بهترین کافه های شهر زیبای آلاچاتی ، ازمیر | Alaçatı

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین کافه های آلاچاتی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین کافه های آلاچاتی خواهیم گفت. برای اطلاع از بهترین فصل سفر به این شهر زیبا در ازمیر ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

آلاچاتی (Alaçatı) شهری است در کشور ترکیه، در فاصله ی 75 کیلومتری غرب شهر ازمیر و در مدخل ورودی شبه جزیره چشمه از نواحی ساحلی دریای اژه واقع شده ‌است. فاصله این شهر کوچک با شهر ساحلی چشمه 10 کیلومتر است و در فاصله 2 کیلومتری از ساحل طولانی و وسیع ایلیجا در شمال و خلیج آلاچاتی در جنوب قرار دارد.

یکی از تفریحات جذاب در شهر توریستی آلاچاتی کافه گردی است. نشستن در کافه رستوران های دنج و زیبا در کوچه های سنگفرش شده رنگی، قطعا یکی از لذت های این سفر می باشد. در ادامه تعدادی از بهترین کافه های این شهر کوچک و زیبای یونانی را به شما معرفی می کنیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین کافه های آلاچاتی

قهوه کوش – Köşe Kahve

کافه کوش یکی از کافه های اروپایی دوست داشتنی در آلاچاتی است که انواع نوشیدنی ها و غذاهای متنوع گیاهی، حلال و… سرو می کند. امتیاز این کافه طبق نظر بازدیدکنندگان در سایت تریپ ادوایزر 4.5/5 می باشد. در این کافه می توانید انواع نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه را میل کنید. ساعت کاری کافه از ساعت 9 صبح تا 10 شب می باشد.

آدرس و موقعیت کافه روی نقشه: Alaçatı Mahallesi 11005 sok. no:4, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

بهترین کافه های آلاچاتی
بهترین کافه های آلاچاتی

شیرینی ایمرن – Alaçatı Tatlıcısı İmren

ایمرن تاتلیسی یک کافه قنادی در شهر آلاچاتی است که شیرینی های بسیار خوشمزه و هیجان انگیزی پخت می کند. امتیاز این کافه قنادی در تریپ ادوایزر 4/5 می باشد. کافه قنادی ایمرن از ساعت 9 صبح تا 2 نیمه شب باز است و صبحانه نیز در آن سرو می شود. کیک ها، دسرها و شیرینی های این کافه قنادی عالی هستند، پیشنهاد می کنیم حتما از آنها امتحان کنید.

آدرس و موقعیت کافه روی نقشه: Alaçatı, Kemalpaşa Cd., 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

کافه 1850 – 1850 Cafe

این کافه که با نام قهوه قرابیه 1850 شناخته می شود، در خیابان کمال پاشا واقع شده و به قرابیه های خوشمزه خود معروف است. در این کافه که امتیاز 5/5 را در تریپ ادوایزر دارد، می توانید بنشینید و از طعم یک قهوه اصیل در کنار قرابیه ترکی لذت ببرید. ساعت کاری کافه 1850 از ساعت 9 صبح تا 6 عصر می باشد.

آدرس و موقعیت کافه روی نقشه: Alaçatı, Kemalpaşa Caddesi No.: 108, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

بهترین کافه های آلاچاتی
بهترین کافه های آلاچاتی

کافه الک – Elek Kahvaltı ve dahası

کافه الک یک کافه بسیار دوست داشتنی با فضای باز زیباست که تمامی وعده ها از جمله صبحانه، ناهار، شام، برانچ و انواع نوشیدنی ها را سرو می کند. در این کافه بار نیز وجود دارد و می توانید لحظات خوشی را با خانواده داشته باشید. امتیاز این کافه 5/5 است و ساعت کاری آن از ساعت 9 صبح تا 12 شب می باشد.

آدرس و موقعیت کافه روی نقشه: Alaçatı, 11044 sok no 2/b, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

کافه اورتا – Orta Cafe

کافه اورتا یکی دیگر از کافه های معروف آلاچاتی در خیابان کمال پاشا است که انواع نوشیدنی ها و کوکتل های خوشمزه سرو می کند. وعده هایی که این کافه سرو می کند شامل صبحانه، ناهار و انواع نوشیدنی هاست. امتیاز این کافه 4/5 می باشد و دارای فضایی دنج در فضای باز برای نشستن در یک عصر دل انگیز است.

آدرس و موقعیت کافه روی نقشه: Alaçatı, Kemal Paşa Cad./eren Sok. Sailors Otel No:3, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

بهترین کافه های آلاچاتی
بهترین کافه های آلاچاتی

کافه اوزسوت – Ozsut

کافه اوزسوت یکی از کافه های دنج با فضای باز زیبا در آلاچاتی است. وعده هایی که این کافه سرو می کند شامل صبحانه، برانچ (وعده بین صبحانه و ناهار) و انواع نوشیدنی ها و دسرها می باشد. صبحانه های این کافه بسیار مفصل و خوشمزه است. امتیاز این کافه در سایت تریپ ادوایزر 3.5/5 می باشد.

آدرس و موقعیت کافه روی نقشه: Alaçatı, Uğur Mumcu Cd. No:1/B, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

کافی شاپ کافه – KAFFE Coffee Shop

این کافی شاپ از کافه های زیبای آلاچاتی است که در آن وعده های صبحانه ترکی، ایتالیایی و انواع نوشیدنی ها سرو می شود. امتیاز این کافه 4.5/5 می باشد و ساعت کاری آن از ساعت 9 صبح تا 11 شب می باشد.

آدرس و موقعیت کافه روی نقشه: Alaçatı, 11005 Sk No:48, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

بهترین کافه های آلاچاتی
بهترین کافه های آلاچاتی

کافه و غذای خانگی آویشن – Kekik Alaçatı Cafe & Ev Yemekleri

کافه آویشن یکی دیگر از کافه های محبوب آلاچاتی است که صبحانه، ناهار، شام، برانچ و انواع نوشیدنی ها را سرو می کند. غذاهای سرو شده در این کافه خانگی و بسیار خوشمزه هستند. امتیاز این کافه در سایت تریپ ادوایزر 4.5/5 است و ساعت کاری آن از ساعت 9 صبح تا 8 شب می باشد.

آدرس و موقعیت کافه روی نقشه: Alaçatı, 1033. Sk. no:3, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨