چشمه آب گوگردی مهارلو ، استان فارس | Maharloo

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

چشمه آبگرم مهارلو

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با چشمه آبگرم مهارلو در استان فارس آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این چشمه آب معدنی در ادامه با ما همراه باشید.

چشمه آبگرم مهارلو از جمله چشمه‌های شهرستان سروستان در استان فارس است. این چشمه در ۵۷ کیلومتری شهر سروستان و درون روستای مهارلو واقع است و از چشمه‌های معدنی ایران به‌ شمار میرود. روستای مهارلو در فاصله ۳۰ کیلومتری از شیراز قرار دارد.

این چشمه کاربرد آب‌ درمانی دارد و از جاذبه‌های گردشگری شهرستان سروستان محسوب می‌شود. از روستای مهارلو که به سمت کوه پشت آن حرکت کنیم در انتهای روستا چشمه آب گوگردی مهارلو قرار دارد که اتاقی را بر روی آن احداث کرده اند. مردم روستا عقیده دارند که آب این چشمه برای امراض پوستی مناسب می باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


چشمه آبگرم مهارلو
چشمه آبگرم مهارلو

این چشمه با آبدهي 100 متر در ثانيه در درجه حرارت 29 درجه سانتي گراد و ترکيبات شيميايي کربنات، سولفات کلسيم و همراه با منيزيم ولرم داراي خواص درماني بيماري‌هاي گوارشي، پوستي و دردهاي عضلاني به عنوان يکي از مهمترين چشمه‌هاي آب گرم معدني استان شناخته می شود.

استفاده از چشمه برای خانم ها در شیفت عصر و برای آقایان در شیفت صبح مقدور می باشد. این چشمه آبگرم هر ساله ميزبان تعداد کثيري از گردشگران از اقصي نقاط کشور است.

چشمه آبگرم مهارلو
چشمه آبگرم مهارلو

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨