هتل هما تهران
هتل هما تهران

آشنایی کامل با هتل هما تهران و امکانات آن

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل هما تهران 

در این مقاله از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست به طور کامل درباره هتل هما تهران و آیا گزینه مناسبی برای اقامت در شهر تهران است ؟ سخن خواهیم گفت پس اگر قصد رزرو هتل های تهران را دارید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

یکی از مهمترین شرکت های فعال در حوزه گردشگری کشور عزیزمان ایران که در برخی از شهرهای بزرگ ایران ( مشهد – تهران – شیراز – بندر عباس ) دارای هتل است که تمام سهام گروه هتل های هما متعلق به سازمان تامین اجتماعی بوده . گروه هتل های هما با 5 هتل 5 ستاره و حدود 1000 اتاق و سوئیت و بیش از ۸۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص و کار آزموده یکی از برترین و مطرح ترین برندهای گردشگری جمهوری اسلامی ایران به حساب می آید که به دلیل مکان هتل و موقعیت جغرافیایی ، جایگاه برتری را در ارائه خدمات به مسافران، گردشگران داخلی و خارجی و میهمانان و مقامات سیاسی و دیپلماتیک کشور دارد.

هتل‌ های 5 ستاره هما به دلیل فضای سبز قابل توجه به یکی از بهترین گزینه برای گذران اوقات فراغت گردشگران و مسافران داخلی و خارجی نیز به حساب می آید . گروه هتل‌ های هما با در اختیار داشتن مجلل‌ ترین واحدهای اقامتی و پذیرائی ، مجهزترین امکانات ورزشی و سلامت اعم از استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس و… آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است. رستوران‌های گروه هتل‌های هما با در اختیار داشتن بهترین سرآشپزها و متنوع‌ترین منوی غذایی انتخاب اول میهمانان است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل هما تهران
هتل هما تهران

هتل هما تهران که یک هتل 5 ستاره می باشد در برجی زیبا و در مرکز پایتخت ایران در بهترین منطقه از شمال خیابان اصلی ولیعصر بنا شده است که بهترین گزینه برای دسترسی راحت به مراکز مهم سیاسی اقتصادی و برخی از جاذبه های گردشگری تهران می باشد . یکی از مزیت های مهم در هتل هما تهران محیط آرامش بخش آن می باشد که سعی شده است تا با ایجاد محیطی گرم و صمیمی حس در خانه بودن را به مسافران هدیه بدهد

طراحي و چيدمان هتل هما تهران همراه با زیباترین مبلمان و تجهيزات برگرفته از نفيس ترين هنره ا، شايسته ترين فضا و مكان را براي برگزاري كنفرانسها، گردهمايي ها و جشن ها به شما ارائه مي نمايد. تمامي ۱۷۷ اتاق و سوئيت مجلل هتل، چشم اندازي بی نظیر از رشته كوه هاي البرز، پايتخت زيبا و باغ رويائي هتل را در خود جاي داده اند و با فضايي مطبوع آسودگي را براي شما به ارمغان می آورد. رستوران هاي ما به دليل سرو تازه ترين، مطبوع ترين و لذيذ ترين غذاهاي ايراني و فرنگي در تمامي فصول سال زبانزد هستند. با حضور در هر يك از اتاق ها و سوئيت هاي زيبا و مجلل، مراكز تجاري، سونا و جكوزي منحصر به فرد به همراه تجربه ماساژهاي درماني و نيروبخش، رستوران هاي با شكوه هتل كه بهترين طعم ها را به شما هديه مي دهد،

هتل هما تهران
هتل هما تهران

آدرس هتل



 الی گشت    

                تور کیش