شهر رویاها ، بزرگترین شهربازی ایران در اصفهان | Isfahan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

شهر رویاها اصفهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با شهر رویاها اصفهان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با بزرگترین شهربازی ایران در اصفهان در ادامه با ما باشید.

اصفهان یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب ایران است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به آن سفر می کنند. صحبت از جاذبه های دیدنی و تاریخی اصفهان کاری دشوار است زیرا تعداد این جاذبه ها آنقدر زیاد است که نمی توان همه آنها را نام برد. همه با شنیدن نام اصفهان جاذبه های شاخص این شهر چون میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون، عالی قاپو، سی و سه پل و .. را به یاد می آورند. شهر زیبای اصفهان علاوه بر شمار بسیار زیاد آثار تاریخی، مکان های تفریحی بسیاری نیز دارد. از جمله این مکان های تفریحی شهر رویاها اصفهان است که در ادامه با آن آشنا می شویم.

شهر رویاها اصفهان بزرگ‌ترین شهربازی ایران است که مسئولان آن تلاش کرده‌اند با بهره‌گیری از دستگاه‌های مکانیکی و تجهیزات الکترونیکی به‌روز و استاندارد، بازدیدکنندگان ساعات شاد و مهیجی را در این مجموعه بزرگ و بین‌المللی سپری کنند.  این شهربازی در کنار دیگر جاذبه‌های مدرن مانند مجتمع تجاری عظیم سیتی سنتر این شهر، مکانی ایده‌آل برای پاسخگویی به این انتظارات است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این شهربازی مهم‌ترین مرکز تفریحی اصفهان به شمار می رود و یکی از جاذبه‌های متفاوت اصفهان است که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جذابیت دارد. شهر رویاها دو بخش سرپوشیده و باز دارد و امکان استفاده در تمام فصول را در اختیار شما می‌گذارد.

این پروژه عظیم که در زمینی به مساحت ۱۷۰ هزار مربع ایجاد شده است، در سال با ۱۳۸۸ با مشارکت شهرداری اصفهان و یک شرکت فناوری چینی آغاز شد و با ۶۰ میلیارد تومان هزینه در سال ۱۳۹۳ به اتمام رسید و در همان سال نیز افتتاح شد.

بخش های مختلف شهر رویاها

فضای باز

محدوده روباز این شهربازی شامل بازی‌های هیجانی برای کودکان و بزرگسالان از جمله کاروسل (اسب گردان)، ترن هوایی معلق، ترن هوایی کوچک، رالی کودک، موتور فضایی، سقوط آزاد و … می‌شود.

شهر رویاها اصفهان
شهر رویاها اصفهان

فضای سرپوشیده

  • سالن بازی‌های کامپیوتری
  • استودیو جلوه های ویژه
  • سینما رویا
  • دنیای زیرآب
شهر رویاها اصفهان
شهر رویاها اصفهان
  • شهر واژگون

  • بازی های آبی
  • سفر به فضا
شهر رویاها اصفهان
شهر رویاها اصفهان
  • کارتینگ شهر رویاها

امکانات مجموعه

این شهربازی از امکاناتی نظیر کافی‌شاپ و رستوران برخوردار است و در کنار آن امکانات دیگری نظیر هتل چهار ستاره، سالن‌‌های ورزشی، رستوران گردان و استخر در فضایی به وسعت ۵۰ هزار متر مربع ایجاد شده است.

شهر رویاها اصفهان
شهر رویاها اصفهان

آدرس : ایران، اصفهان، بزرگراه کمربندی شرق اصفهان، پس از روشن دشت، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان

ساعت کاری: چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه ها از ساعت 10:00 الی 23:00 (شنبه تا سه‌شنبه تعطیل و ویژه اردوها)

هزینه ورودی: 6.000 تومان برای هر نفر

شماره تماس: 03195020967

مقالات بیشتر درباره اصفهان بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨