بهترین مراکز خرید باکو ، آذربایجان | Baku

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین مراکز خرید باکو

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین مراکز خرید باکو آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این مراکز خرید در شهر باکو کشور آذربایجان در ادامه با ما همراه باشید.

کشور آذربایجان و شهر باکو یکی از مقاصد گردشگری محبوب در میان ایرانیان است و هر ساله ایرانیان زیادی به آذربایجان سفر می کنند. از آنجایی که آذربایجان کشور همسایه ایران است و فاصله نزدیکی دارد، سفر به این کشور سفری مقرون به صرفه برای شما و خانواده تان خواهد بود.

کشور مدرن آذربایجان و همچنین شهر ساحلی باکو دارای شمار بسیار زیادی جاهای دیدنی و جاذبه های منحصر به فرد و مکان های تاریخی ارزشمند است. یکی از کارهایی که می توانید در باکو انجام دهید خرید کردن است. در ادامه مراکز خرید باکو را به شما معرفی می کنیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مرکز خرید ۲۸ – Mall 28

خود باکویی‌ها عاشق مرکز خرید 28 هستند؛ اینجا درست در قلب شهر قرار گرفته، 5 طبقه با بیش از 70 برند دارد. مرکز خرید 28 آن‌چنان بزرگ نیست اما انواع برندهای پوشاک از زنانه گرفته تا بچه‌گانه در اینجا شعبه دارند. اگر به دنبال لباسی بودید که در برند منگو (Mango) مترو پارک سایز یا رنگ مورد علاقه‌تان را پیدا نکردید نگران نباشید؛ چون برند منگومرکز خرید 28 آن را دارد. از دیگر برندهای 28 مال می‌توان به زارا (Zara) در طبقه دوم و برشکا (Bershka) طبقه سوم اشاره کرد. این مرکز خرید لباس‌های خانگی خوبی با قیمت مناسب می‌فروشند، مثل: ایتم (Etam)، لاسنزا (La Senza) و اویشو (Oysho).

بهترین مراکز خرید باکو
بهترین مراکز خرید باکو

بلوار پارک – Park Bulvar

مرکز خرید بلوار پارک در بلوار باکو قرار دارد. بلوار پارک فقط برای خرید نیست و می‌تواند برای شما لحظات تفریحی شادی را رقم بزنند. این مرکز خرید که در حاشیه‌ی خط ساحلی قرار دارد دیدی از دریای خزر به شما می‌دهد. شما می‌توانید در این ساحل به تفریحات آبی نیز بپردازید. معماری بنا شما را به یکی از بهترین مراکز خرید باکو دعوت می‌کند. حضور برندهای معتبر، زمین بازی، سینما و کافه‌های دوست داشتنی در این مرکز خرید گشت و گذاری لذت‌بخش را برای شما رقم می‌زند.

مترو پارک – MetroPark

اولین چیزی که از مجتمع مترو پارک به چشم می خورد نمای زیبای این ساختمان است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. این مرکز خرید یکی از کامل ترین مراکزی است که با بیشترین تعداد برند معروف خود را از این حیث مطرح ساخته است، به طوری که اگر یکی از برندهای مورد نظر را در مرکز خرید ۲۸ نیافتید،  می توانید با اطمینان به مترو پارک بروید و برند خود را بیابید. برندهایی که در این مرکز خرید عرضه می شوند از انواع برندهای معروف پوشاک شامل بنتون، سیسلی، مانگو، پینک، ورا مودا و بسیاری از برند‌های مطرح دیگر است.

بهترین مراکز خرید باکو
بهترین مراکز خرید باکو

مرکز خرید گنجلیک باکو – Ganjlik

مرکز خرید گنجلیک در منطقه گنجلیک در کنار ایستگاه متروی گنجلیک با دو طبقه پارکینگ در زیرزمین و پنج طبقه فوقانی می باشد. این مرکز در چهار طبقه شامل برندهای پوشاک معروف ترکیه و بسیار مناسب و دوطبقه فوقانی شامل رستوران و فود کورت و سینما و شهر بازی طراحی شده است، اهمیت این مرکز خرید به دلیل موقعیت مکان عالی و همچنین فراهم بودن سینما ، شهر بازی و رستوران ها نزد توریست ها بسیار بالاست و اکثرا دوست دارند در سفر به باکو به این مرکز خرید هم سری بزنند، همچنین همانطور که اشاره شد به دلیل وجود شهر بازی کودکان نیز تمایل زیادی به بازدید از مرکز خرید گنجلیک باکو دارند.

مرکز خرید پورت باکو – Port Baku

 در سال 2014 در بین مراکز خرید باکو افتتاح شد. پورت باکو که در سال 2014 افتتاح شد که 300 برند در بین مراکز خرید باکو در این مجتمع وجود دارد که انواع و اقسام محصولات از پوشاک تا لوازم ورزشی در آن وجود دارد. البته به علت بین‌المللی بودن پورت باکو خرید در این مجموعه کمی گران‌تر نسبت به دیگر مراکز خرید باکو است. رستوران‌های متنوع و لوکس پورت باکو را از دست ندهید و با هر سلیقه و ذائقه‌ای که دارید غذای مناسب خود را می‌توانید سفارش دهید.

بهترین مراکز خرید باکو
بهترین مراکز خرید باکو

از دیگر مراکز خرید باکو می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • مرکز خرید نرگس | Nargiz
  • آیگون | Aygün
  • مرکز خرید ای وی ام | AVM
  • بازار صدرک | Sadarak

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨