جزیره پولائو اوبین ، جزیره ای زیبا در سنگاپور | Singapore

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

جزیره پولائو اوبین

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست درباره جزیره پولائو اوبین سنگاپور صحبت خواهیم کرد. برای آشنایی با این دهکده زیبا این شهر در ادامه با ما همراه باشید.

جمهوری سنگاپور کشوری در جنوب شرقی آسیا به پایتختی شهر سنگاپور است. سنگاپور در جنوب شبه‌جزیره مالایا واقع شده و کوچکترین کشور جنوب شرقی آسیا است. سنگاپور از لحاظ ذخایر معدنی کشور فقیری است اما اقتصاد آن که متکی بر بخش خدمات و صنعت است، رشد و شکوفایی فراوانی داشته و این کشور را به یکی از ثروتمندترین مناطق دنیا تبدیل کرده‌است. به نحوی که هم‌اکنون چهارمین مرکز اقتصادی بزرگ دنیا و سومین مرکز بزرگ پالایش نفت در دنیا به‌شمار می‌آید.

جزیره پولائو اوبین (Pulau Ubin)، یک جزیره کوچک در شمال شرقی سنگاپور است. در این جزیره خبری از آسمان خراش ها و اتومبیل ها نیست. این جزیره یادآور چیزی است که سنگاپور در چند دهه گذشته بوده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


جزیره پولائو اوبین محل یکی از آخرین روستاهای سنتی سنگاپور است و ساکنان آن زندگی ساده ای دارند که منبع درآمد و گذران زندگی آنها توسط ماهیگیری و کشاورزی پشتیبانی می شود.

جزیره پولائو اوبین
جزیره پولائو اوبین

برای استفاده هر چه بیشتر از بازدید خود، یک دوچرخه اجاره کنید و کل جزیره را بگردید و همچنین از معبد دختر آلمانی بازدید کنید و با دیگر نشانه های فرهنگی و قومی سنگاپور آشنا شوید.

شما می توانید با قایق به جزیره پولائو اوبین بروید، به این منظور باید به ترمینال قایق چانگی پوینت (Changi Point Ferry Terminal) در روستای چانگی بروید و از آنجا به سمت جزیره حرکت کنید. رسیدن به این جزیره کار آسانی است و با سوار شدن به این قایق های موسوم به (bumboat) از روستای چانگی می توان طی ده دقیقه به جزیره رسید. هزینه بلیط این قایق ها ۲ و نیم دلار بوده و هیچ برنامه زمان بندی برای حرکت آن ها وجود نداشته و هر وقت قایق ها پر شوند، حرکت خواهند کرد.

تمامی مسیرها در جزیره دارای تابلوهای راهنما هستند و شما از گشتن در جزیره لذت خواهید برد. یک رستوران در جزیره وجود دارد که می توانید بعد از گشت و گذار و خسته شدن یک ناهار لذیذ با خانواده داشته باشید. همچنین می توانید از دیدن خانه های زیبا در گوشه و کنار جزیره لذت ببرید.

جزیره پولائو اوبین
جزیره پولائو اوبین

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید :

 



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨