کافه رستوران روما ، رستورانی شیک در عظیمیه کرج

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

رستوران روما کرج

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با رستوران روما کرج آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این رستوران معروف در کرج در ادامه با ما همراه باشید.

كرج یکی از کلان شهرهای ایران و همچنین مرکز استان البرز می‌باشد. این شهر و مناطق پیرامون آن همواره به عنوان منطقه‌ای خوش  آب و هوا میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران بوده است. چه در شهر کرج زندگی می کنید و چه برای سفر به این شهر رفته اید حتما سری به رستوران روما بزنید.

رستوران روما (Roma Restaurant) یکی از رستوران های شیک و با کیفیت شهر کرج است که در عظیمیه کرج واقع شده است. رستوران روما عظیمیه بسیار در بین مردم شناخته شده و به دلیل کیفیت غذایی و محیط شیک خود طرفداران زیادی دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این رستوران که سبک غذایی متنوع شامل غذاهای ایرانی و ایتالیایی دارد، با داشتن چشم انداز زیبا، محیط شیک، غذاهای با کیفیت و خوشمزه و کارکنان محترم و خوش برخورد، به یکی از رستوران های جذاب در کرج تبدیل شده است.

این رستوران محبوب دارای کترینگ ارسال غذا به کلیه نقاط شهر کرج می باشد. همچنین دارای سالنی ویژه برای پذیرایی اختصاصی و برگزاری مراسم می باشد که می توانید آن را برای مهمانی های خود رزرو کنید.

رستوران روما کرج
رستوران روما کرج

منوی جذاب رستوران

منوی این رستوران بسیار متنوع است و آیتم های بسیار خوشمزه و متعددی دارد که پاسخگوی تمامی سلیقه ها می باشد. منوی رستوران روما شامل طیف گسترده ای از انواع سالاد، انواع پیش غذا، انواع کباب های ایرانی، انواع غذاهای سنتی و لذیذ چون گردن، زرشک پلو، فسنجان، ته چین و… و انواع غذاهای دریایی است.

این رستوران سینی های ویژه و مخصوصی نیز در منوی خود ارائه می دهد که برای تعداد بیشتر افراد مناسب است. این سینی های 4 نفره، 6 نفره و 7 نفره شامل انواع کباب های لذیذ می باشد.

رستوران روما کرج
رستوران روما کرج

همچنین برای کسانی که می خواهند کمی از غذاهای سنتی فاصله بگیرند، پیشنهادات هیجان انگیزی از انواع پاستا، انواع ساندویچ و برگر، انواع پیتزا، انواع استیک های خوشمزه و… در منوی رستوران روما عظیمیه موجود است.

اگر هم می خواهید از خدمات کافه این رستوران استفاده کنید، منویی جذاب از انواع نوشیدنی های گرم و سرد در انتظار شماست. همچنین می توانید از طریق لینک زیر تمامی آیتم های منوی رستوران روما را به همراه قیمت آنها مشاهده کنید.

چطور به رستوران روما برویم ؟

برای رفتن به این رستوران شیک ابتدا باید به خیابان طالقانی کرج بروید. بالاتر از گلستان 12 رستوران روما را خواهید دید. بهتر است قبل از رفتن به رستوران میز خود را رزرو کنید.

  • آدرس: کرج، عظیمیه، میدان طالقانی، به سمت بام کرج
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11:00 تا 23:00
  • وبسایت مجموعه: restaurantroma.ir
  • صفحه اینستاگرام: restaurantroma
  • شماره تماس: 34126
  • تلفن سفارشات: 09333241943

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨