کوالالامپور از نگاه دوربین ، پایتخت زیبای مالزی | Kuala Lumpur

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کوالالامپور از نگاه دوربین

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست زیبایی های کوالالامپور از نگاه دوربین را خواهیم کرد. برای دیدن این ویدئو از شهر زیبا و لوکس کوالالامپور در ادامه با ما همراه باشید.

کوالالامپور، پایتخت پر جنب و جوش مالزی، یک شهر پویا است و دارای مراکز خرید مدرن، ساختمان های تاریخی استعماری، مناظر طبیعی زیبا، هنر اصیل و چشم انداز چشمگیر با برج های دوقلوی پتروناس است.

کوالالامپور از نگاه دوربین
کوالالامپور از نگاه دوربین

کوالالامپور، به شدت تحت تاثیر سنت های چینی است و ترکیبی از تمام فرهنگ های آسیایی را در خود دارد، و به عنوان یک مکان پویا و متنوع برای سفر و کشف کردن شناخته می شود. از موزه های شلوغ تا باغ های ایده آل، همه در انتظار شماست. در ادامه بهترین چیزهایی که در کوالالامپور باید انجام دهید و از آنها دیدن کنید را به شما معرفی می کنیم.

کوالالامپور (Kuala Lumpur) که مخفف نام آن KL یکی از مقاصد گردشگری لوکس و محبوب در آسیاست که اخیرا بسیار مورد توجه ایرانیان و کل مردم جهان قرار گرفته است. جاذبه های دیدنی این شهر بسیار زیاد است. از شمار زیادی ساختمان های تاریخی، معابد باشکوه و برج های دوقلوی پتروناس که نمادی در شهر کوالالامپور هستند گرفته تا طبیعت بکر و بی نظیری که مناطق مرطوب آسیای شرقی دارند، باعث شده کشور مالزی از هر نظر مقصدی عالی برای سفر شما باشد.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


در ادامه مجله گردشگری تاپ توریست ویدئویی از شهر زیبا و دیدنی کوالالامپور، پایتخت لوکس کشور مالزی برای شما فراهم کرده است که زیبایی های این شهر را از نگاه دوربین به شما نشان می دهد.

 

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨