بازار مرکزی کوالالامپور ، مالزی | Kuala Lumpur

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بازار مرکزی کوالالامپور

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بازار مرکزی کوالالامپور صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این بازار معروف در شهر کوالالامپور در ادامه با ما همراه باشید.

کوالالامپور، پایتخت پر جنب و جوش مالزی، یک شهر پویا است و دارای مراکز خرید مدرن، ساختمان های تاریخی استعماری، مناظر طبیعی زیبا، هنر اصیل و چشم انداز چشمگیر با برج های دوقلوی پتروناس است.

کوالالامپور، به شدت تحت تاثیر سنت های چینی است و ترکیبی از تمام فرهنگ های آسیایی را در خود دارد، و به عنوان یک مکان پویا و متنوع برای سفر و کشف کردن شناخته می شود. از موزه های شلوغ تا باغ های ایده آل، همه در انتظار شماست. در ادامه بازار مرکزی کوالالامپور را به شما معرفی می کنیم.

بازار مرکزی کوالالامپور (Central Market Kuala Lumpur) که مالایی ها آن را ” پاسار سنی  Pasar Seni  “ نیز می نامند یکی از جاذبه های گردشگری مالزی در کوالالامپور و جزوی از میراث فرهنگی این شهر به شمار می رود که بسیار هم طرفدار دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بازار مرکزی کوالالامپور در قدیم محل عرضه تره‌بار بوده است. این بازار اکنون به‌صورت بنایی کلاسیک با سبکی خاص تبدیل شده که در آن صنایع‌ دستی و کارهای هنری و دستی به فروش می‌رسد و شامل غرفه های کوچک متنوع و فراوانی می باشد که هر کدام گوشه ای از صنایع دستی و آثار هنری نژاد های مختلف ساکن مالزی ( چینی ، هندی و مالایی ) را به نمایش عموم مردم گذاشته اند. شما می توانید سوغاتی‌های خود را از این بازار خریداری کنید.

بازار مرکزی کوالالامپور
بازار مرکزی کوالالامپور

در این بازار انواع ابریشم و پارچه های نقاشی شده با دست، چوب های کنده کاری شده، لباس های محلی، تابلوهای نقاشی، سنگ های قیمتی و انواع وسایل تزیینی و … که تنها گوشه ای از آثار هنری اینجا محسوب می شود را می توانید خریداری کنید.

در قسمت انتهایی ساختمان این بازار مجموعه ای قرار گرفته است که محل گالری های هنری ، نمایش تئاتر و اجرای موسیقی توسط هنرمندان داخلی و خارجی است.

بازار مرکزی کوالالامپور
بازار مرکزی کوالالامپور

بهترین انتخاب برای استراحت بعد از گشت و گذار و خرید، رستوران های معروف کوالالامپور است که در گوشه و کنار این بازار قرار دارد چرا که این رستوران ها هم توانسته اند خوش مزه ترین غذاهای مالایی را تهیه و طبخ کنند و هم توانسته از ساختمان های با سبک و معماری بسیار زیبا برخوردار شوند و همچنین شاید جالب باشد بدانید که در این رستوران های انواع و اقسام غذاهای مالایی و غذاهای بین المللی آماده می شود.

بعد از رفع خستگی و رسیدگی به گرسنگی ، نوبت رفتن به طبقه دوم بازار مرکزی کوالالامپور می رسد که به پوشاک و فروشگاه سوغات اختصاص دارد و این بخش از بازار برای گردشگرانی که به پوشاک محلی مالزی علاقه دارند گزینه ای عالی است و می ‌توانید کلیه سوغاتی‌ های خود را با قیمت ‌های کمتر از آن چیزی که فکرش را کنید خریداری نمایید.

بازار مرکزی کوالالامپور
بازار مرکزی کوالالامپور

دسترسی

این بازار در نزدیکی پتالینگ استریت ( Petaling Street ) و در خیابان Tun Tan Cheng Lock قرار گرفته است و لازم به ذکر است که ” ایستگاه LRT پاسار سنی ” در چند قدمی بازار مرکزی می باشد که بهترین و آسان ترین راه برای رسیدن به این مکان محسوب می گردد. استفاده از ماشین شخصی به دلیل ترافیک شدید و از دست دادن زمان اصلا پیشنهاد نمی شود، بهترین انتخاب برای رسیدن به این بازار اتوبوس می باشد و البته نا گفته نماند که این بازار توانسته تا نزدیک ترین ایستگاه مترو تنها از فاصله ای در حدود 5/1 کیلومتری برخوردار شود.

آدرس بازار مرکزی کوالالامپور: Jalan Hang Kasturi, City Centre, 50050 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 10:00 تا 21:30

هزینه بازدید: رایگان

وبسایت رسمی بازار: centralmarket.com.my

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨