنریف، اسپانیا

تنریف در نزدیکی سواحل غرب آفریقا یکی از جزایر قناری است. این جزیره همچنین یکی از زیباترین جزایر آتشفشانی جهان است. در اینجا دلیل آن ذکر شده است. تنریف ترکیبی جالب از مناظر شگفت‌انگیز، مکان‌های فرهنگی و تاریخی و استراحتگاه‌ها و سواحل در سطح کلاس جهانی را ارائه می‌دهد.

این جزیره خانه بلندترین کوه اسپانیا و محل برگزاری یکی از جالب‌ترین جشن‌های کارناوالی در جهان است (دوم بعد از ریودوژانیرو). اگر به دنبال یک جزیره عجیب و غریب با پیاده‌روی‌های عالی، فرهنگی غنی و آفتاب بی‌پایان هستید، تنریف در انتظار شما است.

ویلاهای تنریف خارج از این دنیا هستند. 61 جزیره زیبای جهان

52. جزیره موریس، هند

موریس یک کشور جزیره‌ای در اقیانوس هند است که قطعاً شایسته یک جایگاه خوب در لیست شماست. بیشتر به خاطر آبشارش شناخته شده است، اما در اینجا خیلی بیشتر از آنچه به چشم می‌آید وجود دارد. از پیاده‌روی و غواصی گرفته تا کاوش در دهکده‌های مخفی و همچنین از فعالیت‌های سرگرم‌کننده خانوادگی در موریس محروم نخواهید شد. به قول مارک تواین “موریس ابتدا ساخته شد، سپس بهشت و آن بهشت ​​پس از موریس کپی شد.”

موریس یکی از زیباترین کشورهای جهان است. 61 جزیره زیبای جهان

53. ایسلند

اگرچه ایسلند تصاویری از سواحل استوایی را به تصویر نمی‌کشد، اما هنوز هم در میان زیباترین جزایر جهان است! در عرض چند ساعت رانندگی، با یخچال‌های طبیعی، سواحل ماسه‌ای سیاه، کوه‌ها، آب‌فشان‌ها، دره‌ها و آبدره‌ها روبرو می‌شوید. ایسلند واقعاً یکی از متنوع‌ترین جزایر است.

خوب است که بدانید برای غوطه‌ور شدن در بهترین چیزهایی که این جزیره ارائه می‌کند، لازم نیست راه زیادی بروید. ایسلند علاوه بر مناظر زیبا، مکان بسیار خوبی برای دیدن شفق شمالی است. پس چمدان‌هایتان را ببندید، لباس‌های متناسب بپوشید و به سمت این جزیره سرد بهشتی ​​در نزدیکی دایره قطب شمال حرکت کنید!

54. جزیره بوراکای، فیلیپین

این یکی از محبوب‌ترین جزایر فیلیپین است و به راحتی می‌توان فهمید که چرا این جزایر گردشگران را به خود جلب می کند. جزیره بوراکای جزیره کوچکی است که با تمام سواحل رویایی و ماجراجویی‌های آبی خود بسیار جذاب است. تنها 11 مایل مربع مساحت دارد، اما 17 ساحل و تعداد زیادی خلیج کوچکتر وجود دارد که تجربه ایده‌آل جزیره گرمسیری را برای شما رقم می زند. شما می توانید در ساحل با یک کوکتل در دست استراحت کنید و البته حیرت‌زده خواهید شد که این جزیره خیره‌کننده تمام عمر شما کجا بوده است!

55. جامائیکا، کارائیب

جامائیکا که به‌خاطر جنگل‌های بارانی سرسبز و سواحل بی‌نظیرش شناخته می‌شود، تمام جزایر برتر دریای کارائیب را در اختیار دارد. از معماری دوران استعمار شگفت‌زده شوید، در ساحل غواصی کنید و به موسیقی زنده در قالب موسیقی رگی گوش دهید. اگر به دنبال ترکیب یک سفر ساحلی با سفری هستید که بر یک تجربه محلی معتبر و عالی تمرکز دارد، جامائیکا شما را به خود فرا می خواند.

کوه های آبی در جامائیکا. 61 جزیره زیبای جهان

56. جزیره سیسیل، ایتالیا

سیسیل به عنوان بزرگترین جزیره در دریای مدیترانه، مقصد برتر جزیره در جهان است. در سیسیل، سواحل زیبا، شهرهای جذاب و غذاهای شگفت‌انگیز کم نخواهید داشت. روزها را به کاوش در ویرانه‌ها و خیابان‌های باستانی بگذرانید و در شب طعم و مزه‌های عالی را امتحان کنید. تاریخ، فرهنگ و غذاهای سیسیلی از جذاب‌ترین‌ها در جهان هستند. اگر به سیسیل نرفته‌اید، اما احتمالاً آن را روی نقشه دیده‌اید. این جزیره در نوک چکمه ایتالیا قرار گرفته است، واقعاً نمی توانید آن را از دست بدهید!

57. کوه سامویی، تایلند

آیا به دنبال ترکیب لوکس با مناظر جذاب و جاذبه‌های فضای باز هستید؟ کوه سامویی همه چیز را دارد. کوه سامویی (Koh Samui) دومین جزیره بزرگ تایلند است و به معنای واقعی کلمه چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. از سواحل پر از نخل و استراحتگاه‌های فوق‌العاده گرفته تا معابد باستانی و جنگل‌های گسترده، این جزیره نقطه برجسته‌ای در تایلند است. در سفر به این جزیره به راحتی می‌توان خود را در این جزیره‌ بسیار غنی و زیبا گم کرد. جای تعجب نیست که کوه سامویی یکی از زیباترین جزایر جهان است.

58. تاکستان مارتا، ماساچوست

تاکستان مارتا جزیره‌ای زیبا در سواحل کیپ کاد در ماساچوست است. این یک مقصد محبوب تعطیلات است، به ویژه در ماه‌های گرم تابستان. اینجاست که متوجه می‌شوید چرا باید از این جزیره در شمال شرقی دیدن کنید.این جزیره مثلثی شکل، سواحل زیبا، فانوس‌های دریایی کلاسیک نیوانگلند و کلبه‌های شیرینی زنجفیلی جذابی دارد که در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

این جزیره یک مکان عالی برای کاوش با موتور سیکلت است، زیرا این جزیره در عریض‌ترین حالت آن در حدود 23 مایل است. در اینجا، از کنار مسافرخانه‌های زیبا، سواحل شنی و زمین‌های کشاورزی چراگاهی عبور خواهید کرد. اگرچه ممکن است دنیایی متفاوت از کارائیب و سایر مقاصد گرمسیری را در این جزیره احساس کنید، اما مطمئناً تاکستان مارتا بهترین جزیره ایالات متحده برای بازدید است.

این کلبه شیرینی زنجبیلی در تاکستان مارتا شهرت این مکان را به عنوان یکی از بهترین تعطیلات جزیره تقویت می کند. 61 جزیره زیبای جهان

59. مادیرا، پرتغال

مادیرا همه چیز دارد؛ سواحل باشکوه، صخره‌های دریایی چشمگیر، شهرهای عجیب و غریب، جنگل‌های مرموز، استخرهای آب گرم و شراب. یک پرواز کوتاه از لیسبون، برای جزیره‌ای به این زیبایی، مقرون به صرفه‌تر از چیزی است که انتظار دارید. بله هزینه کم چیزی است که به جذابیت آن می‌افزاید. مادیرا نه تنها خیره کننده است، بلکه یکی از دست ناشناخته‌ترین جزایر جهان است.

مادیرا یکی از منحصر به فردترین جزایر روی زمین است. 61 جزیره زیبای جهان

60. زنگبار، تانزانیا

زنگبار، درست در سواحل شرق آفریقا، جزیره‌ای است که شبیه هیچ جزیره دیگری نیست. اینجا خانه برخی از عالی‌ترین سواحل جهان، جنگل‌های انبوه و حیات وحش فراوان است. حتی می‌توانید یک سافاری در اطراف جزیره داشته باشید، جایی که شیرها، فیل‌ها، بوفالوهای آبی و کرگدن‌ها را خواهید دید.

بیشتر بازدیدکنندگان تانزانیا از پارک ملی سرنگتی بازدید می‌کنند، اما در فاصله‌ای نه چندان دور جواهری دیگری با مناظر و جاذبه‌های خیره‌کننده وجود دارد. زنگبار کاملاً شایسته یک جایگاه در لیست 61 جزیره زیبای جهان است. به شنا بروید، غواصی کنید و تأثیرات فرهنگی منحصر به فرد را در سراسر جزیره ببینید. سپس خواهید فهمید که چرا زنگبار یکی از زیباترین جزایر جهان است.

61. پورتوریکو 

آیا پورتوریکو یکی از زیباترین جزایر روی زمین است؟  این قلمرو ایالات متحده با داشتن جنگل‌های بارانی، سواحل و جذابیت‌های آثار استعماری، مردم را از هر طبقه‌ای به خود جذب می‌کند. سفر به این جزیره، یک سفر عاشقانه محبوب است. اما جویندگان ماجراجویی در اینجا نیز کارهای زیادی برای انجام خواهند یافت. در نسیم گرم دریا غوطه‌ور شوید و از زندگی پرجنب و جوش و مردم صمیمی این جزیره شگفت‌زده شوید. البته، حتماً در اطراف پورتوریکو غذا بخورید. شرط می‌بندم که جزیره گرمسیری مورد علاقه جدید خود را پیدا کرده‌اید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش