چشمه آبگرم کازرون ، استان فارس | Kazerun

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

چشمه آبگرم کازرون

در این مقاله از وب سایت گردشگری تاپ توریست شما را با چشمه آبگرم کازرون استان فارس آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این چشمه آبگرم محبوب در ادامه با ما همراه باشید.

کازرون از شهرستان‌های غرب استان فارس است که وصف زیبایی‌هایش و طبیعت کم‌نظیرش غیرممکن است. دیدنی‌های کازرون به قدری زیاد هستند که در تمام فصول پاسخگوی مسافران و گردشگران مشتاق هستند. تماشای طبیعت بی‌بدیلش در فصل تابستان، آب‌تنی در چشمه‌سارها و رودخانه‌هایش در فصل تابستان، قدم زدن در باغ‌های مرکبات چشم‌نواز آن در پاییز و مدهوش شدن از بوی نرگس‌های زرد در فصل زمستان، همه جاذبه‌هایی هستند که گردشگران را شیفته خود می‌کنند. یکی از این جاذبه های چشمه آبگرم آن است.

چشمه آبگرم کازرون در فاصله 20 کیلومتری جنوب غربی کازرون و در مسیر جاده کازرون به بوشهر در روستای بوشیگان دیلمی در استان فارس قرار دارد. این چشمه آب گرم بسیار زیبا و مصفا در نزد اهالی منطقه، به چشمه آب نقره ای معروف شده است.

چشمه آبگرم کازرون
چشمه آبگرم کازرون

چشمه آب نقره ای بر خلاف تمامی چشمه های آب گرم که دارای املاحی هستند که منجر به تغییر رنگ و بوی آن ها می شود، فاقد رنگ و بو بوده و میزان زلالی آب چشمه به حدی است که به چشمه آب نقره ای مشهور است و مردم منطقه برای درمان بیماری های خود از آن استفاده می کنند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨