اقامتگاه سنتی هتل خانه ایرانی کاشان | Kashan

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

هتل خانه ایرانی کاشان

در این مقاله از وب سایت تاپ توریست شما را با هتل خانه ایرانی کاشان در استان اصفهان آشنا خواهیم کرد. پس اگر تصمیم دارید تا به استان اصفهان و شهر زیبای کاشان سفر کنید برای آشنایی با این اقامتگاه سنتی تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

هتل خانه ایرانی کاشان (Iranian House Hotel) هتلی است سه ستاره که با قدمتی بیش از 250 سال در یکی از قدیمی ترین محله های شهر کاشان، کوشک صفی واقع شده است. این خانه پس از 7 سال مقاوم سازی، استحکام بخشی و مرمت، در حال حاضر بعنوان یکی از اقامتگاه های سنتی کاشان با الگوی معماری اصیل ایرانی می باشد.

این خانه با وسعت حدود 1000 مترمربع با بهره‌گیری از الگوی گودال باغچه ساخته شده است و در واقع بخش بیرونی خانه بزرگی بوده كه اندرونی و سایر ضمائم آن در طول زمان از بین رفته است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


هتل خانه ایرانی کاشان
هتل خانه ایرانی کاشان

خانه ایرانی دارای پنج مجموعه اقامتی متنوع و متفاوت شامل؛ بالاخانه، پرده سرا، نهان خانه، خانه سرا و خلوت سرا می باشد. از امکانات رفاهی خانه ایرانی می توان به اتاق آینه، تالار پذیرایی، سفره خانه، شربت خانه و حوض خانه اشاره کرد.

دسترسی پیاده به خانه های تاریخی، مسجد اقابزرگ، بازار و بافت تاریخی از جمله مزایای این هتل می باشد؛ اسکان خانواده ها و جمع های گسترده، تالار نشیمن، شربتخانه، اتاق آیینه، قالیباف خانه (کارگاه)، فروشگاه، پذیرایی عصرانه، کتابخانه و فضایی برای سرگرمی کودکان در حوضخانه و آلاچیق از جمله امکانات آن به شمار می روند. سرویس رایگان اینترنت بی سیم فقط در لابی هتل قابل استفاده است.

هتل خانه ایرانی کاشان
هتل خانه ایرانی کاشان

عناصر معماری سنتی ایران همچون پنجره های بزرگ، شیشه های رنگی، حیاط وسیع، درهای چوبی، ایوان های تابستانی و زمستانی، را در این خانه می توانید ببینید. این هتل سه ستاره امکاناتی نظیر ترانسفر از هتل به فرودگاه و بالعکس، خدمات خشک شویی، اینترنت پر سرعت، تاکسی سرویس و صبحانه رایگان نیز به مهمانان خود عرضه می کند.

نکته مهم: به علت معماری خاص اقامتگاه سنتی و تاریخی خانه ایرانی کاشان، پذیرش کودکان زیر 8 سال فقط در صورت هماهنگی قبلی با هتل خانه ایرانی امکان پذیر می باشد. همچنین هیچکدام از واحدها ظرفیت نفر اضافه ندارند (حتی برای کودکان) و فقط به تعداد نفرات باید تخت رزرو گردد.

هتل خانه ایرانی کاشان
هتل خانه ایرانی کاشان

آدرس: کاشان، میدان کمال‌الملک، خیابان فاضل نراقی، خیابان علوی، کوچه باستان پنجم (کوشک صفی)، کاشی 8

شماره تماس: 09630 5524 031

مقالات گردشگری بیشتری بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨