آشنایی با بهترین کافه‌ های لواسان

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین کافه‌ های لواسان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین کافه‌ های لواسان آشنا خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

منطقه لواسان به‌عنوان یکی از بهترین مناطق ییلاقی تهران شناخته می‌شود و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌گردد. در این منطقه، رستوران‌ها و کافه‌های بسیار لوکس و شیکی وجود دارند که بسیاری از ساکنان شرق تهران در روزهای آخر هفته، این مکان‌ها را به‌عنوان گزینهٔ مناسبی برای وقت‌گذرانی انتخاب می‌کنند.

بیشتر کافه‌های لواسان به‌ صورت کافه‌رستوران هستند و تعداد آن‌ها در مقایسه با رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی بسیار محدود است. در ادامه برخی از بهترین کافه های لواسان را به شما معرفی می کنیم.

بهترین کافه‌ های لواسان
بهترین کافه‌ های لواسان

کافه هنر

کافه هنر یکی از جاهای هنری و دوستداران هنر در لواسان، با نامی گویا مربوط به دنیای هنر است. این مکان با فضای داخلی زیبا و دلنشین، برای هنرمندان و علاقه‌مندان به‌هنر، به‌عنوان یک جایگاه ایده‌آل شناخته می‌شود. در این کافه، جشنواره‌هایی از جمله نمایشنامه‌خوانی و برنامه‌های دیگر هنری و فرهنگی برگزار می‌شود. همه این‌ها امکان برقراری ارتباط و تبادل دانش و نظرات را بین هنرمندان و دوستداران هنر فراهم می‌کند. فضای داخلی کافه هنر با طراحی زیبا و دنج خود برای ساعاتی آرامش‌بخش و لذت‌بخش می‌تواند مناسب باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


حضور در کافه مذکور بدون توجه به آن، خود به‌تنهایی احساس آسایش و راحتی را به ارمغان می‌آورد. دکوراسیون اصلی این محل با استفاده از چوب، شما را یاد کلبه‌های چوبی خواهد انداخت. این کافه تعلق به هنرمند برجسته کشورمان، یعنی شهاب حسینی دارد. به همین دلیل، طرف‌داران این هنرمند، برای گرده همایی و دیدار هم این محل را انتخاب می‌کنند. اگر شانس به شما خدمت کند، ممکن است بتوانید این هنرمند را در این کافه مشاهده کنید.

  • نشانی: لواسان، بلوار امام خمینی، مرکز خرید هدیش
  • تلفن: ۰۲۱۲۶۵۵۰۹۳۷

کافه وانیل

کافه وانیل، یکی از بی‌نظیرترین کافه‌های لواسان است که فضای باز ندارد. بااین‌حال فضای داخلی آن با طراحی زیبا، دوست‌داشتنی و باصفا، به شما احساس راحتی و خوشایندی می‌دهد. تمامی دکوراسیون داخلی این مکان از جمله درها و پنجره‌ها از جنس چوب هستند و پرده‌های قدیمی بر روی آن‌ها نصب شده‌اند. باید اشاره کرد همان‌طور که از نام آن پیداست، انواع کیک‌ها و شیرینی‌ها در این کافه موجود هستند.

در کافه وانیل امکان سیگارکشیدن وجود ندارد و تنها عطر خوش، قهوه و کیک‌های تازه در آن حس می‌شود. فضای داخلی این کافه نسبتاً کوچک است، اما به همین دلیل، آن را می‌توان یکی از دنج‌ترین کافه‌های لواسان تلقی کرد. اگر به دنبال یک کافه باصفا و محیطی مناسب برای قرارهای دونفره هستید این کافه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

  • نشانی: لواسان، صحرای ناران
  • تلفن: ۲۶۵۴۸۳۰۰
بهترین کافه‌ های لواسان
بهترین کافه‌ های لواسان

کافه تنها

کافه تنها یکی از کافه‌های دنج و آرام لواسان است که به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوستانی که به دنبال یک مکان آرام برای هستند، شناخته می‌شود. با فضای نسبتاً کوچک داخلی این کافه یک احساس صمیمی و دوستانه را برای مشتریانش ایجاد می‌کند. امکان سیگارکشیدن در فضای داخلی این کافه وجود دارد، بنابراین آن را به‌عنوان یک کافه خانوادگی یا برای قرارهای دونفره مناسب نمی‌دانیم.

با این‌حال، این کافه بسیار مناسب برای جوانانی است که به دنبال مکانی برای گفتگو و گپ‌زدن هستند و تمایلی به سیگارکشیدن دارند. این کافه قهوه‌هایی درجه یک با عطر بی‌نظیر ارائه می‌دهد که بسیار محبوب و مشهور است. اکثر مشتریان این کافه قهوه‌ترک یا فرانسوی را انتخاب کرده و لذت می‌برند. همچنین، جلوی این کافه یک فضای پارکینگ وجود دارد که شما را از نگرانی پیداکردن جای پارک در شلوغی آخر هفته رها می‌کند.

  • نشانی: لواسان، ابتدای بلوار امام خمینی
  • تلفن: ۰۲۱۲۶۵۴۲۵۱۹

کافه‌رستوران النزه

کافه‌رستوران النزه لواسان در بین کافه‌های معروف لواسان شناخته شده است. با ظاهری شیک، مدرن و به‌روز، این کافه فضای داخلی خود را به‌تازگی طراحی کرده است. میز و صندلی‌های آن نیز زیبا، نو و با طراحی بی‌نظیری مجهز شده اند. مدیریت این کافه به تنوع و کیفیت منوی خود بسیار تأکید دارد. تقریباً همه مشتریان کافه‌رستوران النزه لواسان با کیفیت بالا و رفتار حرفه‌ای مطلوب پرسنل‌ این کافه راضی و خرسند هستند. اگر به دنبال یک کافه برای قرارهای عاشقانه دونفره، دوره همی‌های خانوادگی یا جلسات کاری عالی هستید کافه النزه بهترین گزینه است.

در این کافه از سیگارکشیدن پرهیز می‌شود، بنابراین هیچ بوی دود سیگاری در کافه به مشام نمی‌رسد. میز و صندلی‌های این کافه گوناگون هستند و بر پایه تعداد و سلیقه می‌توانید یکی از آن‌ها را برگزینید. منوی کامل و متنوع کافه شامل انواع نوشیدنی سرد یا گرم، دسر، شیرینی و غذاهای فرنگی است که می‌توانید سفارش دهید. سفارش‌های مشتریان با طراحی و دیزاین بسیار زیبا و خاص سرو می‌شود. همچنین بر اساس نظرات مشتریان، استیک‌های کافه النزه طعمی بی‌نظیر دارند و بادقت و حرفه‌ای پخته می‌شوند.

  • نشانی: لواسان، پس از سه‌راه پیام، پلاک ۵۸۱
  • تلفن: ۰۲۱۲۶۵۶۶۸۲۵
بهترین کافه‌ های لواسان
بهترین کافه‌ های لواسان

کافه رود

کافه رود، یکی از بزرگ‌ترین فضاهای کافی‌شاپ در منطقه لواسان است. این کافه در ارتفاعات لواسان قرار دارد و دارای فضای بسیار بزرگی است. اگر به این کافه سر بزنید، می‌توانید از چشم‌اندازهای زیبای منطقه واقع در اطراف آن لذت ببرید. کافه رود، به دلیل ابعاد بزرگش در تمام لواسان شناخته شده و معروف است. این کافه به‌علاوه بخش کافه دارای سه سالن رستوران مجزا نیز دارا است. بخش اصلی کافه رود، در فضای باز قرار دارد و به مشتریانی که علاقه به دخانیات دارند، اجازه استفاده از این فضا را می‌دهد. بااین‌حال، میزهای کناری هیچ‌گونه ازدحامی ندارند و سیگارکشیدن مشتریان در فضای باز آن‌ها را ناراحت نمی‌کند.

این کافه دارای فضای بزرگ و شیکی است که با هیچ کافه دیگری در لواسان قابل‌مقایسه نیست. هر سالن این کافه با یک دکوراسیون و فضاسازی منحصربه‌فرد طراحی شده است، بنابراین شما می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود یکی از این سالن‌ها را انتخاب کنید. کافه رود از ساعات ابتدایی صبح باز است و در نتیجه، می‌توانید آن را به‌عنوان محلی برای صبحانه خود انتخاب کنید. منوی صبحانه این کافه شامل مواردی از جمله نان و پنیر، گردو و صبحانه انگلیسی است. باید توضیح داد که منوی رستوران کافه رود بسیار متنوع و باکیفیت است و در واقع نمی‌توانید در میان کافه‌های لواسان منوی کامل‌تری را پیدا کنید.

  • نشانی: لواسان، بوستان خلیج‌فارس شمالی
  • تلفن: ۰۲۱۲۶۵۷۰۹۷۰

کافه شاخ

کافه شاخ، یکی از جذاب‌ترین کافه‌های منطقه لواسان است. ظاهر این کافه شبیه به یک کلبه دلنشین و کوچک در قلب جنگل است. ظاهر کافه شاخ بسیار زیبا، دلچسب و مرتب است. هنگامی که از دور به این کافه نگاه می‌کنید، حس خوبی به شما دست می‌دهد. این کافه در باغچه‌ای زیبا و سبز واقع شده است. وجود آن در یک کوچه فرعی در لواسان، باعث شده تا کافه‌ای دنج و عالی شکل بگیرد که تعدادی از افراد با وجود این که از بودن آن آگاهی ندارند، اما هر کسی که یک‌بار به آن سر بزند، به مشتری دائمی و وفادار آن تبدیل می‌شود. به همین دلیل، اکثر مشتریان کافه شاخ، مشتریان ثابت و وفادار هستند و این کافه را به دوستان و آشنایان خود به‌شدت توصیه می‌کنند.

کافه شاخ بهترین جایی است که فضای تاریک و بدون نور کافه‌های دیگر را در خود ندارد. این کافه ظاهری پرانرژی دارد و میزهای زیادی در فضای بازش قرار دارد. همچنین، یک گیتار قدیمی در این کافه وجود دارد که مشتریان می‌توانند به‌رایگان و آزادانه از آن استفاده کنند. هر کسی که دستی به این گیتار بزند، می‌تواند دوستان خود را با موسیقی‌ای زیبا و دل‌نواز مهمان کند. درحالی‌که در فضای باز این کافه، سیگارکشیدن مجاز است، اما در داخل کافه، بوی دود سیگار به‌اندازه‌ای که بتواند مزاحم دیگر مشتریان شود، نیست. همچنین منوی گستردهٔ این کافه شامل انواع نوشیدنی و غذاهای خوشمزه و فرنگی است.

  • نشانی: لواسان، کوچه شوشتری، کنار آب‌نما
  • تلفن: ۲۶۵۶۴۸۱۵

کافه مهر میترا

کافه گیاهی مهر میترا در لواسان، یکی از آرامش‌بخش‌ترین کافه‌ها است. این کافه یک محیط سبز دارد و حقوق حیوانات را احترام می‌گذارند. در این کافه، هیچ‌گونه غذای گوشتی سفید یا قرمز سرو نمی‌شود. اگر شما نیز گیاه‌خوار هستید و به محیط‌زیست حساس هستید و احساس می‌کنید خوردن گوشت حیوانات، حقوق آن‌ها را نقض می‌کند باید به کافه گیاهی مهر میترا لواسان سر بزنید. کافه میترا به تمام مشتریان خود نشان می‌دهد که برای تجربه گیاهخواری لازم نیست غذاهای بدمزه و بازدارنده مصرف کنید. این کافه، با انواع غذاهای سبز و گیاهی با طعم بی‌نظیر، به شما این امکان را می‌دهد که از تجربهٔ گیاهخواری لذت ببرید.

دکوراسیون داخلی کافه گیاهی مهر میترا لواسان، بی‌نظیر و متفاوت است. این کافه با استفاده از دکوراسیون کاملاً سفید، یک فضای شیک و زیبا را برای مشتریان خود فراهم کرده است. در داخل کافه، تمامی میز و صندلی‌ها به رنگ سفید طراحی شده‌اند. همچنین، دیوار، کف‌پوش و تمامی ظروف نیز با رنگ سفید همراهی شده‌اند. انتخاب این رنگ به‌عنوان رنگ غالب دکوراسیون نیز به‌صورت هدف‌مند و طبیعی چندان استفاده شده است. با این کار، مدیریت کافه به مشتریان خود احساس آرامش و حس صلح را القا می‌کند. همه‌جا در این کافه، گلدان‌های زیبا و گیاهانی را می‌توان دید که به سبب حضورشان، برجستهٔ بودن فضای گیاهی این کافه را نشان می‌دهند. این کافه مخصوص سیگاری نیست و امکان سیگارکشیدن در آن وجود ندارد.

بهترین کافه‌ های لواسان
بهترین کافه‌ های لواسان

سخن پایانی

با توجه‌ به فضای زیبا و دلنشین، غذاهای بسیار خوشمزه و متنوع و خدمات با کیفیتی که در این کافه‌ها ارائه می‌شود، بهترین کافه‌های لواسان می‌توانند یکی از بهترین تجربه‌های کافی‌شاپ در تهران باشند. از دیدن دکوراسیون داخلی زیبا و طبیعی تا لذت‌بردن از گیاهی با طعم بی‌نظیر، تمامی عواملی که در این کافه‌ها برای مشتریان فراهم شده بسیار جذاب و آرامش‌بخش است.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨