بهترین مراکز خرید بوشهر | Bushehr

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین مراکز خرید بوشهر

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین مراکز خرید بوشهر آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با مراکز خرید معروف بوشهر در ادامه با ما باشید.

بندر بوشهر شهری بندری و مرکز استان بوشهر از استان‌های جنوب غربی ایران است. این بندر زیبا پر از جاهای دیدنی و تاریخی و همینطور سواحل بسیار زیبا است. سفر به بوشهر قطعا یکی از بهترین سفرهای شما خواهد بود. از کارهایی که حتما باید در سفر به بوشهر انجام دهید، خرید کردن است. در ادامه مراکز خرید بوشهر را به شما معرفی می کنیم. همچنین از طریق لینک زیر می توانید با بازارهای سنتی بوشهر آشنا شوید.

مجتمع تجاری زیتون

مجتمع تجاری زیتون، در واقع بزرگ‌ترین ساختمان تجاری و مرکز خرید در بوشهر است که در چند طبقه ساخته شده است. در این مجتمع تجاری می‌توان تنوع بسیاری از وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنید. همچنین این مجتمع تجاری از نخستین مراکز خرید شیک و جدید در بوشهر است که با حضور در آن هم می‌توانید یک خرید مطلوب را تجربه کنید و هم بواسطه‌ی وجود یک مجتمع تفریحی در نزدیکی آن، لذت یک گردش خانوادگی را نیز تجربه کنید.

بهترین مراکز خرید بوشهر
بهترین مراکز خرید بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان شهید مطهری، تقاطع خیابان آتش‌نشانی و ریحان ۲، مجتمع تجاری زیتون

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مجتمع تجاری هوم کورت آدیداس

یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید در شهر بوشهر، مجتمع تجاری هوم کورت آدیداس این شهرستان است که مساحت آن برابر با ۷۰۰ متر مربع است. این مجموعه‌ی بزرگ تجاری، عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌های آدیداس در بوشهر، لقب دومین فروشگاه هوم کورت در کشور و همچنین عنوان چهارمین هوم کورت در خاورمیانه را به خود اختصاص داده است. مجموعه‌ی هوم کورت آدیداس متشکل از آدیداس و ریباک است و بسیاری از گردشگران می‌توانند در این مجتمع بزرگ تجاری، خریدی مناسب را تجربه کنند.

آدرس: بوشهر، خیابان چمران (چهار باندی)، مجموعه ی آدیداس بوشهر

پاساژ نادر

مجتمع تجاری نادر، یکی دیگر از مراکز خرید در شهر بوشهر است و می‌توان آن را به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین مراکز تجاری در این شهر، معرفی کرد. مغازه‌ها و واحدهای تجاری این پاساژ، لوازمی همچون پارچه، ظروف روحی، صنایع دستی، پوشاک و نیز خوراکی‌های محلی از جمله انواع خرما و حلواهای محبوب بوشهری را به فروش می‌رسانند.

بهترین مراکز خرید بوشهر
بهترین مراکز خرید بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان صفوی، نرسیده به هتل آسمان، مجتمع تجاری نادر

پاساژ آزادگان بوشهر

یکی از پاساژهای معروف بوشهر پاساژ آزادگان است که در خیابان شهدا واقع شده است. در این پاساژ شما می توانید اقلام مورد نیاز خود را از جمله پوشاک، لوازم خانگی، اسباب بازی، لوازم مسافرتی و … را تهیه کنید. برای خرید سوغاتی هم پیشنهاد می کنیم از این پاساژ دیدن کنید.

آدرس: بوشهر، خیابان شهدا، مجتمع تجاری آزادگان

پاساژ ملت بوشهر

پاساژ ملت یکی دیگر از مراکز تجاری در شهرستان بوشهر است که انواع لوازم مورد نیاز از جمله پوشاک، خوارک، لوازم خانگی و … را می‌توان در آن تهیه کرد.

بهترین مراکز خرید بوشهر
بهترین مراکز خرید بوشهر

آدرس: بوشهر، خیابان شهدا، روبه‌روی پاساژ آزادی، مجتمع تجاری ملت

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨