بهترین هتل های شهر زیبای آلاچاتی ، ازمیر | Alaçatı

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین هتل های آلاچاتی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین هتل های آلاچاتی ترکیه خواهیم گفت. برای اطلاع از بهترین فصل سفر به این شهر زیبا در ازمیر ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

آلاچاتی (Alaçatı) شهری است در کشور ترکیه، در فاصله ی 75 کیلومتری غرب شهر ازمیر و در مدخل ورودی شبه جزیره چشمه از نواحی ساحلی دریای اژه واقع شده ‌است. فاصله این شهر کوچک با شهر ساحلی چشمه 10 کیلومتر است و در فاصله 2 کیلومتری از ساحل طولانی و وسیع ایلیجا در شمال و خلیج آلاچاتی در جنوب قرار دارد.

شهر زیبای آلاچاتی کوچه ها و خانه های سنگی و شب هایی زنده و شاد دارد و تجربه سفری بی نظیر را به شما می دهد. اگر عاشق اقامت در خانه های سنگی تاریخی و گشت و گذار در یک دهکده تاریخی یونانی هستید حتما به آلاچاتی سفر کنید. با سفر به این شهر زیبا می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از شهر زیبا و معروف چشمه نیز دیدن کنید.

هتل جومبالی کناک
هتل جومبالی کناک

قبل از معرفی بهترین هتل های آلاچاتی، خوب است بدانید که در این دهکده توریستی هتل ها اکثرا به صورت بوتیک هتل و خانه های ویلایی زیبا و سنگی هستند، زیرا در این دهکده ساخت و ساز آنچنان انجام نمی شود و بافت تاریخی آن حفظ شده است. باید گفت اقامت در این هتل بوتیک های زیبا یکی از بهترین تجربه هایی است که می توانید داشته باشید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


خدمات این بوتیک هتل ها به صورت HB می باشد، به این معنی که فقط صبحانه رایگان سرو می شود. البته که با توجه به کوچه های سنگی پر از کافه رستوران، کمتر کسی است که در آلاچاتی بخواهد در طول روز در هتل بماند و غذایش را در هتل میل کند. با توجه به نظرات مسافران اکثر این هتل های کوچک و خانوادگی در آلاچاتی دارای برخورد بسیار عالی و صبحانه باکیفیت هستند.

بهترین هتل های آلاچاتی | هتل آنیت کناک
بهترین هتل های آلاچاتی | هتل آنیت کناک

هتل های شهر توریستی آلاچاتی

هتل جومبالی کناک – Alaçatı Cumbalı Konak Ote

هتل جومبالی یک بوتیک هتل کوچک و بسیار زیبا در مرکز آلاچاتی است که امتیاز آن در سایت بوکینگ 8.9 می باشد. این هتل دارای لوکیشن عالی، فضای بسیار زیبا و اتاق های تمیز است که هر کدام اسم يه گياه را دارند و با تم رنگي آن گياه چيدمان شده اند.

صبحانه هتل بسیار خوشمزه و از محصولات محلی خود دهکده می باشد که به رسم هتل های آلاچاتی روی میز شما سرو می شود و به صورت بوفه نیست. هتل جومبالی به نسبت سایر هتل ها قیمت بالاتری دارد. همچنین این هتل بچه های زیر 12 سال را پذیرش نمی کند.

برای دیدن تصاویر بیشتر، لوکیشن هتل روی نقشه و نظرات مسافران در سایت بوکینگ می توانید وارد لینک مقابل شوید؛ Cumbali Konak Hotel

بهترین هتل های آلاچاتی
بهترین هتل های آلاچاتی

هتل آنیت کناک – Anıt Konak

هتل آنیت کناک یکی از بوتیک هتل های بسیار زیبا و محبوب در آلاچاتی است. این هتل دارای ساختمانی کوچک با حیاطی زیبا و جذاب است که به دلیل امکانات و لوکیشن خوب امتیاز 9.7 را در سایت بوکینگ گرفته است.

صبحانه هتل بسیار باکیفیت و اتاق های بسیار تمیز هستند. برخورد کارکنان آن نیز بسیار دوستانه و صمیمی است. قیمت این هتل نسبتا بالا می باشد اما به دلیل کیفیت و امکانات آن ارزشش را دارد.

برای دیدن تصاویر بیشتر، لوکیشن هتل روی نقشه و نظرات مسافران در سایت بوکینگ می توانید وارد لینک مقابل شوید؛ Anıt Konak

بهترین هتل های آلاچاتی
بهترین هتل های آلاچاتی

هتل آلاچی – Alachi Hotel

هتل آلاچی یکی دیگر از هتل بوتیک های بسیار زیبا در شهر آلاچاتی است. این بوتیک هتل زیبا در فاصله نزدیکی به مرکز شهر پر جنب و جوش آلاچاتی واقع شده است. امتیاز این هتل در سایت بوکینگ 9 می باشد.

طبق نظرات مسافران در سایت بوکینگ اتاق های هتل بسیار تمیز و برخورد کارکنان آن بسیار صمیمی و دوستانه است. همچنین صبحانه این هتل بسیار خوشمزه و از محصولات تازه محلی است. این هتل نیز مانند هتل جومبالی بچه های زیر 12 سال را پذیرش نمی کند.

برای دیدن تصاویر بیشتر، لوکیشن هتل روی نقشه و نظرات مسافران در سایت بوکینگ می توانید وارد لینک مقابل شوید؛ Alachi Hotel

بهترین هتل های آلاچاتی
بهترین هتل های آلاچاتی

هتل بوتیک هانه – Hane Alaçatı Boutique Hotel 

هتل هانه (خانه) یکی از هتل های زیبا و دوست داشتنی در آلاچاتی است. این هتل حیاطی بسیار زیبا و ساختمانی قدیمی به سبک یونانی دارد. دسترسی هتل به مرکز شهر بسیار عالی است. امتیاز این هتل در سایت بوکینگ 9.6 می باشد.

نظرات راجع به هتل هانه بسیار مثبت است، از صبحانه باکیفیت و خوشمزه گرفته تا برخورد عالی کارکنان و تمیزی و امکانات اتاق ها. قیمت این هتل نیز نسبتا بالا می باشد اما کیفیت و امکانات آن عالی است.

برای دیدن تصاویر بیشتر، لوکیشن هتل روی نقشه و نظرات مسافران در سایت بوکینگ می توانید وارد لینک مقابل شوید؛ Hane Alaçatı Boutique Hotel

بهترین هتل های آلاچاتی
بهترین هتل های آلاچاتی

هتل یرلی – Yerli Alaçatı

هتل یرلی یکی دیگر از هتل های بسیار زیبا و دنج در شهر آلاجاتی است. چیدمان فضای داخلی این هتل سبکی مدرن دارد. حیاطی زیبا نیز به جذابیت هتل افزوده است. امتیاز هتل یرلی در سایت بوکینگ 9.4 می باشد.

صبحانه هتل بسیار عالی است و دسترسی عالی، تمیزی اتاق ها، امکانات و برخورد خوب کارکنان از نظرات مثبت درباره هتل یرلی می باشد. قیمت این هتل کمی مناسب تر از هتل جومبالی می باشد اما امکانات آن با این هتل برابری می کند.

برای دیدن تصاویر بیشتر، لوکیشن هتل روی نقشه و نظرات مسافران در سایت بوکینگ می توانید وارد لینک مقابل شوید؛ Yerli Alaçatı

بهترین هتل های آلاچاتی
بهترین هتل های آلاچاتی

هتل وینتو – Viento Alacati Hotel

هتل وینتو یکی از هتل های زیبای آلاچاتی است که با تم رنگی آبی و سفید جذابیت خاص خود را دارد. این هتل دارای حیاطی زیبا با کفپوش طرحدار و جذاب می باشد. امتیاز هتل وینتو در سایت بوکینگ 8.8 است.

صبحانه خوشمزه و باکیفیت، برخورد خوب کارکنان، لوکیشن و امکانات خوب، تمیزی اتاق ها و… از ویژگی های این هتل می باشد. موقعیت هتل دسترسی بسیار راحتی به مرکز شهر شلوغ آلاچاتی دارد.

برای دیدن تصاویر بیشتر، لوکیشن هتل روی نقشه و نظرات مسافران در سایت بوکینگ می توانید وارد لینک مقابل شوید؛ Viento Alacati Hotel

بهترین هتل های آلاچاتی
بهترین هتل های آلاچاتی

خوب است بدانید که کوچه پس کوچه های شهر توریستی آلاچاتی پر از هتل بوتیک های متنوع است. شمار هتل ها در این شهر آنقدر زیاد است که نمی توان همه را نام برد، زیرا اکثر خانواده ها به دلیل توریستی بودن شهر، خانه های تاریخی و زیبای خود را به هتل تبدیل کرده اند. بنابراین اگر دنبال هتل مناسب با سلیقه و بودجه خود می گردید، کافیست سری به سایت Booking.com بزنید و لیستی بی شمار از هتل ها را به همراه قیمت مشاهده کنید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨