غار طبیعی دهچال عباس آباد ، مازندران | Abbasabad

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

غار دهچال عباس آباد

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با غار دهچال عباس آباد آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این غار دیدنی با اشکال زیبا با ما همراه باشید.

عباس آباد، یکی از شهرستان های خوش آب و هوای استان مازندران است که به دلیل مناطق طبیعی بکر و پر طرفدارش، یکی از جذاب ترین منطقه های طبیعت گردی این استان سرسبز به شمار می رود. عباس آباد در غرب استان مازندران و نزدیک به استان گیلان واقع شده است. این منطقه سرسبز یکی از مقاصد زیبا و محبوب در استان مازندران است.

غار دهچال عباس آباد در جنگلی به همین نام در عباس آباد استان مازندران قرار گرفته و جزو جاذبه های طبیعی و گردشگری این منطقه است. غارها در تمامی شهرهای ایران ساختاری خاص و پر رمز‌ و‌ راز دارند. بازدید از غارها شبیه به سفر در زمان است. اگر علاقه‌مند به کشف دنیای گذشتگان هستید حتما در سفرتان به عباس‌آباد به این غار سر بزنید و از دیدن اشکال طبیعی این غار لذت ببرید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


علاوه بر بازدید از غار دهچال، سفر به عباس آباد خود پر از دیدنی ها و جاذبه هاست. در میان جنگل های سرسبزی که دامنه البرز را پوشانده اند و در جوار ساحل زیبای دریا در بخش غربی مازندران به شهرستان عباس آباد خواهید رسید.

شهری که از شمال به آب های دریای خزر، از شرق به سلمانشهر، از غرب به جنگل های خشکه داران و از سمت جنوب به کلاردشت منتهی می شود. عباس آباد می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای سفر در شمال کشور باشد.

آدرس: ایران، استان مازندران، عباس آباد، جنگل دهچال

غار دهچال عباس آباد
غار دهچال عباس آباد

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨