بازار و خیابان مرتر استانبول
بازار و خیابان مرتر استانبول

آشنایی با بازار و خیابان مرتر استانبول | Istanbul market Merter

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بازار و خیابان مرتر استانبول

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بازار و خیابان مرتر استانبول آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

کشور ترکیه، جزء توریستی‌ترین کشور‌های جهان محسوب می‌شود. سالانه افراد زیادی از ایران این کشور را برای سفر انتخاب می‌کنند. شاید مهم‌ترین دلیلی که ایرانی‌های زیادی به ترکیه سفر می‌کنند، نزدیک بودن این کشور به ایران است؛ به جزء این مورد می‌توان گفت که این کشور دارای جاذبه‌های طبیعی، گردشگری، اماکن تاریخی، مذهبی و مراکز خرید گوناگونی می باشد. در ادامه با بازار مرتر استانبول بیشتر آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

بازار و خیابان مرتر استانبول

بازار مرتر استانبول یکی از بزرگ ترین بازار های خرید در شهر استانبول است که به آسانی می تواند از عهده ی برآورده کردن سلیقه ی خریداران مشکل پسند بر بیاید. مرکز خرید مرتر یکی از بهترین مراکز خرید ترکیه بوده و در واقع قطب اصلی پوشاک و صادرات عمده در زمینه ی لباس از شهر استانبول به سراسر جهان می باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بازار مرتر استانبول به دلیل فروش عمده ی انواع لباس های خاص، با کیفیت و زیبا با قیمت ارزان و با صرفه؛ بهشتی رویایی برای بازرگانان لباس و همین طور مشتریان پوشاک از سراسر دنیا می باشد. یکی از ویژگی های بازار مرتر استانبول این است که به فرودگاه بین المللی آتاتورک نزدیک است و به همیتن خاطر مسافرین و گردشگران بسیاری به آن می توانند دسترسی داشته باشند.

از جمله ویژگی های خوبی که بازار مرتر به عنوان بازار عمده ی پوشاک استانبول دارد این است که در کنار فروش و توزیع عمده ی پوشاک در این بازار به ارائه ی فروش جزئی و تک نیز می پردازد که برای خریداران به منظور استفاده ی شخصی از البسه، فرصت بسیار خوبی به حساب می آید. همچنین در این بازار در زمان حراج می توان بهترین و شیک ترین لباس ها اعم از لباس های خانگی و مجلسی، کیف و کفش را با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

علاوه بر این هر ساله در فستیوال های مهم و پرشور فصل خرید ترکیه که با آمدن نوروز و جشن سال نو میلادی در بازارهای استانبول پر رونق تر می شود، می توان خریدی با تخفیفات ویژه را انجام داد.بازار و خیابان مرتر استانبول

در فروشگاه‌های خیابان مرتر فروشندگانی ایرانی و افغانستانی حضور دارند که مشکل ارتباط زبانی را برطرف می‌کنند. اما به عنوان یک بازار تجاری بزرگ باید مراقب همه مراحل کار خود از انتخاب، خرید، تبدیل پول و ارسال بسته‌های کالای خود به ایران باشید.

این خیابان به دلیل اینکه رویکرد صادراتی دارد، خدماتی همچون تبدیل پول، بسته‌بندی و ارسال را نیز ارائه می‌دهد. البته صرافی‌های بازار بزرگ یا میدان تکسیم با نرخ‌های مناسب‌تری این خدمات را انجام می‌دهند.

 

آدرس : استانبول، منظقه گون گورن، محله مهمت نصیح اوزمن، کوچه هالدون تانر

Address: Mehmet Nesih Özmen Mahallesi, Haldun Taner Sk. No:3, 34173 Güngören/İstanbul, Turkey



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)