آشنایی با هتل سنتی نگین کاشان | Kashan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل سنتی نگین کاشان

در این مقاله از وب سایت تاپ توریست شما را با هتل سنتی نگین کاشان در استان اصفهان آشنا خواهیم کرد. اگر تصمیم دارید تا به استان اصفهان و شهر زیبای کاشان سفر کنید برای آشنایی با این اقامتگاه سنتی تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

هتل سنتی نگین کاشان هتلی سه ستاره است که در بافت قدیمی شهر واقع شده و در سال ۱۳۹۲ مرمت و به بهره برداری رسید. این مجموعه اقامتی در محیطی کاملا سنتی و اصیل ایرانی با امکانات روز دنیا تجهیز شده است و امکان گشت برای مسافران به تمام نقاط گردشگری کاشان و پذیرایی از مهمانان با غذای سنتی، فراهم نموده تا اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را برای مهمانان داخلی و خارجی رقم زده و زندگی اصیل ایرانی را خاطر نشان کند.

این اقامتگاه شامل 6 حیاط می باشد که 42 اتاق در 5 حیاط اقامتگاه سنتی نگین قرار گرفته اند و رستوران در حیاط دیگر آن واقع شده است. برخی اتاق‌ها واقع در طبقه بالا بوده و دارای پله می‌باشند، اتاق دو نفره سرداب دارای ۴ پله به پایین بوده و اتاق چهارنفره سرداب دارای ۱۰ پله به پایین می‌باشد. همجواری با آرامگاه محتشم کاشانی و نزدیکی به بازار بزرگ کاشان، خیابان علوی و مرکز شهر از دیگر مزایای این هتل می‌باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل سنتی نگین کاشان
هتل سنتی نگین کاشان

حیاط اصلی این هتل زیبا بسیار چشم نواز و دل انگیز است و تشکیل شده از شاه‌نشین و اتاق‌هایی كه اطراف آن قرار گرفته‌اند و حوض آبی وسط حیاط که آرامش بخش لحظه‌هاست به همراه زیرزمین‌هایی خنک و مصفا که گویی قدمت شهر را به رخ می‌کشند.

در طول اقامتتان در هتل سنتی نگین، از شما با غذای سنتی پذیرایی خواهد شد. این هتل مخصوصا برای گردشگران بین‌المللی انتخاب مناسبی است چون آنها را با فرهنگ و هنر و معماری ایرانی آشنا می‌کند. اقامت در این هتل شما را به ایران ۲۰۰ سال گذشته می‌برد.

هتل سنتی نگین کاشان
هتل سنتی نگین کاشان

هزینه برای اقامت کودکان زیر 2 سال رایگان، 2 تا 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها و بالای 7 سال نفر اضافه محاسبه می شود. همچنین باید بدانید ورودی و بخش های داخلی اقامتگاه سنتی نگین دارای تعدادی پله می باشد که شاید برای افراد مسن مناسب نباشد.

بارزترین و شاید زیباترین مشخصه‌ی این مجموعه سنتی که باعث تمایز آن با مجموعه‌های دیگر است، هدف راه اندازی آن است که تمام درآمدهای حاصله از این هتل صرف هزینه‌های فرزندان بی سرپرست و بدسرپست است که در سنین ۳ تا ۱۸ سال در ۴ مرکز مجزای مؤسسه خیریه نگین خیرین کاشان به صورت شبانه روزی نگه‌داری می‌گردند.

هتل سنتی نگین کاشان
هتل سنتی نگین کاشان

آدرس: کاشان، خیابان محتشم، کوچه زیارتگاه محتشم، خانه تاریخی نگین

شماره تماس: 5525 5523 031

وبسایت رسمی هتل: neginhouse.com

مقالات گردشگری بیشتری بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨