کشتی و رستوران رویال لانژ
کشتی و رستوران رویال لانژ

کشتی و کافه رستوران رویال لانژ ☀️ دریاچه چیتگر

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کشتی و رستوران رویال لانژ

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با کشتی و رستوران رویال لانژ در دریاپه چیتگر تهران آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

دریاچه چیتگر (Chitgar Lake) ساحلی آرام برای ساکنان پایتخت است. تهران، کلانشهر شلوغ ایران ، مکان های بسیاری برای استراحت برای گردشگری دارد. دریاچه چیتگر یکی از جدیدترین و متنوع ترین جاذبه هایی است که می توانید اوقات فراغت خود را بگذرانید یا با دوستانتان سرگرم شوید.

کافه رستوران رویال لانژ بام لند (Royal Lounge Restaurant) جایی ست دنج و آرام تا بتوانید لحظاتی را با نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه همراه با انواع کیک ها و شیرینی ها به دور از دغدغه های روزانه سپری کنید و از دیدن منظره دریاچه چیتگر لذت ببرید.

کشتی و رستوران رویال لانژ

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


یك جای شیک و زیبا برای آنكه بتوانید لحظاتی را در مراسم تولد و شادی دوستانتان سپری كنید. در جایی همین نزدیكی ها، همین الان تصمیم بگیرید تا بر روی رستوران كشتی رویال لانژ بر روی دریاچه چیتگر بهترین لحظات را تجربه كنید.

در رستوران رویال لانژ  منوی کافی شاپی ، غذاهای ایرانی و فرنگی ، انواع استیک و غذای دریایی ، صبحانه و میان وعده، نوشیدنی سرد و گرم و و قلیان ارائه می شود.

کشتی و رستوران رویال لانژ

این کشتی در دریاچه چیتگر برای حرکت کشتی مبلغ ورودی دریافت می کند که خارج از هزینه سرو غذا یا قلیان می باشد. کشتی رستوران رویال لانژ در دو طبقه می باشد که طبقه شیشه ای پایین برای سرو شام و نهار و فضای روباز بالا که موسیقی زنده هم در آن اجرا می شود به منظور کافه استفاده می شود . با همه این تفاسیر، تجربه سوار شدن کشتی در دریاچه چیتگر بسیار لذت بخش و خاطره انگیز می باشد..

کشتی و رستوران رویال لانژ

دسترسی

آدرس: همت غرب بعد از خروجی آزادگان خیابان كاشان جنوب، میدان موج بلوار موج بلوار صدف مجتمع تفریحی باملند، كشتی تفریحی رویال لانژ

تلفن رزرو: ۰۹۱۲۱۶۹۳۲۰۹



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)