میراکل گاردن دبی ، امارات | Dubai Miracle Garden

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

میراکل گاردن دبی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره میراکل گاردن دبی صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این باغ زیبا در دل کویر در ادامه با ما همراه باشید.

دبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات متحده عربی است. این شهر در جنوب کشور ایران و در پیرامون خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان قرار دارد. دبی یکی از مقاصد توریستی و گردشگری بسیار محبوب در جهان است. این شهر با چهره لوکس، ساختمان های بلند و حس و حال لاکچری خود گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. دبی جاذبه های زیادی دارد که یکی از این مکان های دیدنی این باغ گل در دبی است.

ممکن است گل و گیاه و سرسبزی اولین چیزی نباشد که با فکر کردن به دبی به ذهن شما راه پیدا کند. با این حال در میراکل گاردن دبی (Dubai Miracle Garden) محوطه سازی در سطح کاملا جدیدی انجام شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


میراکل گاردن دبی
میراکل گاردن دبی

میراکل گاردن دارای باغ های بی نهایت و مجسمه های زیبای ساخته شده با گل است و یکی از مکان های دیدنی دبی است که حتما باید در سفر به دبی از آن دیدن کنید.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:

این باغ گل کاملا بیانگر نام خود می باشد زیرا حفظ و زنده نگه داشتن این گل و گیاهان رنگارنگ در دل کویر واقعا مانند معجزه است. میراکل گاردن دبی حتی در کتاب رکوردهای جهانی گینس نیز ثبت شده است، با بزرگترین آرایش گل ها به شکل هواپیمای ایرباس A380.

هواپیمای ایرباس امارات

ساعات کاری میراکل گاردن؛

یکشنبه تا سه شنبه، ساعت 9am – 9pm

جمعه تا شنبه، ساعت 9am – 11pm

+97144228902

Visit website

Visit Facebook page

Send an Email

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨