پلاژ ساحلی عباس‌ آباد ، مازندران | Abbasabad

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پلاژ ساحلی عباس‌ آباد

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با پلاژ ساحلی عباس آباد آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این ساحل دیدنی و تفریحی با ما همراه باشید.

عباس آباد، یکی از شهرستان های خوش آب و هوای استان مازندران است که به دلیل مناطق طبیعی بکر و پر طرفدارش، یکی از جذاب ترین منطقه های طبیعت گردی این استان سرسبز به شمار می رود. عباس آباد در غرب استان مازندران و نزدیک به استان گیلان واقع شده است. این منطقه سرسبز یکی از مقاصد زیبا و محبوب در استان مازندران است.

پلاژ ساحلی عباس‌ آباد مکانی مناسب برای شنا و انواع تفریحات و سرگرمی‌های ساحلی است. شهرستان عباس آباد سرزمین کوه و جنگل و دریا در استان مازندران است که در فاصله‌ کمی از دریای خزر قرار گرفته دارد. ساحل شهرستان عباس آباد به دلیل زیبایی چشم نواز همه ساله میزبان میلیونها مسافر و گردشگر است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این ساحل دارای مناطق اقامتی و امکانات تفریحی است که می تواند میزبان مناسبی برای مهمانان باشد. برخی از امکانات این پلاژ شامل سفره‌خانه، آلاچیق، کافی‌ شاپ، رستوران و محل شنای بانوان و آقایان می‌ باشد. همچنین در این مجموعه، اتاقک‌ هایی برای سکونت مسافران موجود است. 

پلاژ ساحلی عباس‌ آباد
پلاژ ساحلی عباس‌ آباد

امکانات تفریحی

محدوده ساحلی شهرستان عباس آباد امکانات تفریحی خوبی دارد که از سوی شهرداری با همکاری بخش خصوصی فراهم شده است. تجهیزات تفریحی و ورزش های آبی از جمله قایق، پتالو و جی تی اسکی، فضاهای پذیرایی، اقامتی، اسب سواری، دوچرخه سواری و موتور سواری در این منطقه ساحلی دایر است. «پلاژ ساحلی عباس آباد» یکی از بهترین سواحل برای تفریحات آبی است.

پلاژ ساحلی عباس‌ آباد
پلاژ ساحلی عباس‌ آباد

جاذبه های نزدیک

از مناظر دیدنی این شهرستان می توان جاده جنگلی عباس آباد به کلاردشت، پارک جنگلی خرماچال، پارک‌ های تفریحی مدرس و پارک ساحلی و طرح توریستی و دریا را نام برد. علاوه بر این عباس آباد دارای اماکن زیارتی نظیر امامزاده سید کیا ابوالحسن، امامزاده ایوب، امامزاده آقا سید علی است که جاذب مسافران محلی است.

پلاژ ساحلی عباس‌ آباد
پلاژ ساحلی عباس‌ آباد

آدرس: ایران، استان مازندران، عباس آباد، جنب پل کاظم رود

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨