بهترین هتل های ایروان ، ارمنستان | Yerevan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل های ایروان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین هتل های ایروان آشنا خواهیم کرد.پس اگر قصد سفر به کشور ارمنستان را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

ایروان (Yerevan) ، پایتخت و بزرگ‌ترین شهر جمهوری ارمنستان است و در امتداد رود هرازدان واقع شده ‌است. ایروان مرکز اداری، فرهنگی و صنعتی این کشور است. ایروان یکی از مناطق اصلی گردشگری در ارمنستان محسوب می‌شود و این صنعت سال به سال در حال رشد و پیشرفت می‌باشد؛ این شهر با داشتن هتل‌ها، رستوران‌ها، بارها و کلوب‌های شبانه مدرن باعث جذب گردشگران از کشورهای مختلف شده‌ است. این شهر که از امن‌ترین شهرهای دنیا محسوب می‌شود دارای کلوب‌های شبانه متعدد می‌باشد و سفری خوش را برای شما فراهم می کند.

یکی از مهمترین انتخاب ها قبل از سفر انتخاب هتل محل اقامتتان است. تنوع و تعداد هتل ها در ایروان بسیار خوب است و هر کس می تواند مطابق بودجه و سلیقه خود هتل دلخواهش را انتخاب کند. در ادامه با ما باشید تا بهترین هتل های ایروان را به ترتیب از 5 ستاره تا 3 ستاره به شما معرفی کنیم. قطعا آشنایی با این لیست به شما در انتخاب هتل برای اقامت در این کشور کمک می کند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل های 5 ستاره ایروان

هتل رادیسون بلو – Radisson BLU Hotel Yerevan

هتل رادیسون بلو ایروان از بهترین هتل های 5 ستاره ایروان ارمنستان یک هتل زیبا و لوکس است که در مرکز شهر توریستی ایروان در 10 دقیقه پیاده روی از پارک ویکتوری قرار دارد. پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان از امکانات این هتل 5 ستاره در ایروان به حساب می آید. تمام اتاق های هتل رادیسون بلو ایروان مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای و حمام خصوصی است. هتل رادیسون بلو ایروان 7 روز هفته و 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مهمانان از سراسر دنیاست. قیمت ارزان ترین اتاق در هتل رادیسون بلو ایروان حدود 130 دلار است که با توجه به فصل و ایام تعطیلات متغیر خواهد بود.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل رادیسون بلو ایروان

بهترین هتل های ایروان
بهترین هتل های ایروان

هتل الکساندر – The Alexander Hotel

هتل الکساندر ایروان از بهترین هتل های 5 ستاره ایروان ارمنستان و از هتل های لوکس ایروان در نزدیکی خیابان پوشکین قرار گرفته است. هتل الکساندراتاق های لوکس، 4 سالن غذاخوری شیک، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی و جیم، اسپا و پارکینگ ایروان و اینترنت وایفای رایگان را ارایه می کند. هتل الکساندر ایروان به میدان جمهوری ایروان، سالن باله و اپرا بسیار نزدیک است و این یعنی این هتل در قلب پایتخت ارمنستان قرار گرفته است. میانگین قیمت این هتل در ایروان حدود شبی 300 دلار است.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل الکساندر ایروان

بهترین هتل های ایروان
بهترین هتل های ایروان

هتل قفقاز – Caucasus Yerevan hotel

هتل قفقاز یکی از عالی ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان است که اقامت در آن هزینه ای بیشتر از هتل های ۴ ستاره نیز ندارد. موقعیت جغرافیایی که این هتل یکی از عمده دلایلی است که مسافران را مجاب به اقامت در این هتل می کند. انتخاب این هتل به خصوص برای افرادی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند بسیار ایده ‌آل است. لازم به ذکر است که بگوییم ورود حیوانات خانگی و همچنین کشیدن سیگار در اتاق های این هتل ممنوع است. در بین ۴۶ اتاقی که در هتل قفقاز وجود دارد، سوئیت هایی برای ماه عسل نیز وجود دارد.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل قفقاز ایروان

هتل مولتی گرند فارائون – Multi Grand Pharaon Hotel Yerevan

هتل مولتی گرند فارائون ایروان از بهترین هتل های 5 ستاره ایروان ارمنستان است که در بزرگراه H1 به سمت آبوویان قرار دارد در نتیجه این هتل در مرکز شهر ایروان واقع نشده است. هتل مولتی گرند فرعون دارای فضای آزاد و پارکینگ اختصاصی است. امکانات این هتل دارای استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سونا، حمام گرم و سونا و اسپا است.  قیمت حدودی این هتل در ایروان شبی 114 دلار است که با توجه به زمان و فصل متغیر است.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل مولتی گرند فارائون ایروان

بهترین هتل های ایروان
بهترین هتل های ایروان

هتل گلدن پالاس – Golden Palace Boutique Hotel

هتل گلدن پالاس ایروان از بهترین هتل های 5 ستاره ایروان ارمنستان که در 3 دقیقه ای میدان جمهوری ایروان قرار گرفته است. هتل گلدن پالاس ایروان دارای یک مرکز تناسب اندام و همچنین اینترنت وایفای رایگان است. هتل گلدن پالاس ایروان در فاصله کوتاهی از جاذبه هایی مانند سالن اپرا و باله و موزه تاریخ ارمنستان واقع شده است. مهمانان می توانند از غذا در رستوران پشت بام و از نوشیدنی ها در بار لذت ببرید. پارکینگ رایگان نیز در این هتل موجود است. قیمت حدودی این هتل در ایروان شبی 140 دلار است.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل گلدن پالاس ایروان

بهترین هتل های ایروان
بهترین هتل های ایروان

هتل لاتار کمپلکس – Latar Hotel Complex

برای اقامت در هتل های ۵ ستاره ارمنستان، هتل لاتار کمپلکس یکی از بهترین ها در این شهر است که ما به شما معرفی می کنیم. این هتل معماری خاص و چشم گیری دارد و در ۱۰ کیلومتری مرکز شهر ایران در منطقه سیلیکان قرار گرفته است؛ این هتل ۵ ستاره و دارای ۱۸ اتاق است و کودکان زیر ۶ سال به صورت رایگان می توانند از امکانات موجود در اتاق به صورت رایگان استفاده کنند. توجه داشته باشید ورود حیوانات خانگی ممنوع است.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل لاتار کمپلکس ایروان

هتل گرند ایروان – Grand Hotel Yerevan

هتل گرند ایروان یکی از لوکس ‌ترین هتل‌های ۵ ستاره در ایروان است که با نام قبلی «گُلدن تولیپ» فعالیت خود را ادامه می‌دهد. این هتل یکی از هتل‌های پرطرفدار با توجه به نظر کاربران در سایت تریپ ادوایزر است. موقعیت این هتل بسیار عالی است و به راحتی می‌توان به میدان اصلی شهر و بسیاری از مراکز خرید دسترسی داشت. اتاق های این هتل بسیار مدرن و مجهز به امکانات عالی هستند و نکته ی قابل توجهی که در مورد این هتل وجود دارد، ورود حیوانات خانگی به آن کاملا مجاز است، اما لازم به پرداخت هزینه ی جداگانه دارد. سیگار کشیدن در تمامی اتاق های این هتل ممنوع است.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل گرند ایروان

بهترین هتل های ایروان
بهترین هتل های ایروان

هتل نشنال ایروان – Hotel National Yerevan

هتل نشنال ایروان از بهترین هتل های 5 ستاره ایروان ارمنستان که 5 دقیقه پیاده روی از ایستگاه مترو میدان جمهوری، موزه ملی ایروان و پارک آبشارها قرار دارد. هتل نشنال ایروان دارای استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، استخرهای آبگرم و حمام ترکی و همچنین پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان است. قیمت حدودی این هتل در ایروان شبی 130 دلار است که با توجه به فصل و روزهای تعطیلات تغییر خواهد کرد.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل نشنال ایروان

بهترین هتل های ایروان
بهترین هتل های ایروان

هتل ماریوت – Armenia Marriott Hotel Yerevan

هتل ۵ ستاره ماریوت در میدان جمهوری ارمنستان قرار داشته و امکاناتی مانند استخر، غذاهای بین المللی عالی و اتاق هایی با دکوراسیون کلاسیک دارد. هتل ۵ رستوران و کافه را در خود جای داده که انواع غذاهای خوشمزه محلی ارمنی و بین المللی را می توانید در آنجا امتحان کنید. فاصله هتل تا مسجد کبود ایروان ۵۰۰ متر است. اتاق ها و سوییت های بزرگ هتل دارای امکاناتی مانند تلویزیون، مینی بار و … هستند. از پنجره های اتاق خود چشم انداز زیبایی از کوه آرارات و میدان جمهوری ایروان دارید. هتل ماریوت باشگاهی مجهز و مدرن دارد که اگر علاقمند به انجام حرکت ورزشی باشید باید حتما سری به آن بزنید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل ماریوت ایروان

هتل های 4 ستاره ایروان

هتل ریپابلیک – Republica Hotel Yerevan

هتل ریپابلیک، هتلی 4 ستاره و یکی از بهترین هتل های ایروان به حساب می آید. این جا دو دقیقه با میدان جمهوری فاصله داشته و رستوران فضای بازش طرفداران زیادی دارد. اینترنت بی سیم رایگان اتاق ها، دستگاه تهویه هوای مطبوع،‌ یخچال، تلویزیون صفحه تخت، کانال های ماهواره ای، سشوار، حوله حمام و دمپایی از جمله امکانات اتاق هایش هستند.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل ریپابلیک ایروان

بهترین هتل های ایروان
بهترین هتل های ایروان

هتل سیلاچی – Silachi Hotel

هتل سیلاچی، هتلی ۴ ستاره است و با ۷۰ اتاق از میهمانان پذیرایی می کند. طراحی زیبا، پنجره های بزرگ و مبلمان مدرن ویژگی های آن هستند. از جمله امکانات هتل باید به پارکینگ، استخر،‌ اتاق جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، امکان اجاره اتومبیل،‌ مرکز خرید سوغاتی، خشکشویی و اتوشویی،‌ سونا، شاتل فرودگاهی و انبار چمدان اشاره کرد. موقعیت دسترسی و محیط خانوادگی باعث شده افراد زیادی سیلاچی را انتخاب کنند.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل سیلاچی ایروان

بهترین هتل های ایروان
بهترین هتل های ایروان

هتل ویلیج پارک – Armenian Village Park Hotel

هتل ویلیج پارک ارمنستان، هتلی ۴ ستاره و یکی از متفاوت ترین هتل های کشور است. پارک آبی چهار فصلش طرفداران زیادی دارد. از جمله امکانات مجموعه می توان به اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ، اتاق های کلاسیک با چشم انداز شهر اشاره کرد. غذاهای ارمنی، اروپایی و دریایی برای مهمانان سرو می شود و هر روز بین ساعت ۹ صبح تا ۱۱ ظهر صبحانه داخل اتاق سرو می شود. ترانسفر فرودگاهی رایگان در نظر گرفته شده و با ۵ دقیقه تاکسی سواری به مراکز دیدنی مانند باغ وحش می رسید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل ویلیج پارک ایروان

هتل های 3 ستاره ایروان

هتل شیرک – Shirak Hotel

اگر بخواهید اقتصادی تر سفر کنید می توانید سری به هتل های ۳ ستاره ایروان بزنید. هتل شیرک با توجه به قیمتی که دارد توانسته در میان بهترین هتل های ایروان و ارمنستان جای بگیرد. دسترسی مناسب و آسان به جاذبه های پایتخت بر طرفداران آن افزوده است. اتاق های زیبا همراه با بالکن هایی که چشم انداز کوه آرارات را دارند از ویژگی های مجموعه است. دو رستوران که انواع غذاهای سنتی ارمنی و صبحانه را سرو می کنند در این جا مشغول به کارند. میدان جمهوری تنها ۱۵۰ متر با هتل شیرک فاصله دارد و اگر یک کیلومتر پیاده روی کنید به نزدیک ترین ایستگاه مترو می رسید.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل شیرک ایروان

بهترین هتل های ایروان
بهترین هتل های ایروان

هتل کامفورت – Comfort Hotel

هتل کامفورت، یک هتل ۳ ستاره بوده و طبق نظر سنجی ها و آرای مردمی در سایت بوکینگ از امتیاز بالایی برخوردار است. این مورد از بهترین هتل های ایروان تنها ۱.۵ کیلومتر با میدان جمهوری فاصله دارد. انبار چمدان، اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی، دستگاه تهویه هوای مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال، کتری برقی، سشوار و میز برای مهمانان در نظر گرفته شده است. در ضمن کارمندان آن می توانند به زبان فارسی و انگلیسی پاسخگویتان باشند.

آدرس و لوکیشن روی نقشه: هتل کامفورت ایروان

بهترین هتل های ایروان
بهترین هتل های ایروان

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨