سفر به رامسر

چگونه سفری خاطره انگیز به رامسر داشته باشیم؟

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

اگرچه هر جایی از این خاک جاذبه‌هایی دارد که چشم‌ها را به خود خیره می‌کند، اما قطعاً بوی خاک باران‌خورده در هیچ جای دیگر به اندازه شمال ایران روح‌نواز نخواهد بود. هر گوشه‌ای از استان‌های شمالی برای داشتن سفری دلپذیر فوق‌العاده‌اند و سرسبزی آن‌ها شما را مجذوب خواهد کرد. بااین‌حال شهر زیبای رامسر، تجربه بهره‌مندی از جنگل و دریا را به‌صورت همزمان به شما هدیه می‌کند. به همین خاطر می‌تواند انتخاب مناسبی برای یک آخر هفته رویایی باشد. در این مقاله راهنمای داشتن سفری به‌یادماندنی به رامسر و اقامت در بهترین هتل های رامسر را خواهیم داشت.

سفر به رامسر

جاذبه های دیدنی رامسر را بشناسید

اغلب شهرهای شمالی به‌سبب طبیعت بکر و رویایی خود شناخته شده‌اند و مسافران به این شهرها سفر می‌کنند تا از آب‌وهوای مطلوب و سرسبزی مناظر آن‌ها بهره‌مند شوند. یعنی حتی اگر گوشه‌ای از جاده برای استراحت توقف کنید هم زیبایی محیط شما را به‌وجد می‌آورد. بااین‌حال شناخت جاذبه‌های دیدنی این شهر از استان مازندان، به لذت بردن هرچه بیشتر از سفر کمک خواهد کرد. چند مورد از بهترین و دیدنی ترین جاذبه های رامسر را به‌طور خلاصه در ادامه معرفی کرده‌ایم:

روستای جواهرده

روستای جواهرده از آن دست جاذبه‌های دیدنی است که در چند سال اخیر بسیار محبوب شده است و بسیاری از افراد برای دیدن دریاچه ابر به آن سفر کرده‌اند. جواهرده در مرز بین گیلان و مازندران واقع شده است و در ارتفاع ۲۰۰۰ متری در رشته کوه البرز قرار گرفته است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


اگر از تهران به جواهرده بروید، به‌طور میانگین ۵ ساعت برای طی کردن مسیر ۲۶۰ کیلومتری در جاده خواهید بود. این روستا به زیبایی چشم‌انداز خود و همچنین مه‌آلود بودن معروف است. در برخی اوقات سال ابرها پایین‌تر از ارتفاعات کوه قرار می‌گیرند و دریاچه ابر را تشکیل می‌دهند. این منظره بسیار رویایی و به‌یادماندنی خواهد بود.

سفر به رامسر

آبشار سیاسرت

آبشار سیاسرت که به سیاسورت نیز شناخته می‌شود، یکی از جاذبه های دیدنی رامسر است که در دل جنگل‌های هیرکانی واقع شده و برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز بهترین انتخاب است. این آبشار بخشی از رودخانه چالکرود است که از دل جنگل می‌گذرد. تصور کنید که چه مسیر رویایی و جذابی برای بازدید از آبشار سیاسرت پیش‌ِروی شما خواهد بود.

دریاچه قو

اگر به روستای جواهرده رامسر بروید، باید از دریاچه قو هم دیدن کنید. این دریاچه که به‌صورت مصنوعی و به همت بخش خصوصی از یک برکه کوچک گسترش داده شده است، در بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌ها نیز نمایش داده شده و همین موضوع بر محبوبیت آن افزوده است.

دریاچه قو برای سپری کردن یک عصر دلپذیر انتخاب مناسبی است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه ورودی، وارد محیط دریاچه شده و ضمن لذت بردن از منظره، به یک لیوان چای یا غذای محلی خوش طعم مهمان شوید.

تله کابین رامسر

برای آن‌که تمام شهر را زیر پاهای خود داشته باشید، هیچ جا بهتر از تله کابین رامسر نیست. برای استفاده از تله کابین در حقیقت وارد یک مجموعه تفریحی به نام «شهر سبز رامسر» خواهید شد و می‌توانید علاوه‌بر تله کابین، از بسیاری از تفریحات دیگر مانند پل معلق، مرکز خرید، کافی‌شاپ، رستوران و… نیز بهره‌مند شوید.

سفر به رامسر

بهترین هتل ها در رامسر برای اقامتی بی‌نظیر

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید برای داشتن اقامتی بی‌نظیر داشته باشید، انتخاب اقامتگاه مناسب است. حتی اگر تمام روز را به گشت‌وگذار در شهر اختصاص دهید، نهایتاً برای خوابی آرام به اقامتگاهی مناسب نیاز خواهید داشت. در ادامه چند مورد از محبوب ترین هتل های رامسر را معرفی خواهیم کرد:

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر تجربه‌ای متفاوت از اقامت خواهد بود، چراکه در دل جنگل و ارتفاعات واقع شده و برای دسترسی به آن باید با تلکابین تردد کنید. برای آن دسته از افرادی که دوست دارند در کلبه‌ها و سوییت‌های جنگلی اقامت داشته باشند، هتل بام سبز مناسب است. البته این هتل با مرکز شهر فاصله دارد و برای رسیدن به آن باید تایم کاری تلکابین یعنی ۷ تا ۱۷ را مدنظر داشته باشید.

هتل پارسیان آزادی

هتل پارسیان آزادی در سال ۱۳۱۲ ساخته شد و بخش جدیدتر آن نیز در سال ۱۳۴۷ اضافه شد. به‌طورکلی پارسیان آزادی یکی از قدیمی ترین هتل ها محسوب می‌شود و به خاطر شهرت خود، همواره میزبان عده زیادی از مسافران است. این هتل ساحلی نیست و با دریا فاصله دارد. ارائه خدمات قابل قبول و باکیفیت سبب محبوبیت آن در میان مسافران شده است.

هتل آپارتمان کوثر

از میان هتل های سه ستاره، هتل آپارتمان کوثر یکی از بهترین انتخاب‌هاست. این هتل در سال ۱۳۷۸ ساخته شد و ده سال بعد مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل سه طبقه و ۱۱۷ اتاق دارد و یکی از مجموعه هتل های کوثر است.

اگر اقامتگاهی نزدیک به دریا می‌خواهید که دسترسی آسان و حتی ساحل اختصاصی داشته باشد، هتل کوثر را انتخاب کنید. شایان ذکر است که این هتل دسترسی مطلوبی به اماکن دیدنی دارد.

هتل آپارتمان متین ترنج

اگر می‌خواهید اقامتی اقتصادی در رامسر داشته باشید، هتل آپارتمان دو ستاره متین ترنج انتخاب مناسبی برای شماست. اگرچه ممکن است امکانات رفاهی در حد عالی در این هتل ارائه نشوند، اما هر آنچه که برای اقامتی معقول و مطلوب نیاز داشته باشید در این هتل وجود دارد.

دو ساختمان پنج طبقه با یک راهرو به هم متصل می‌شوند و در مجموع ۲۵ اتاق در این ساختمان‌ها به مسافران ارائه خواهند شد. نزدیک بودن این هتل به ساحل یک نکته مثبت است که نظر مسافران را جلب کرده است.

رزرو بهترین هتل های رامسر از فلای تودی

برای برنامه‌ریزی یک سفر رویایی و به‌یادماندنی، کار سختی پیش‌رو ندارید؛ البته به شرط آن‌که کارها را به «فلای تودی» بسپارید. مجموعه فلای تودی فهرستی از بهترین هتل های رامسر را پیش روی‌تان قرار می‌دهد تا تنها با چند کلیک بتوانید بهترین‌ مورد را انتخاب کرده و رزرو خود را قطعی کنید.

حتی برای رزرو هتل های خارجی نیز می‌توانید از طریق وب‌سایت فلای تودی اقدام کنید. فلای تودی سال‌هاست که در عرضه آنلاین بلیط هواپیما، بلیط ارزان قطار و رزرو هتل پیشتاز است و بهترین خدمات را به مسافران ارائه می‌کند. خاطره‌انگیزترین سفرها را با فلای تودی تجربه کنید.



 الی گشت    

                تور کیش