آتلیه سلفی بسفر ، از نقاط معروف استانبول برای عکاسی | Istanbul

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

آتلیه سلفی بسفر استانبول

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با آتلیه سلفی بسفر استانبول آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این لوکیشن معروف عکاسی در استانبول در ادامه با ما همراه باشید.

استانبول شهری است که جاذبه های آن تمامی ندارد و مطابق با همه سلیقه هاست. شهری که از تمام دنیا برای دیدن زیبایی های آن به آن سفر می کنند و یکی از مقاصد جذاب گردشگری است. این شهر به خاطر زیبایی های طبیعی چون تنگه و ساحل، معماری عثمانی، کوچه پس کوچه های رنگی و زیبا، همچنین مقصدی عالی برای عکاسی است.

آتلیه سلفی بسفر (Selfie Bosphorus) ، آتلیه ای است که در منطقه بی اغلو و در محدوده کاباتاش و در نزدیکی کاخ دلما باغچه واقع شده است. این آتلیه یکی از نقاط بسیار معروف استانبول برای عکاسی می باشد و روزانه صدها نفر از جمله توریست ها برای عکاسی به این مکان می روند. مکان مشابه دیگری نیز به نام تخت استانبول وجود دارد که در محله فاتح واقع شده و نباید این دو را با هم اشتباه بگیرید. سلفی بسفر ویویی از دریا و مسجد اورتاکوی دارد و تخت استانبول ویو دریا و پل گالاتا دارد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


صاحب این مکان یک زن و شوهر ترک هستند که کار خود را از یک پشت بوم و یک قالیچه و تعدادی ظرف و ظروف شروع کردند. آنها با غذا دادن به مرغ دریایی ها و جذب آنها به سمت آنجا و با وجود ویو بی نظیر، آنچنان کار خود را توسعه دادند و رشد کردند که در حال حاضر بیش از 20 کارمند در این آتلیه کار می کنند.

ایده این آتلیه عکاسی، ساخت مکانی با انواع المان ها و سمبل های ترکی بوده است که توریست ها به آنها علاقه دارند و باعث جذب مخاطبان به این مکان می شود. همچنین این آتلیه دارای فضای باز و سرپوشیده می باشد که می توان در همه فضاهای آن عکاسی کرد.

آتلیه سلفی بسفر استانبول
آتلیه سلفی بسفر استانبول

فضای باز و پشت بام این مکان بسیار پرطرفدار است و همانطور که در صفحه های مجازی می بینید توریست های بسیاری در این نقطه عکس گرفته اند، اما فضای داخلی هم طرفداران خود را دارد. فضای داخی شامل بخش های مختلفی است که هر بخش به شکلی تزئین شده است، قسمتی با گل های صورتی، بخشی دیگر با فرش اصیل ترکی و چراغ های رنگارنگ.

از دیگر امکانات این آتلیه لباس های عثمانی و یا حتی لباس های امروزی است که می توانید اجاره کنید و برای تایم عکاسی خود از آنها استفاده کنید و بهترین عکس های خود را در یکی از بهترین لوکیشن های عکاسی استانبول بگیرید.

آتلیه سلفی بسفر استانبول
آتلیه سلفی بسفر استانبول

هزینه ورودی به آتلیه سلفی بسفر، 150 لیر برای هر نفر است و شما تنها با پرداخت هزینه ورودی می توانید در تمام فضاها با گوشی خود عکاسی کنید. البته این مجموعه خود عکاس حرفه ای هم دارد که در صورت تمایل با هزینه جداگانه می توانید عکس های حرفه ای تر داشته باشید.

چطور به سلفی بسفر برویم ؟

همانطور که در ابتدا گفتیم این آتلیه در منطقه بی اغلو و در محدوده کاباتاش واقع شده است. فاصله این آتلیه تا میدان تکسیم و خیابان استقلال بسیار کم است به طور یکه شما با حدودا 10 دقیقه پیاده روی می توانید به این مکان برسید و اگر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید چند دقیقه بیشتر در مسیر نخواهید بود.

آدرس: ترکیه، استانبول، منطقه بی اغلو، حاجی عزت پاشا، خیابان عمر

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 08:00 تا 20:00

شماره تماس: 14 98 542 532 90+

وبسایت مجموعه: www.selfiebosphorus.com

صفحه اینستاگرام: selfiebosphorus

فیلم سلفی بسفر استانبول

 

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨