تماشای نقش جهان از کافه قیصریه اصفهان

کافه قیصریه اصفهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با کافه قیصریه اصفهان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این کافه موزه در اصفهان در ادامه با ما باشید.

قطعا هر کس به اصفهان سفر کند اولین جایی که برای بازدید به ذهنش می رسد میدان نقش جهان است. نقش جهان یکی از مکان‌های تاریخی مهم و تاثیرگذار شهر اصفهان محسوب می شود. حال این کافه شرایط فوق‌العاده‌ای را برای دیدن میدان نقش جهان از نمایی متفاوت فراهم کرده است. پس حتما انتخاب بسیاری از بازدید کنندگان داخلی و همچنین توریست‌ها از سراسر دنیا است. پس از ورود به کافه قیصریه با اولین نگاه و دیدن توریست‌هایی از ملیت‌های مختلف حتما متوجه این موضوع خواهید شد.


پیشنهاد رزرو هتل در اصفهان :

بدیهی است که با رزرو آنلاین هتل مدت‎‌ ها زودتر از تاریخ سفرمان، انتظار داریم هتلمان را به بهترین قیمت رزرو کنیم. در اسنپ‌تریپ با توجه به میزان کارکرد زیاد اسنپ‌تریپ با هتل‌های ایران، قراردادهای طولانی مدت با هتل‌ها و گارانتی اتاق‌ها، قیمت اتاق‌ها با تخفیف و با قیمتی کمتر از خرید حضوری در هتل ارائه می‌شود تا علاوه بر خرید آنلاین و آسان، با خرید ارزان یک تجربه‌ی خوب از اعتماد به اسنپ‌تریپ برایتان رقم بخورد.

کافه موزه قیصریه یا همان کافه قیصریه اصفهان در میدان نقش جهان با نمای استثنایی خود شما را دعوت می‌کند. بر روی بام این کافه گالری مشهور که همه به کافه قیصریه می‌شناسندش بنشینید. و از منظره بالا با نوشیدنی خنک و گوارا با آرامش تن و روح به نقش جهان و عالی قاپو بنگرید.

کافه گالري قيصريه در انتهاي شمالي ميدان نقش جهان، بر روي ايواني در بخش غربي سردر قيصريه قرار گرفته است. ورودي اين عمارت زيبا قبل از سردر قيصريه قرار دارد و عبور از پلکان بلندش لازمه رسيدن به ورودي کافه گالري است. هزينه ورودي شامل بازديد از گالري هنري و صرف يک نوشيدني بر روي ايوان است.

بافت قدیمی ساختمان کافه قیصریه و قرار گرفتن آن در قسمتی از ساختمان اصلی بازار و حتی ورودی که از راه پله‌ای تنگ و باریک و پیچ دار تشکیل شده است نیز از جذابیت این فکر و ایده نو نمی‌کاهد؛ بلکه باعث ایجاد احساس دلنشینی می‌شود که تنها در چنین مکانی می‌توان تجربه کرد. کافه قیصریه فضای نسبتا بزرگی دارد که در آنجا تعداد زیادی میز و صندلی‌های چهار نفره وجود دارد. علاوه‌بر آن انتهای کافه در زیر سقف‌هایی که نقش سایه‌بان را دارند، چند میز و صندلی است که باعث می‌شود حتی گرما و تابش نور زیاد هم مانع لذت بردن از فضا نشود.

کافه قیصریه اصفهان

موزه و گالری کافه

گالري کافه قیصریه شامل بخش خوشنويسي و بخش صنايع دستي است. که این بخش‌ها حاوي ظروف قلمکاري و خاتم کاري‌هاي نفيس اصفهان است. دیدن این آثار خالی از لطف نیست. اما از همه جذاب‌تر و به ياد ماندني‌تر، نمايي است که ايوان گالری از ميدان نقش جهان ارائه مي‌دهد. امروزه اين مكان با هفت تالار نمايش آثار هنری و با بيش از ١٠٠ اثر نفيس از اساتيد چيره دست اصفهانی، نگارستانی از آثار فاخر هنر ايرانی را به نمايش گذاشته است.

کافه قیصریه اصفهان

عکاسی بر روی بام کافه

شما از این بالای ایوان این کافه اشراف کامل به میدان نقش جهان، مسجد شاه، مسجد شیخ لطف الله و عمارت عالی قاپو دارید. لذت نوشيدن چاي بر ايوان اين کافه، ديدن ميدان زيباي نقش جهان، حال و هواي توريست‌ها و عبور درشکه‌ها دقايقي فراموش نشدني برايتان به ارمغان خواهد آورد. کافی ست کمی علاقه و استعداد در هنر زیبای عکاسی داشته باشید، تا بتوانید صحنه‌ها و تصاویری زیبا از نقش جهان کهنسال بگیرید. زیبایی مناظر کافه گالری قیصریه در شب دوچندان است.

منو کافه 

برای ورود به این کافه-گالری هر نفر باید مبلغ ورودی 25000 را بپردازد که در ازای آن مبلغ بعد از ورود به کافه و انتخاب میز خود می‌توان از بین نوشیدنی‌های قابل سرو کافه که شامل؛ چای،قهوه آمریکانو، شربت آناناس، پرتقال، نوشیدنی های طبیعی موهیتو و خیار سکنجبین است را انتخاب کنید. علاوه‌بر آن در کنار نوشیدنی مورد علاقه‌تان یک تکه کیک بسیار لذیذ هم سرو می‌شود.

آدرس: ایران، اصفهان، ضلع شمالي ميدان نقش جهان، بازار قیصریه، ابتدای بازار کفاش‌ها

صفحه اینستاگرام موزه گالری بین المللی قیصریه: qeysariye.esfahan

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12:00 الی 21:00 (دوشنبه ها تعطیل است).

شماره تماس: 03132238230 – 09134245141

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨