هتل ویندهام گرند استانبول لونت ، ترکیه | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل ویندهام گرند استانبول لونت

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با هتل ویندهام گرند استانبول لونت آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این هتل لوکس در استانبول ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

هتل ویندهام گرند استانبول لونت (Wyndham Grand Istanbul Levent) هتلی پنج‌ستاره در شهر استانبول واقع در کشور ترکیه است. این هتل در محله لونت در خیابان بویوک دره جایی که مراکز تجاری متعددی قرار دارند، واقع شده ‌است. محله لونت خود یکی از محله های منطقه بزرگتر بشیکتاش است. ویژگی برجسته هتل دسترسی مستقیم به ایستگاه مترو چندین مرکز خرید نظیر اوزدلیک پارک از طریق راه زیرزمینی است. در‌ نتیجه به راحتی و با هزینه کم می‌توانید به نقاط دیگر شهر بروید. برای مثال میدان تکسیم تنها چهار ایستگاه از هتل فاصله دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


واحدهای اقامتی متنوعی در این هتل موجود است. تمامی واحدها بسیار زیبا طراحی شده و با سبکی مدرن چیدمان شده‌اند. ضمن اینکه از امکانات کامل رفاهی هم برخوردار هستند. برای مثال می‌توان به سیستم تهویه‌مطبوع، تخت‌خواب‌های راحت، تلویزیون مسطح، کاناپه راحتی، میزکار، کتری برقی و مینی‌بار اشاره کرد.

هتل ویندهام گرند استانبول لونت
هتل ویندهام گرند استانبول لونت

حمام اختصاصی لوکس به‌همراه سشوار و لوازم‌ بهداشتی هم در همه اتاق‌ها موجود است. اما اگر فضای بیشتر و امکانات بهتر می‌خواهید می‌توانید سوئیت‌های هتل را انتخاب کنید. سوئیت‌ها انواع مختلف داشته و اقامتی لوکس‌تر و راحت‌تر برای میهمانان فراهم می‌کنند. اتاق های این هتل هم با ویو شهر هستند و هم با ویو دریا که شما می توانید با توجه به سلیقه خودتان آنها را رزرو کنید.

هتل ویندهام گرند استانبول لونت
هتل ویندهام گرند استانبول لونت

رستوران‌های متعدد هتل تجربه‌ای لوکس و مدرن از صرف غذا را برای میهمانان فراهم می‌کنند. برای مثال رستوران «Carême» در محیطی بسیار زیبا و شیک با ارائه انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی آماده پذیرایی از میهمانان است. یا رستوران «Plaza 177» که فضایی دنج و دلنشین داشته و با انواع غذاهای لذیذ ترکی و مدیترانه‌ای در هر سه وعده صبانه، ناهار و شام تجربه‌ای لذت‌بخش برایتان به یادگار می‌گذارد.

هتل ویندهام گرند استانبول لونت
هتل ویندهام گرند استانبول لونت

همینطور در کافه رستوران «Vertice» که یک تراس زیبا هم دارد می‌توانید از صرف انواع نوشیدنی، کیک و شیرینی‌های خوشمزه و غذاهای متنوع لذت ببرید. نوع خدمات هتل ویندهام گرند به صورت BB است و مهمانان عزیز می‌توانند از صبحانه‌های رایگان و لذیذ آن نهایت لذت را ببرند.

هتل ویندهام گرند استانبول لونت
هتل ویندهام گرند استانبول لونت

علاوه بر رستوران‌ها هتل دارای چندین کافه و بار هم می‌باشد. ازجمله کلوب شبانه «Ozone»، کافه «Partly Cloudy» که در مرکز اسپا واقع شده، بار حاشیه استخر و در نهایت «Executive Lounge» که در طبقه سوم قرار داشته و انواع خدمات صبحانه و میان وعده را به میهمانان دارای دسترسی به این سالن ارائه می‌دهد. اما چنانچه مایل به سرو غذا در اتاق خود باشید می‌توانید از روم‌سرویس (سفارش غذا وو نوشیدنی از داخل اتاق) استفاده کنید.

هتل ویندهام گرند استانبول لونت
هتل ویندهام گرند استانبول لونت

هتل ویندهام دارای یک مرکز اسپا بزرگ بوده که بخش‌های متنوعی دارد. می‌توانید در استخر سرپوشیده شنا کنید یا از شنا در استخر روباز هتل لذت ببرید، از بار حاشیه استخر نوشیدنی سفارش دهید و روی تخت‌های کنار آن حمام آفتاب بگیرید. همچنین اگر می‌خواهید در سفر هم از ورزش و تناسب‌اندام دور نباشید می‌توانید با خیال راحت در باشگاه بدنسازی هتل ورزش کنید. بعد از ورزش و شنا یا گذراندن یک روز طولانی و گشت‌و‌گذار در شهر می‌توانید در سونا، جکوزی و حمام ترکی ریلکس کنید یا از خدمات اسپا و ماساژ هتل بهره‌مند شوید. انواع خدمات ریلکسی، درمانی و زیبایی در این مرکز انجام می‌شود.

هتل ویندهام گرند استانبول لونت
هتل ویندهام گرند استانبول لونت

مراکز خرید بسیار مهم و معروفی از جمله مرکز خرید متروسیتی، مرکز خرید کانیون (Kanyon Mall)، مرکز خرید زورلو (Zorlu Center) و مرکز خرید اوزدیلک پارک (Özdilek Park) در خیابان بویوک دره محله لونت قرار گرفته اند. پس اگر عاشق خرید در مراکز خرید لوکس استانبول هستید این هتل می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

هتل ویندهام گرند استانبول لونت
هتل ویندهام گرند استانبول لونت

این هتل امتیاز 8.9 در وبسایت Booking.com و همچنین امتیاز 9.1 در وبسایت Hotels.com را دارد و این نشان از رضایت بسیار بالای مسافرانی است که در این هتل لوکس 5 ستاره اقامت داشته اند. از برخی نظرات گردشگران می توان به لوکیشین عالی هتل، تمیزی و شیک بودن اتاق ها، برخورد عالی رسپشن و کارکنان و کیفیت عالی صبحانه هتل اشاره کرد.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨