پارک آبی آبسار اصفهان | Isfahan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

پارک آبی آبسار اصفهان

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با پارک آبی آبسار اصفهان آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با این پارک آبی در شهر اصفهان در ادامه با ما باشید.

اصفهان یکی از مقاصد گردشگری بسیار محبوب ایران است که همه ساله گردشگران داخلی و خارجی بسیاری به آن سفر می کنند. صحبت از جاذبه های دیدنی و تاریخی اصفهان کاری دشوار است زیرا تعداد این جاذبه ها آنقدر زیاد است که نمی توان همه آنها را نام برد. همه با شنیدن نام اصفهان جاذبه های شاخص این شهر چون میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون، عالی قاپو، سی و سه پل و .. را به یاد می آورند. شهر زیبای اصفهان علاوه بر شمار بسیار زیاد آثار تاریخی، مکان های تفریحی بسیاری نیز دارد. از جمله این مکان های تفریحی پارک آبی آبسار اصفهان است که در ادامه با آن آشنا می شویم.

پارک آبی آبسار اصفهان (Aabsar Water Park) کار خود را به عنوان بزرگترین پارک سرپوشیده فلات مرکزی ایران آغاز کرده و مجموعه ای به وسعت 12000 مترمربع را به خود اختصاص داده است. ۱۳ سرسره روباز و تونلی، محوطه بازی های کودکان، سونا، رستوران و کافه، حمام ترکی، سالن بازی کامپیوتری و فوتبال صابونی و … همه و همه در این پارک آبی جای گرفته اند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این مجموعه شامل۵۰۰ مترمربع فضای رختکن در دو بخش عادی و ویژه، ۹۵۰ مترمربع سطوح آبی شامل؛ استخر شنا، استخر شیرجه، استخر کودکان، ۳ جکوزی با دمای آب مختلف، سالن ماساژ، سونا خشک، سونای بخار و همچنین امکاناتی از جمله آرایشگاه، فست فود و کافی شاپ می باشد.

پارک آبی آبسار اصفهان
پارک آبی آبسار اصفهان

محیط آرام و بی سروصدای استخر که در آن از سوت های ناجیان غریق خبری نیست هم برای تجربه یک آب تنی روح انگیز، شوق انگیز است. همچنین نوری که با حضور محیط طبیعی در هم آمیخته و به لطافت روح کمک می کند هم، از دیگر ویژگی های بارز این مجموعه است.

پارک آبی آبسار اصفهان
پارک آبی آبسار اصفهان

لازم به ذکر است که در کنار استخر آبسار و پارک آبی، مجموعه ورزشی آبسار دارای امکاناتی دیگر از قبیل سالن اسکواش آبسار، سالن پاتیناژ آبسار، مرکز آب درمانی آبسار، سالن بولینگ آبسار، سالن بدنسازی آبسار و … می باشد که قسمتی از آن راه اندازی شده اند و بخش های دیگری در حال راه اندازی می باشد.

پارک آبی آبسار اصفهان
پارک آبی آبسار اصفهان

اگر قصد سفر به شهر زیبا و دوست داشتنی اصفهان را دارید یا ساکن این استان فوق العاده هستید، حضور در مجموعه استخر و پارک آبسار اصفهان را هرگز از دست ندهید تا یک روز متفاوت و تجربه ای خاطرانگیز برای خود رقم بزنید. پارک آبی سپاهان شهر در حال حاضر مجهزترین و بزرگ ترین مجموعه آبی استان اصفهان و مرکز ایران به شمار می رود.

ویدئویی کوتاه از پارک آبی آبسار

 

آدرس : ایران، اصفهان، سپاهان شهر، بلوار شاهد

ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10:00 الی 01:00 بامداد (ساعت کاری دقیق آقایان و بانوان را از لینک برنامه زمانبندی آبسار مطالعه کنید).

هزینه ورودی: 30.000 تومان

شماره تماس: 031-3651 0100

وبسایت رسمی: پارک آبی آبسار

مقالات بیشتر درباره اصفهان بخوانید :



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨