اقامتگاه سنتی هتل خانه منوچهری کاشان | Kashan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل خانه منوچهری کاشان

در این مقاله از وب سایت تاپ توریست شما را با هتل خانه منوچهری کاشان در استان اصفهان آشنا خواهیم کرد. پس اگر تصمیم دارید تا به استان اصفهان و شهر زیبای کاشان سفر کنید برای آشنایی با این اقامتگاه سنتی تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

هتل خانه منوچهری کاشان هتلی 4 ستاره با ۴۰۰ سال قدمت واقع در بافت تاریخی و محله پشت عمارت کاشان در نزدیکی بازار قدیمی، یکی از گنجینه‌های بی نظیر معماری سنتی ایران به شمار می آید. این هتل در سال ۱۳۹۰ پس از سه سال مرمت و بازسازی مورد بهره برداری قرار گرفت.

اين مجموعه با دميدن جاني نو در كالبد فرسوده بناي قديمي و با الهام از هنر و سنن اين منطقه كويري با افزودن تجهيزات كامل مطابق با الگوهاي جهاني از معدود خانه های آب انبار دار کاشان است که دارای دو ورودی و شامل ۹ واحد اقامتي است كه هر يك با ويژگي‌هاي تزئيني خاصي در سه وجه حياط، مشرف به حوض آب و باغچه هاي زيبا قرار گرفته اند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل خانه منوچهری کاشان
هتل خانه منوچهری کاشان

مدیریت و پرسنل خانه منوچهری در تلاش اند با ارائه خدمات و امکانات رفاهی مناسب شما میهمانان گرامی اقامتی به یاد ماندنی را تجربه نمایید. لازم به ذکر است تمام اتاق‌ها و سوئیت ها دارای تخت سینگل می‌باشد که در صورت درخواست مسافر برای تخت دبل، هتل می‌تواند تخت‌های به هم چسبیده ارائه دهد.

هتل خانه منوچهری کاشان
هتل خانه منوچهری کاشان

اتاق نهارخوری خانه یکی از زیباترین فضاهای سنتی بنا می باشد که با دیواری از پنجره های ارسی مرین به شیشه های رنگین برای صرف صبحانه و غذاهای سنتی ایرانی چشم به راه میهمانان است. آب انبار عمارت با تغییر کاربری به یک فیلمخانه مجهز به آخرین تکنولوژی روز جهت استفاده میهمانان اقامتی و نیز همایش های خاص در نظر گرفته شده است. سرویس رایگان اینترنت، کارگاه سنتی پارچه بافی در سرداب دلباز و پرنور از دیگر امکانات این هتل می باشند.

هتل خانه منوچهری کاشان
هتل خانه منوچهری کاشان

هزینه اقامت برای کودکان زیر 8 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) رایگان و بالای 8 سال نفر اضافه محسوب میشود. همچنین لازم به ذکر است که با توجه به تاریخی بودن بنای هتل، پله های بلند و متعدد جزء جدا نشدنی این مجموعه می باشد . لذا مهمانان خیلی مسن ممکن است با چالش روبرو شوند.

موقعیت خوب هتل و واقع شدن در مرکز بافت تاریخی شهر کاشان مهمان های هتل را به جاذبه های شهر نزدیک می کند. با 10 دقیقه پیاده روی از هتل می توانید به بازار سنتی کاشان بروید. از اینجا تا مسجد جامع، مسجد آقا بزرگ و خانه های تاریخی مثل خانه بروجردی های و خانه عباسی مسافت کوتاهی دارید و بدون اتلاف وقت می توانید به این جاذبه های تاریخی سری بزنید.

آدرس هتل خانه منوچهری کاشان: کاشان، خیابان محتشم کاشانی، کوچه شهید ثابت، عمارت هفت

شماره تماس: 2617 5524 031

وبسایت رسمی هتل: manouchehrihouse.com

مقالات گردشگری بیشتری بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨