قیمت باورنکردنی اجاره ویلا گیلان

شهرهای شمالی کشور در بیشتر روزهای سال آب‌وهوایی شگفت‌انگیز دارند. این شهرها گرمای زیاد یا سرمای زیادی را تجربه نمی‌کنند. سرسبزی همیشگی این مناطق هم دلیل دیگری است که مسافران را از سراسر کشور به شهرهای شمالی بکشاند. بیشتر مسافران شمال، مردم ساکن در شهرهای اطراف هستند. تهرانی‌ها، قزوینی‌ها، قمی‌ها، سمنانی‌ها و… در روزهای تعطیل باروبندیل سفر را می‌بندند و دل به جاده می‌زنند.

هرچند سفر سولو برای خلوت‌کردن با خود و رسیدن به آرامش درون تجربه خوبی است، اما نباید لذت سفرهای گروهی و دسته‌جمعی را نادیده گرفت. اگر همراه با دوستانتان یا جمع‌های خانوادگی راهی گیلان می‌شوید، رزرو هتل را به شما پیشنهاد نخواهیم کرد. بهتر است اجاره ویلا گیلان را تجربه کنید و لحظات خاطره‌انگیزی برای خودتان بسازید.

اجاره ویلا گیلان

قیمت بالای ویلاهای شمال

گاهی افراد تصور می‌کنند ویلاهای شمال کشور قیمت بالایی دارند؛ به‌خاطر همین بدون بررسی هزینه و شرایطشان قید آن‌ها را می‌زنند. آن‌ها با این استدلال که ویلا متراژ زیادی دارد و امکانات بیشتری را در خود جای داده، اقامتگاه‌های دیگر را برای سفر چندروزه‌شان درنظر می‌گیرند.

اگر افرادی تجربه ناخوشایندی از اقامت در ویلا داشتند، دلیل بر این نیست که شما هم چنین سفری را تجربه می‌کنید. ویلاهای شمال قیمت ثابت و یکسانی ندارند. هزینه اجاره ویلا متناسب با زمان سفر و تعداد مسافران کم و زیاد می‌شود. شاید آن‌هایی که از اساس با اجاره ویلا مخالف هستند، در روزهای گرانی و پیک گردشگری راهی شمال شدند. حتی ممکن است آن‌ها به‌شیوه افراد مبتدی به اجاره ویلا گیلان پرداخته و زمانی را به جستجو برای پیداکردن بهترین ویلا اختصاص نداده باشند. با توجه به این توضیحات نمی‌توان گفت همه ویلاهای شمال گران قیمت هستند؛ گاهی با قیمت‌هایی باورنکردنی برای اجاره ویلا گیلان مواجه می‌شویم.

اجاره ویلا گیلان

فیلترهای قیمت برای اجاره ویلا

با بررسی صفحه پیشنهادهای اجاره ویلا گیلان در سایت علی‌بابا متوجه می‌شویم طیف قیمت‌ها بسیار متنوع است. این تنوع می‌تواند خبر خوبی برای مسافران باشند؛ افراد با هر میزان بودجه‌ای امکان سفر به شمال و اقامت در ویلا را خواهند داشت. شما در این بخش با فهرستی از ویلاهای ارزان و گران روبه‌رو هستید که هریک شرایط ویژه‌ای برای رزرو دارند. آن‌ها را بررسی و بهترینشان را برای اجاره انتخاب کنید.

لیست ویلاهای شمال، فهرست بلندبالایی است که بررسی همه موارد آن ممکن نیست. دقیقا به همین خاطر است که گزینه‌هایی برای فیلتر نتایج در این سایت وجود دارد. دوست دارید چه نوع ویلایی را اجاره کنید؟ چشم‌انداز دلخواه‌تان برای اجاره ویلا کدام است؟ ویلاهای جنگلی و کوهستانی را دوست دارید یا روستایی و ساحلی؟ همه این‌ها را از منوی سمت راست سایت تیک بزنید.

کاربران و مسافران به ویلاهای شمال امتیاز می‌دهند و نظراتشان را درباره اجاره آن‌ها می‌نویسند. آن‌ها ویلاها را از نظر نحوه میزبانی، موقعیت مکانی، تطابق با آگهی، نظافت، کیفیت و نوع سرویس‌دهی و ارزش قیمت بررسی می‌کنند و از یک تا پنج به آن امتیاز می‌دهند. در بخش محدودکردن نتایج می‌توانید ویلاها را با توجه به امتیازاتشان فیلتر کنید.

اجاره ویلا گیلان

استخر، میز بیلیارد و جکوزی از امکانات تفریحی هستند که در بعضی از ویلاها وجود دارند؛ معمولا این ویلاها گران‌تر از دیگر اقامتگاه‌ها هستند. امکانات رفاهی مانند پارکینگ، باربیکیو، آشپزخانه مجهز، کولر گازی و سرویس بهداشتی هم در بعضی از ویلاها وجود دارد و در برخی دیگر هنوز تهیه نشده است. نوع امکانات ویلا را با کمک منو فیلتر و راحت‌تر به ویلای موردنظرتان در شمال کشور دسترسی پیدا کنید.

قیمت‌های عجیب ویلاها

برخلاف تصور بیشتر افراد، اجاره ویلا در شمال آنقدرها هم گران نیست و در چند دقیقه می‌توان ویلایی با امکانات قابل‌قبول و قیمتی باورنکردنی تهیه کرد. در بهار 1402 شما می‌توانید دست‌کم با شبی 300 هزارتومن ویلایی برای اقامت سه نفر در ماسال رزرو کنید. این ویلا امکانات اولیه برای زندگی را دارد و شما را به زحمت نمیندازد.

یکی دیگر از پیشنهادهای ارزان قیمت علی‌بابا در بهار 1402 ویلایی در بندرانزلی است. برای رزرو این ویلا باید 400 هزار تومان برای هر شب کنار بگذارید. فضای سبز، یخچال، لوازم آشپزی، اجاق گاز، پارکینگ، پنکه سقفی، دسترسی به رستوران و کافی‌شاپ، بخاری گازی و جعبه کمک‌های اولیه از امکانات این ویلا هستند.

یکی دیگر از ویلاهای با قیمت استثنایی، ویلایی دو خوابه در ییلاقات ماسال است که برای اجاره آن فقط به شبی 650 هزار تومان نیاز دارید. طبیعت شگفت‌انگیز این ویلا کنار امکانات قابل‌قبولش سفری به‌یادماندنی را برایتان می‌سازد.