منطقه‌ی دیدنی کردان

کردان، منطقه‌ای دیدنی با جاذبه‌های گردشگری فراوان

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

منطقه‌ی دیدنی کردان

اگر ساکن تهران هستید و به دلیل مشغله کاری فرصت چندانی نداشته و به دنبال سفر یک‌روزه در منطقه‌ای بکر، سرسبز و دیدنی هستید، منطقه‌ی دیدنی کردان گزینه مناسبی برایتان است.

همه ما نام کردان را شنیده‌ایم و می‌دانیم که روستای کردان به‌عنوان یکی از مناطق بسیار زیبا، خوش‌آب‌وهوا و سرسبز اطراف تهران شناخته می‌شود. در روزهای گرم سال که آب‌وهوای تهران گرم و آلوده است، این سفرهای یک روزه به مناطق اطراف مانند لواسانات، فشم و کردان گزینه بسیار مناسبی برای استراحت و تفریح است. در ضمن اگر آشنایی چندانی با دیدنی‌ها و جاذبه‌های کردان هم ندارید، در چند دقیقه آینده با جاذبه‌های گردشگری این روستای زیبا آشنا خواهید شد تا ببینید که در طول این سفر چه انتخاب‌‎هایی برای تفریح و گردش دارید.

راهنمای سفر به کردان

منطقه‌ی دیدنی کردان یکی از روستاهای بسیار زیبا و جذاب است که از مناطق اطراف تهران و کرج محسوب می‌شود. برای سفر به این منطقه، باید حدود 25 کیلومتر از کرج و حدود 60 کیلومتر از تهران خارج شوید و با دیدن اولین تابلوی کردان از آزادراه خارج شده و به روستا برسید.

منطقه‌ی دیدنی کردان

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در کردان ویلاهای مختلفی برای اقامت چند روزه و بیشتر وجود دارد که شما می‌توانید به همراه دوستان یا خانواده خود یکی از آن‌ها را رزرو کنید. فرقی هم نمی‌کند که شرایط و بودجه شما چگونه است؛ در کردان انواع ویلاها با قیمت‌های متنوع وجود دارد که می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند.

در این سفر، طبیعت بکر کردان منتظر شما است تا از محیط آن نهایت لذت را ببرید. اگرچه، در کردان جاذبه‌ها و دیدنی‌های زیادی وجود دارد اما بهتر است روی طبیعت آن حساب ویژه باز کنید زیرا مشابه آن در نزدیک تهران کمتر پیدا خواهید کرد. با این حساب، می‌توانید برای سفر یک روزه به کردان برنامه ریزی کنید و از آن لذت ببرید. با استفاده از تخفیف های لحظه آخری جاباما برای ویلا استخردار در کردان هم می‌توانید پیش از سفر اقامتگاهتان را رزرو کرده و دیگر نگرانی بابت محل سکونت نداشته باشید.

ویلاهای جذاب در کردان

حتماً شنیده‌اید که در کردان ویلاهای مختلف و زیادی برای هر نوع سلیقه و بودجه‌ای وجود دارد که هر یک از آن‌ها می‌تواند نظر شما را جلب کند. در واقع فرقی نمی‌کند که سلیقه شما چیست، در هر صورت می توانید ویلای مورد نظرتان را رزرو کنید و از اقامت در آن نهایت لذت را ببرید.

جاباما بهترین منبع اجاره ویلا به صورت سالیانه و ماهیانه در کردان است. اجاره ویلا از سایت جاباما را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چون که به‌صورت کاملاً آنلاین است و نیازی به مراجعه حضوری شما نخواهد بود. فقط کافی است که با انتخاب تاریخ ورود و خروج و مشخص کردن هزینه، لیستی از انواع اقامتگاه‌های کردان را دیده و سپس ویلای موردنظر را رزرو کنید.

جاذبه‌های گردشگری کردان

در منطقه‌ی دیدنی کردان جاذبه‌های گردشگری بسیاری می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند، پس حالا که با بهترین راه اجاره ویلا آشنا شدید، بیایید تا کمی هم به معرفی جاذبه‌های گردشگری کردان بپردازیم تا ببینید که کدام یک از آنها ارزش برنامه‌ریزی و بازدید در هنگام سفر را دارد.

رود کردان

اولین جاذبه گردشگری معروف این روستا، رود کردان است. رود کردان یکی از منابع آبی مهم استان البرز است که از ارتفاعات کهار بزرگ سرچشمه می‌گیرد و در نهایت به رودخانه شور می‌ریزد.

وجود همین رودخانه باعث شده تا طبیعت کردان بکر، دیدنی و سرسبز باشد. شما در این سفر می‌توانید در کنار رودخانه کمپ کنید و از صدای آب نهایت آرامش را بگیرید، البته فراموش نکنید که آب‌تنی در این رودخانه می‌تواند یکی از بهترین تفریحاتی باشد که در این منطقه تجربه می کنید به شرطی که با رعایت نکات ایمنی همراه باشد.

منطقه‌ی دیدنی کردان

برج مقبره کردان

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دیدنی‌های تاریخی علاقه دارید و می‌خواهید در این سفر سری هم به جاذبه‌های تاریخی بزنید، برج مقبره کردان را نباید از دست بدهید.

این برج از اهمیت بسیار زیادی در میان ساکنین روستای کردان برخوردار است، زیرا قدمت آن به دوران سلجوقیان بازمی‌گردد. جالب است که تا به امروز هیچ گونه مرمتی روی این بنا صورت نگرفته و با این وجود سالم است و ارزش دیدن را دارد. به عنوان یک بنای تاریخی می‌توانید از آن بازدید کنید. البته برای رسیدن به این برج حدود یک کیلومتر پیاده روی دارید، چون حدوداً نزدیک به ساوجبلاغ است.

منطقه‌ی دیدنی کردان

پل بانو صحرا کردان

یکی دیگر از جاهای دیدنی کردان که پیشنهاد خوبی برای افراد علاقه‌مند به تاریخ است، پل بانو صحرا است. این پل مربوط به دوران صفویان است که متاسفانه از آن تنها چند تکه کوچک باقی مانده و باقی آن تخریب شده است. بنابراین اگر انتظار دیدن یک پل سال و کامل را دارید، باید این موضوع را فراموش کنید. این پل در روستایی به نام بانو صحرا واقع شده و به همین دلیل در حال حاضر با این نام شناخته می‌شود.

منطقه‌ی دیدنی کردان

باغات روستای کردان

طبیعت کردان با وجود رود پرآب و ارتفاعات استان البرز هم آب‌وهوای خوبی دارد و هم بسیار دیدنی و جذاب است، تا جایی که اگر عاشق طبیعت‌گردی باشید و وارد این روستا شوید، ممکن است دل کندن از آن برایتان سخت باشد.

باغات روستای کردان بخش مهمی از این طبیعت سرسبز است و اگر در فصل تابستان به آنجا بروید، شانس خرید مستقیم میوه‌های مختلف در این روستا را دارید. درعین حال می‌توانید یک آخر هفته آرام و ساکت را در روستایی با هوای پاک، خنک و معتدل گذرانده و البته کمی هم به کوهنوردی مشغول شوید.

کوه‌های کردان

تا به حال در مورد گروه‌های کوهنوردی که به کردان می‌روند، چیزی شنیده‌اید؟

 کردان ارتفاعات بسیاری دارد که برخی از آن‌ها برای کوهنوردی مبتدی و برخی دیگر برای برنامه‌های حرفه‌ای مناسب هستند. با این حساب فرقی نمی‌کند که در کوهنوردی چه سطحی دارید، در هر صورت کردان انتخاب‌های زیادی در اختیار شما قرار داده تا بتوانید در سطوح مختلف به کوهنوردی بپردازید.

کوهنوردی در آب‌وهوای بسیار عالی منطقه‌ی دیدنی کردان و همچنین طبیعت بسیار بکری که در مقابل شما قرار دارد، می‌تواند یک تفریح بسیار ارزشمند و جذاب باشد.

مرجع رزرو ویلا و اقامتگاه در کردان

از پلتفرم‌های جاباما، جاجیگا و… برای رزرو ویلا و اقامتگاه در کردان می‌توانید استفاده کنید. در سفر به کردان شما می‌توانید از ویلاهای لوکس و استخردار تا اقامتگاه‌های ساده و اقتصادی، هر کدام را که مدنظرتان است انتخاب کرده و هزینه آن را آنلاین بپردازید.

پس برای سفر به اطراف تهران مانند لواسانات، فشم یا کردان، رزرو ویلا و اقامتگاه از طریق وب سایت های رزرو آنلاین را فراموش نکنید.

منبع: https://www.jabama.com



 الی گشت    

                تور کیش