حضور یک وکیل در دعاوی

اهمیت حضور یک وکیل در دعاوی مختلف

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

به نا به گزارش سایت وکیل مهاجرت  https://iranianlawyer.info/

فصاحت کلام و بلاغت بیان، هنر یک وکیل خوب است. این هنر فقط مختص وکلا برای دفاع از موکلان خود در محضر دادگاه نیست، این هنر برای تمام افرادی که می‌خواهند در زندگی تاثیرگذار باشند نیز، مفید است.

بی‌شک همه می‌دانیم وظیفه‌ای که قانون و اجتماع بر عهدۀ وکیل مدافع گذاشته است، جزو مشکل ترین وظایف است.

مسولیت حقوقدانان به ویژه وکلای دادگستری در وهلۀ اول، آگاه ساختن افکار عمومی است. به نظر می‌رسد جامعۀ وکلا از دو بعد علمی و عملی می‌توانند به این حرکت عمق ببخشند. از جنبۀ علمی کانون های وکلا باید از طریق اتخاذ تدابیر موثر، بهره گیری افراد جامعه از خدمات وکیل دادگستری را  به صورت یک فرهنگ درآورد به شکلی که امکان استفاده از خدمات وکالتی و مشاوره به طبقۀ خاص محدود نگردد. این کار باعث می‌شود به این فرضیه که وکالت وابسته به طبقۀ سرمایه داری است؛ خط بطلان کشیده شود.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


حضور یک وکیل در دعاوی

در سایت Persian immigration attorney  اشاره شده است که:

در مجموع لازم است نگاه جامعه را نسبت به هدف قانونی و اجتماعی وکیل جلب و اصلاح نمود تا افراد این صنف نیز صرف نظر از روابط فی ما بین وکیل و موکل به این حقیقت آگاهی یابند که مسولیت آنها در قبال  تحکیم پایه های عدالت بسی فراتر از تعهدات وکلا در قبال موکلین است.

وکیل دادگستری حرمت و قداست حرفه خود را از حق و عدالت و قانون کسب کرده است. مردم‏ مظلوم نیز برای عالمانه و آگاهانه ایستادن در برابر ستم زورمندان به علم و تجربه و توان دفاعی‏ وکیل دادگستری نیازمندند. مردم به روشنی دریافته‏اند که اکثریت قریب به اتفاق وکلای‏ دادگستری، مردمی عالم و صالح و دارای چهره‏هائی پاک و درخشانند.

حضور یک وکیل در دعاوی

به گزارش Persian immigration  lawyer :

دخالت وکیل در دعاوی مدنی بیش از آن که برای خود وکیل مفید باشد برای مردم و دستگاه قضا مثمر ثمر است. چرا که وکلا بر حسب دانش خود، دعاوی نادرست را در دادگاه مطرح نمی‌کنند، رسیدگی به پرونده ها و ارسال ابلاغ ها به وکلا با سهولت بیشتری انجام می‌گیرد و در نتیجه در زمان صرفه‌جویی می‌گردد.

وکیل خوب بايد از توانايي علمي، شهرت، تجربه و حسن اخلاق برخوردار باشد. سن و جنسیت وكيل ملاك و معيار مناسبي براي سنجش اعتبار یک وكيل نيست . جنسیت وكيل نيز خيلي اهميت ندارد و ملاك مهم علم، شهرت وحسن خلق و قابل اعتماد و اطمینان بودن وی است.

منبع: سایت وکیل مهاجرت به آمریکا و کانادا (IranianLawyer.info)



 الی گشت    

                تور کیش