بهترین رستوران های لواسان
بهترین رستوران های لواسان

بهترین و معروفترین رستوران های لواسان | Tehran

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های لواسان

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین رستوران های لواسان آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

لواسان یکی از مناطق زیبا و سرسبز اطراف تهران است که برای رهایی از هیاهوی شهر و استراحت و تفریح مناسب می‌باشد. در این منطقه گردشگری تفریحی علاوه بر ویلا و باغ‌های مختلف، رستوران‌های متنوع زیادی وجود دارد که با قرارگیری در باغ‌های باصفا و فضاهای باز زیبا و ارائه غذاهای باکیفیت، می‌توانند برای گذراندن اوقات فراغت گزینه بسیار مناسبی باشند.

بعضی از رستوران‌های لواسان موسیقی زنده پخش می‌کنند و فضای دلنشین آن‌ها بسیار محبوب است. همچنین رستوران‌های لواسان کنار رودخانه از طرفداران زیادی برخوردارند. اگر شما قصد رفتن به رستوران‌های معروف لواسان را دارید با ما همراه باشید.

رستوران هدیش لواسان

یکی دیگر از رستوران و سفره خونه های معروف لواسان رستوران هدیش می باشد که با فضای زیبا و سنتی و صد البته غذاهای با کیفیت و لذیذش در منطقه لواسان توانسته طرفداران بی شماری را جذب خود کند. فضای باز و آلاچیق های زیبا و خوردن غذاهای خوش طعم می تواند خاطره ای خوش برای شما رقم بزند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


آدرس: لواسان، خیابان امام خمینی، مجتمع تجاری هدیش

بهترین رستوران های لواسان

رستوران عمارت لواسان

رستوران عمارت یکی از بهترین و مجلل‌ ترین رستوران‌ های این منطقه است و در بین مردم تهران و اطراف به عنوان ناحیه‌ ای خوش آب و هوا با مناظر و چشم‌اندازهای فوق‌العاده شناخته می‌ شود. در مورد دکوراسیون داخلی عمارت، باید بگوییم که چیدمان مناسب میز و صندلی‌هایی با طراحی سنتی در فضایی بزرگ و پنجره‌هایی رنگی جذابیت خاصی به این محیط بخشیده است.

حتی می‌توانید از فضای باز رستوران نیز استفاده کنید. منوی کامل و خوب این رستوران سخت‌ پسندترین سلیقه‌ها را نیز راضی می‌کند. نوشیدنی‌ های گوارا و خنکی همچون شربت زعفران، شربت سکنجبین و دوغ این رستوران ارزش امتحان کردن را دارند.

آدرس: لواسان، میدان نارون (بسیج)، کیلومتر 15 جاده افجه

بهترین رستوران های لواسان

رستوران ایتالیایی مدیس

رستوران ایتالیایی مدیس رستورانی دلنشین و مدرن می باشد. منوی این رستوران بسیار متنوع است و شامل انواع پیتزا و پاستا، چند مدل جوجه‌ و … می باشد.این رستوران دکوراسیون مدرن و بسیار زیبایی دارد و دارای محیط باز بسیار زیبایی می باشد. رفتار کارکنان این رستوران بسیار خوب و دوستانه و محترمانه می باشد. همچنین کیفیت بالای غذاهای این رستوران ، آن را به یکی از بهترین رستوران های لواسان تبدیل کرده است.

آدرس: لواسان،بلوار امام خمينى(ره)،٣٠٠ متر بعد از شهردارى،نبش كوچه مرواريد،پلاك 692

بهترین رستوران های لواسان

رستوران گیاهی مهر میترا

رستوران مهرمیترا برای گیاه‌خوران و افرادی که رژیم غذایی گیاهی دارند، یک پیشنهاد ایده آل در لواسان است. این رستوران زیبا توسط میترا خانم و پسرش اداره می‌شود و محبوبیت بالایی بین مشتریان خود دارد. در مهر میترا خبری از گوشت نیست و تمامی غذاها به صورت کاملاً سالم و گیاهی تهیه می‌شوند.

علاوه بر غذا فضای رستوران هم در سطح بسیار بالایی است. دکوراسیون خلاقانه این رستوران لواسان چیزی نیست که بتوانید هرجایی پیدا کنید. سرویس‌دهی عالی و رفتار صمیمانه میترا خانم هم به محبوب‌ تر شدن این رستوران کمک کرده‌ اند. در نهایت باید گفت حتی اگر گیاه‌خوار نباشید هم بعد از یک بار سر زدن به مهر میترا هرگز آن را فراموش نخواهید کرد. اینجا از بهترین رستوران های لواسان است که بسیار خاص و تحسین بر انگیز است.

آدرس: لواسان، بلوار باستی، نبش بانک شهر

بهترین رستوران های لواسان

رستوران فریکادل لواسان

فریکادل را اکثر مردم میشناسند چرا که رستورانی با شعبات مختلف در شهرهای ایران است که توانسته با فضایی مدرن و شکیل و غذاهایی با کیفیت به خوبی بر سر زبان ها قرار گیرد. رستوران فریکادل در میان بهترین رستوران های لواسان برگرهای معروفی دارد و از طرفی، علاوه بر منوهای آماده، مشتریان می توانند ترکیبات همبرگشان را نیز انتخاب می کنند.

آدرس: لواسان – بلوار امام خمینی (ره) – جنب ساختمان اسکای سنتر

بهترین رستوران های لواسان

بلادو سالاد لواسان

به دنیای سالاد در لواسان خوش آمدید. رستوران بلادو سالاد همانطور که از نامش مشخص است تخصص بی نظیری در سرو انواع سالاد دارد و به همین دلیل، این رستوران در میان بهترین رستوران های لواسان قرار میگیرد. در منوی رستوران چیزی جز سالاد نمی توانید ببینید.

نمای بیرونی رستوران به قدری زیبا است که چشم همه را به سمت خود جلب می کند و همین ظاهر زیبا در محیط داخل رستوران نیز حفظ شده است. حجم سالادهای سرو شده رستوران بلادو مناسب است در کنار آن، قیمت های معقولی هم دارند.

آدرس: لواسان – بلوار امام خمینی (ره) – جلوتر از خیابان خداوردی – انتهای خیابان گندم

بهترین رستوران های لواسان

رستوران کوبابا

در این رستوران معروف تهران می توانید انواع غذاهای خوشمزه خاورمیانه ای و دریایی را تجربه کنید و حتی می توانید کلی چیزهای خوشمزه، ترشیجات و خوردنی های خاص بخرید و برای خودتان در منزل استفاده کنید. سالادهای کوبابا هم خیلی خوشمزه هستند. منوی رستوران کوبابا خیلی متنوع بوده و قیمت های رستوران کوبابا نسبت به بقیه رستوران ها کمی بالاست.

آدرس: لواسان،بلوارامام خمینی،ساختمان اسکای سنترطبقه سوم

بهترین رستوران های لواسان

رستوران سنتی ترمه لواسان

رستوران ترمه یک رستوران سنتی با فضایی بزرگ و سرسبز است. غذاهای این رستوران در محیط آلاچیق‌ها و سیاه چادرهایی که در فضای باغ رستوران قرار گرفته‌اند سرو می‌شوند.

غذاهای ایرانی و سنتی در این رستوران درون ظرف‌های قدیمی سرو می‌شوند که از نکات مثبت این رستوران است. کباب‌ها بیش از سایر غذاهای این رستوران معروف شده‌اند. در مجموع غذاها کیفیت خوبی دارند و حجم آن‌ها نیز کافی به نظر می‌رسد. در نهایت بساط چایی و قلیان نیز در این رستوران به راه است.

آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، بعد از پمپ بنزین، رستوران ترمه

بهترین رستوران های لواسان


 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)