باغ های گیاه شناسی سنگاپور | Singapore

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

باغ گیاه شناسی سنگاپور

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره باغ گیاه شناسی سنگاپور صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این باغ های معروف و زیبا این شهر در ادامه با ما همراه باشید.

جمهوری سنگاپور کشوری در جنوب شرقی آسیا به پایتختی شهر سنگاپور است. سنگاپور در جنوب شبه‌جزیره مالایا واقع شده و کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا است. سنگاپور از لحاظ ذخایر معدنی کشور فقیری است اما اقتصاد آن که متکی بر بخش خدمات و صنعت است، رشد و شکوفایی فراوانی داشته و این کشور را به یکی از ثروتمندترین مناطق دنیا تبدیل کرده‌است. به نحوی که هم‌اکنون چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا و سومین مرکز بزرگ پالایش نفت در دنیا به‌شمار می‌آید.

باغ‌های بوتانیک سنگاپور (Singapore Botanic Gardens) یا باغ های گیاه شناسی ، باغ بوتانیکی در سنگاپور به وسعت ۷۴ هکتار است. این مساحت یک پنجم باغ های سلطنتی گیاه شناسی کیو یا یک پنجم پارک مرکزی نیویورک است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این باغ اولین بار در سال 1859 افتتاح شد و به عنوان یکی از قدیمی ترین پارک های سنگاپور شناخته می شود و همچنین نشان دهنده مجموعه ای بزرگ در وسط این شهر شلوغ است.

باغ های گیاه شناسی سنگاپور

این باغ تنها باغ جهان است که از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ نصفه شب در همه روزهای سال باز است و جز برای باغ ملی ارکید هیچ ورودی برای سایر قسمت ها ندارد و رایگان می باشد.

با توجه به زمین های آرام، این پارک همچنین مکان بسیاری از موجودات جنگلی، از جمله مارمولک های سه پا است – اما نگران نباشید، آنها تا زمانی که ضد نفوذ اند، برای مردم کاملا بی ضرر هستند.

باغ های گیاه شناسی سنگاپور

این پارک دارای بیش از 10،000 گونه گیاهی است و یکی از مهمترین مراکز تحقیقاتی و تولید گیاهی برتر در جهان است. اگر برنامه سفر به سنگاپور را دارید، بازدید از باغ های گیاه شناسی سنگاپور را هرگز فراموش نکنید. زیرا سفر شما بدون بازدید از آن ناتمام خواهد ماند.

باغ های گیاه شناسی سنگاپور

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨