شهربازی آی ام جی
شهربازی آی ام جی

دنیای ماجراجویی و شهربازی آی ام جی دبی | IMG Worlds of Adventure

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شهربازی آی ام جی

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با شهربازی آی ام جی در دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

سرزمین ماجراجویی آی ام جی همانطور که از نامش پیداست حس شگفت انگیز ماجراجویی را در مخاطبان خود زنده می‌کند. این پارک وسعتی برابر 28 زمین فوتبال و امکاناتی هیجان انگیز برای سنین مختلف دارد. پارک آی‌ ام‌ جی جدیدترین و بزرگ‌ترین پارک‌ شهر دبی و همچنین بزرگ‌ترین پارک موضوعی جهان محسوب می‌شود.

آی‌ ام‌ جی به چهار بخش مختلف تقسیم شده که هرکدام به یک دنیای کارتونی اختصاص دارد. بعضی از آن‌ها تم کارتون‌هایی است که در سراسر دنیا از کوچک و بزرگ آن‌ها می‌شناسند و از معروف‌ترین‌ بخش‌های این پارک محسوب می‌شود.شهربازی آی ام جی

4 بخش دنیای ماجراجویی آی ام جی دبی:

  • بخش کارتون نتورک Cartoon Network: اولین سینمای ۵ بعدی دنیا ، بزرگ‌ترین فروشگاه بن‌تن دنیا، شخصیت های کارتونی معروف مانند دختران Powerpuff و شخصیت کارتون Gumball
  • بخش مارول Marvel Zone: شخصیت‌هایی کارتون های مانند اسپایدر من، ثور ، هالک
  • دره‌ی گمشده دایناسور ها Lost Valley Dinosaur Adventure: دارای شخصیتهای از 69 دایناسور متحرک ، رولر کوسترها
  • بولوار آی ام جی IMG Boulevard: هتل تسخیر شده و ترسناک(حداقل سن ورود 15 سال است)

شهربازی آی ام جی

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


امکانات شهربازی

شهربازی آی ام جی ورلد دبی امکانات ویژه ای نیز برای مسافرین در نظر گرفته تا مسافرین بتوانند در اوج آرامش و امنیت خاطر از تفریحات شهربازی لذت ببرند. رستوران های شهربازی آی ام جی ورلد دبی را می توان یکی از مهمترین امکانات این منطقه دانست که می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی را در این رستوران ها سرو نمایید.

فروشگاه های این شهربازی می توانند به عنوان بهترین انتخاب برای خرید خوراکی و لباس و همچنین سوغاتی های ارزشمند بوده باشند و می توانید شعبه های انواع برند های معروف را نیز در این مراکز مشاهده نمایید.

پارکینگ شهربازی بسیار وسیع بوده و در تمامی مواقع جای خالی جهت پارک کردن خودرو خواهد داشت و می توانید خودرو خود را در این پارکینگ پارک نموده و با خیالی راحت از شهربازی آی ام جی ورلد دبی لذت ببرید. افراد معلول و کسانی که از ناتوانی های جسمی رنج می برند نیز می توانند از امکانات ویژه مخصوص این افراد بهره مند شوند. مراجعه به سینمای فوق بزرگ شهربازی آی ام جی ورلد دبی را نیز از دست ندهید.شهربازی آی ام جی

قیمت بلیط ورودی 

ورودی پارک آی ام جی به طور معمول 257 درهم می‌باشد، برای شهروندان بالای 60 سال 158 درهم و برای کودکان زیر 1 متر رایگان است.

قیمت بلیط برای افراد معلول نیز متفاوت است. می‌توانید لیست دقیق قیمت‌ها را در سایت آن مشاهده بفرمایید.

هزینه‌ای که بابت بلیط پرداخت می‌کنید برای استفاده‌ی نامحدود از تمام وسایل تفریحی در طول یک‌روز می‌باشد.

آدرس و ساعات ورود 

ساعت کاری این مجموعه در روزها و مناسبت‌های گوناگون، متفاوت است. به طور کلی در روزهای غیر تعطیل از 11 صبح تا 9 شب و در روزهای تعطیل از ساعت 11 صبح تا 10 شب آماده خدمت رسانی ‌می‌باشد.

این پارک در خیابان معروف شیخ زاید دبی واقع شده است و حدود 20 دقیقه از فرودگاه بین المللی دبی دبی فاصله دارد.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)