ارزان‌ترین تورهای خارجی از قم

ارزان‌ترین تورهای خارجی از قم

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

در تعطیلات، هیچ چیز مانند رفتن به مسافرت از قم به سمت کشورهای خارجی نیست. اما باخبر هستید که مسافرت به سمت کشورهای خارجی، خرج بسیار زیادی در بر خواهد داشت. تنها در یک صورت می‌توانید به کشورهای خارجی با هزینه پایین، مسافرت کنید. اگر به خوبی تورهای ارزان قیمت خارجی و یک آژانس گردشگری معتبر در شهر خود را بشناسید، تعطیلات امسال به یک کشور خارجی، سفر می‌کنید.

ارزان‌ترین تورهای خارجی از قم

تور دبی از قم

دبی، شهری پیشرفته در امارات متحده عربی است که می‌تواند یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها به عنوان مقصد سفر شما باشد. بیشتر افراد، تصمیم می‌گیرند تا در فصل‌های سرد سال به این منطقه سفر کنند، اما شما می‌توانید با خرید تور تابستانه دبی نیز از سفر خود لذت ببرید. در آژانس گردشگری آریا پردیس قم ، تورهای تابستانه و زمستانه از دبی موجود هستند.

در تورهای تابستانه، خدماتی همچون هتل‌های لوکس و تفریحات آبی و دیدن از مراکز تفریحی خنک به شما ارائه می‌شوند. در تورهای زمستانه نیز شما می‌توانید از حضور در جشنواره‌های مختلف، پیست اسکی دبی و هوا لذت بخش این منطقه، لذت ببرید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


تور ارزان گرجستان

مطمئناً بیشتر تورهایی که مبدأ آن‌ها، قم است به سمت مقاصدی همچون اروپا یا کشورهای حوزه خلیج فارس می‌روند. اما یکی از گزینه‌های بسیار جذاب برای داشتن سفری متنوع و تازه، دیدار از کشور گرجستان در آسیا میانه است. هزینه تورهای گرجستان ، بسیار پایین بوده و به راحتی می‌توانید به شهرهای مشهور این کشور مانند تفلیس و باتومی، سفر کنید.

گرجستان، دارای طبیعت بکر و زیبایی است که پیشنهاد می‌شود، حتماً یک بار بلیت تور این کشور را بخرید. در این کشور، هزینه حمل و نقل، بسیار پایین بوده و همچنین هتل‌های ارزان و مناسبی، وجود دارد. می‌توان گفت با توجه به هتل‌های ارزان و هزینه پایین حمل و نقل، تورهایی که به سمت گرجستان می‌روند، هزینه کمتری برای شما در بر خواهند داشت.

پیشنهاد می‌شود در صورت رفتن به گرجستان از ساحل شهر باتومی، دیدن کنید؛ زیرا ساحل این شهر، زیباترین ساحل در دریا سیاه است. ساحل و کوه در این منطقه، فاصله کمی از یکدیگر دارند؛ به همین دلیل علاوه بر شنا می‌توانید از اسکی بر روی کوه نیز لذت ببرید. آب و هوا این منطقه، به گونه‌ای است که می‌توانید در زمستان نیز به این جا آمده و در دریا سیاه، شنا کنید.

تور ارزان ارمنستان از قم

طی سال‌های اخیر و با بالا رفتن قیمت ارز، تورهای قم به سمت ارمنستان به دلیل پایین بودن هزینه مسافرت، بیشتر شده است. اگر به دنبال سفری ارزان هستید و همچنین می‌خواهید به یک سفر تاریخی بروید، ارمنستان، گزینه مناسبی برای شما است. این کشور با وجود این که وسعت زیادی ندارد، اما جاذبه‌های شگفت انگیز بسیار زیادی را در خود جا داده است که می‌توانید از دیدن آن‌ها، لذت ببرید.

ایروان، پایتخت این کشور به حساب می‌آید که آثار معماری و تاریخی بسیار زیادی دارد و طبیعت بکر بیرون شهری نیز از مزیت‌های این شهر است. برای سفر به ارمنستان، نیازی نیست برای اخذ ویزا، خود را اذیت کنید و در فرودگاه به شما ویزا می‌دهند. می‌توان گفت خرید بلیت تور ارمنستان، علاوه بر هزینه‌های پایین، دردسرهای کمتری نیز دارد.

تور ارزان ترکیه از قم

تورهای بسیار زیادی از ایران به سمت کشورهای خارجی انجام می‌شود، اما باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین آن‌ها، تور ترکیه است. در بین تورهای ارزان ترکیه، تور آنتالیا، بهترین گزینه به حساب می‌آید. آنتالیا را می‌توان شهری جذاب برای فرار از زندگی روزمره و روتین خسته کننده زندگی خود دانست. آنتالیا، محبوبیت زیادی دارد و طبق آمار در لیست محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان، قرار گرفته است.

اکثر افراد بر این عقیده هستند که بهترین فصل برای سفر به آنتالیا و ترکیه، فصل تابستان است. توصیه می‌شود در سفرهای نوروزی خود، یک بار به این منطقه، سفر کنید. در این شهر شما می‌توانید مسیرهای بکر و عالی را برای پیاده‌روی پیدا کنید و همچنین از بودن در هتل‌های آنتالیا، لذت ببرید. در واقع هتل‌های این شهر ترکیه‌ای، بسیار مشهور هستند و گاها، نام و آوازه آن‌ها از خود شهر نیز شهرت بیشتری دارند. از لذت‌بخش‌ترین تفریح‌های موجود در این منطقه نسیم‌های خنک و ملایم سواحل مدیترانه‌ای است.

برای رفتن به تور ارزان در ترکیه به غیر از آنتالیا، شهرهای دیگری نیز وجود دارند. به‌عنوان‌مثال تورهای شهر کوش آداسی ترکیه نیز قیمت بسیار مناسبی دارند. کوش آداسی، شهری است که تفریحات آن بسیار شبیه به آنتالیا به نظر می‌رسد. در واقع در کوش آداسی نیز تفریحات همچون غواصی و لذت بردن از آفتاب ساحلی وجود دارند که می‌توانید از آنها لذت ببرید. این شهر ساحلی و محبوب در غرب کشور ترکیه قرار دارد.

ارزان‌ترین تورهای خارجی از قم

چگونه تورهای ارزان قیمت خارجی در قم را پیدا کنیم؟

برای داشتن سفری مهیج و ارزان قیمت از قم به سمت دیگر کشورها، باید یک آژانس معتبر را پیدا کنید که خدمات مناسب و قیمتی ارزان را در اختیار شما بگذارد. آژانس گردشگری آریا پردیس قم می‌تواند انواع و اقسام تورهای گفته شده را با خدماتی مناسب و قیمتی ارزان در اختیارتان بگذارد. به سایت آریا پردیس قم بروید و قیمت‌های این مجموعه و خدماتشان را با دیگر مجموعه‌ها، مقایسه کنید.

ارزان‌ترین تورهای خارجی از قم



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)