بهترین سواحل شهر توریستی چشمه در ترکیه | Çeşme

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین سواحل چشمه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره بهترین سواحل چشمه خواهیم گفت. برای آشنایی با سواحل این شهر زیبا و توریستی در استان ازمیر ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

چشمه (Çeşme) شهری است در کشور ترکیه که در استان ازمیر واقع شده‌ است. این شهر که در حدودا 95 کیلومتری ازمیر قرار گرفته مقصدی توریستی و بی نظیر است که افراد زیادی چه از مردم خود ترکیه و چه سایر کشورها برای استراحت و ریلکس کردن به شهر چشمه می روند. با سفر به چشمه می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از شهر توریستی آلاچاتی در نزدیکی آن نیز دیدن کنید.

شهر چشمه با سواحل زیبا و آبگرم های متعدد یکی از مقاصد تابستانی بسیار محبوب بین مردم ترکیه و گردشگران خارجی است. مخصوصا برای جوانان که به دنبال بارها و کلاب های ساحلی بی نظیر هستند و بهترین زمان ماه های آگوست و ژوئن است. در ادامه بهترین سواحل چشمه را به شما معرفی می کنیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


سواحل شهر توریستی چشمه 

ساحل ایلیجا – Ilıca Plajı

ساحل ایلیجا با 2 کیلومتر طول، به خاطر شن های سفید رنگ و آب آبی رنگ زلال، مشهور شده است. از این گذشته، به خاطر چشمه های آب گرمی هم که دارد، به عنوان یکی از خاص ترین سواحل چشمه شناخته می شود. بعضی از این چشمه های آب گرم درست وسط آب دریا واقع شده اند و به همین دلیل هم تا این اندازه بین توریستان و مردم ازمیر محبوب شده اند. اگر به چشمه یا آلاچاتی سفر کرده اید، فاصله بسیار کمی تا این ساحل دارید.

موقعیت ساحل و پلاژ ایلیجا روی نقشه: Ilıca, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

بهترین سواحل چشمه
بهترین سواحل چشمه

ساحل پیرلانتا – Pirlanta Beach

ساحل و پلاژ پیرلانتا یکی از بهترین سواحل چشمه برای موج سواران است. این ساحل با نام ساحل دیاموند (ساحل الماس) نیز شناخته می شود و در فاصله 10 کیلومتری مرکز شهر چشمه واقع شده است. توصیه می کنیم اگر اهل موج سواری و تجربه ورزش های آبی مهیج هستید، حتما سری به ساحل پیرلانتا در چشمه بزنید.

موقعیت ساحل پیرلانتا روی نقشه: Şehit Mehmet, Pırlanta Plajı, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

ساحل آیایورگی کویو – White Beach Ayayorgi

ساحل آیایورگی بهترین ساحل چشمه برای تفریح و خوشگذرانی است. در این منطقه از چشمه، تعداد زیادی کلاب ساحلی وجود دارد و در آن جشن ها و مهمانی های بسیار جالبی برپا می شود. اصولا جوان ترها از تفریح در ساحل آیایورگی کویو استقبال می کنند. هرچند این ساحل بخش های آرام تری هم دارد که مناسب تفریح خانواده هاست و سر و صدای کمتری در آن ها به گوش می رسد.

موقعیت ساحل آیایورگی کویو روی نقشه: Aya Yorgi Mevki, D:No:14, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

بهترین سواحل چشمه
بهترین سواحل چشمه

ساحل آلتینکوم – Altinkum Beach (Goldensand Beach)

آلتینکوم در لغت به معنای “شن طلایی” است، پس با توجه به نام آن، تصور کنید که این ساحل تا چه اندازه زیباست. این ساحل در فاصله 10 کیلومتری مرکز شهر چشمه قرار گرفته است و یکی از بهترین سواحل چشمه به حساب می آید. دمای آب این ساحل به نسبت دیگر سواحل چشمه کمی پایین تر است. پس اگر دوست دارید که در آب خنک شیرجه بزنید و سردی آب اذیتتان نمی کند، این ساحل می تواند ساحل جذابی برایتان باشد.

موقعیت ساحل آلتینکوم روی نقشه: Şehit Mehmet, Altınkum Mevkii, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

ساحل ماوی کویو – (akvaryum) Mavi Köyü

ساحل ماوی کویو با نام ساحل آکواریوم شناخته می شود به این دلیل که این ساحل آب های کریستالی و بسیار شفافی دارد و شما می توانید موجودات دریایی زیر آب را از روی سطح آب های آن تماشا کنید. توصیه می کنیم حتما برنامه بازدید از ساحل آکواریوم چشمه را در برنامه سفر خود به چشمه بگنجانید و به هیچ عنوان فرصت شنا در این ساحل زیبا و خاص از دست ندهید.

موقعیت ساحل ماوی کویو روی نقشه: Boyalık, 35937 Çeşme/İzmir, Turkey

بهترین سواحل چشمه
بهترین سواحل چشمه

ساحل بویالیک – Boyalık Beach

این ساحل به نوعی شبیه به ساحل ایلیجا است و درست مثل آن، شن های سفید رنگ دارد. ساحل بویالیک نیز درست مثل ساحل ایلیجا دو کیلومتر طول دارد، اما از آن آرام تر است و فضای بکرتری دارد. در واقع باید بگوییم که پلاژ بویالیک یکی از آرام ترین سواحل چشمه است و فضای آن مناسب تفریح کسانی است که به دنبال آرامش هستند و زیاد از هیاهو خوششان نمی آید.

موقعیت ساحل بویالیک روی نقشه: Boyalık, 35930 Çeşme/İzmir, Turkey

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨