روستای کهنه سرا نوشهر ، مازندران | Kohneh Sara

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

روستای کهنه سرا

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با روستای کهنه سرا آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این روستای زیبا و سرسبز با ما همراه باشید.

نوشهر یکی از شهرهای ساحلی، زیبا و توریستی استان مازندران است که دارای دو بخش مرکزی نوشهر و ییلاقی کجور می‌باشد. نوشهر یکی از زیباترین و خوش آب و هواترین نقاط شمال کشور است که هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. در جاده ساحلی نوشهر به نور روستاهای زیادی وجود دارد که با چشم انداز کوه های جنگلی یکی از زیباترین مناظر را دارند. یکی از این روستاها روستای کهنه سراست.

روستای کهنه سرا (Kohneh Sara) در 11 کیلومتری نوشهر به نور و در فاصله 2 کیلومتری از دریا، در بالا دست جاده در کنار جنگل های سرسبز و انبوه واقع شده است. این روستا از شهرستان نوشهر حدود 20 کیلومتر فاصله دارد و با رانندگی حدودا 20 دقیقه ای می توانید به آن برسید. از ویژگی های خوب این روستای زیبا، نزدیکی به جاده چالوس و دسترسی آسان آن است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


محیط زیبا، آرامش و دوری از هیاهوی شهری، جنگل های بکر و آب و هوای دلپذیر، همگی از دیگر ویژگی های این روستای زیبا به حساب می آیند. نزدیک ترین روستاها به روستای کهنه سرا، روستاهای مرمت، دزدک، چلک، حوض کتی و روستای معروف چلندر هستند.

روستای کهنه سرا
روستای کهنه سرا

موقعیت مکانی عالی این روستا و نزدیکی به دریا، باعث شده تا جمعیت غیر بومی این روستا روز به روز افزایش یابد. استقبال بالا از این روستا توسط افراد غیر بومی، باعث شده تا تمامی امکانات رفاهی در این روستا وجود داشته باشد.

این روستا به دلیل موقعیت عالی در نزدیکی کوه های جنگلی انبوه و نزدیکی و دسترسی عالی به جاده چالوس، یکی از مقاصد عالی روستاگردی برای گردشگران است و در آن ویلاهای بسیاری برای اجاره وجود دارد. بنابراین اگر دوست دارید چند روزی را در یک ویلا با منظره جنگل های انبوه بگذرانید به کهنه سرا سفر کنید.

آدرس: استان مازندران، نوشهر، جاده ساحلی، 11 کیلومتری نوشهر به نور

صفحه اینستاگرام: kohnehsara

روستای کهنه سرا
روستای کهنه سرا

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨