بهترین رستوران های قونیه ، ترکیه | Konya

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین رستوران های قونیه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست با بهترین رستوران های قونیه با شما خواهیم بود. برای آشنایی بهتر با معروف ترین رستوران های قونیه در ادامه با ما همراه باشید.

قونیه یک شهر بزرگ در حاشیه جنوب غربی فلات مرکزی آناتولی و هفتمین شهر پرجمعیت در ترکیه با جمعیت بیش از ۲٫۱ میلیون نفر است. قونیه یک شهر توسعه یافته اقتصادی و صنعتی است و مرکز استان قونیه می‌باشد. شهر قونیه به بدلیل اینکه آرامگاه حضرت مولانا در آن واقع است از محبوبیت خواستی بین عموم مردم جهان برخوردار می باشد. این شهر توریستی سالانه پذیرای گردشگران بسیاری در سراسر جهان هست. از این رو، سالانه گردشگران و علاقه‌مندان ادب برای حضور در مراسم بزرگداشت مولانا از سراسر ترکیه و گوشه و کنار جهان از جمله ایران راهی قونیه می‌شوند.

قونیه نیز مانند تمام شهرهای ترکیه غذاهای بسیار متنوع و خوشمزه ای دارد که به سفر شما لذت دوچندان می دهد. برای تجربه غذاهای محلی و معروف قونیه باید سری به رستوران های معروف و شناخته شده شهر بزنید. در ادامه ما لیستی از بهترین رستوران های قونیه را برای شما فراهم کرده ایم.

رستوران کاندیل اتلی اکمک اوی (Kandil Etliekmek Evi)

این رستوران یکی از رستوران های قونیه است که هم منوی محلی و غذا های فست فودی مانند پیتزا را دارد. می توانید شماره ی آن را در سایتشان پیدا کنید و غذای خود را جلوی درب اقامتگاهتان تحویل بگیرید. به این رستوران که وارد شوید فضای صمیمی و گرم آن شما را مجذوب خود می کند ، همه چیز ساده است و شما حتی می توانید بر روی تخت ها بشینید و به پشتی های قدیمی ترمه دوزی شده تکیه بدهید و غذای خود را سفارش دهید. اما اگر یک سفر دو نفره دارید می توانید روی میزهایشان که فضای رمانتیک تری دارد بنشینید.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


آدرس و لوکیشن رستوران را از طریق لینک زیر ببینید؛

Aziziye, Mengüc Cd. No:41, 42030 Karatay/Konya, Turkey

بهترین رستوران های قونیه
بهترین رستوران های قونیه

رستوران مولوی (Mevlevi Sofrasi)

همانطور که می دانید آرامگاه شاعر پارسی، مولانا در شهر قونیه واقع شده است. رستوران مولوی قونیه، یکی از معروف ترین رستوران های این شهر است که دارای زاویه دید مناسب به آرامگاه این شاعر گرانقدر می باشد. البته دلیل دیگری نیز برای شهرت رستوران مولوی وجود دارد و آن هم انواع غذاهای با کیفیت و بسیار لذیذ خاورمیانه ای است که در این رستوران سرو می شود.

آدرس و لوکیشن رستوران را از طریق لینک زیر ببینید؛

Aziziye, Amil Çelebi Sk. no1, 42030 Karatay/Konya, Turkey

کافه چیک سیله لانژ (Chic Sille Lounge Cafe)

چیک سیله یکی از بهترین کافه رستوران هایی است که در منطقه گردشگری روستای سیله در قونیه قرار دارد. منوی غذا کامل و شامل انواع غذای ترکی و رایج بین المللی است. کیفیت و طعم غذاها عالی است. قیمت غذاها به نسبت داخل شهر بالا هستند ولی کاملا از هر نظر راضی کننده می باشد. این کافه رستوران علاوه بر تجربه خوب طعم غذا، میتواند فضای خوبی برای بازدید علاقمندان به طراحی داخلی معماری باشد.

آدرس و لوکیشن رستوران را از طریق لینک زیر ببینید؛

Subaşı Mahellesi, Baraj Cd. No: 11/A, 42132 Selçuklu/Konya, Turkey

رستوران هوزان اتلی اکمک (Havzan Etli Ekmek)

این رستوران به دلیل کیفیت بالای غذاهایی که سرو می کند بسیار مورد توجه توریست ها واقع شده است. اگر به مزه کردن غذاهای اصیل ترکی علاقه دارید، هوزان اتلی اکمک بهترین محل است. در این رستوران می توانید نوعی پیتزا به نام اتلی اکمک را نوش جان کنید که مخصوص همین منطقه است.

آدرس و لوکیشن رستوران را از طریق لینک زیر ببینید؛

Armağan, 74, Yeni Meram Cd. No:72, 42090 Meram/Konya, Turkey

بهترین رستوران های قونیه
بهترین رستوران های قونیه

رستوران کوزوجو علی (Kuzucu Ali)

می توان از این رستوران در منطقه کاراتای به عنوان یکی از برترین رستوران های قونیه نام برد، رستورانی فوق العاده که عمده محبوبیتش را در زمینه سنتی نه تنها به دلیل داشتن تجهیزات و ارائه کباب های تنوری فورون بلکه به خاطر استفاده از عناصر تاریخی و قدیمی در طراحی و طبخ غذاهایش به دست آورده، ملزومات تهیه فورون کبابی (Furun Kebabı) و دیگ های مسی از اقلامی هستند که از دوران سلجوقی تا کنون در موزه نگهداری می شوند. این ملزومات همچنین در تجهیزات آشپزخانه مولانا نیز به چشم می خورد.

آدرس و لوکیشن رستوران را از طریق لینک زیر ببینید؛

Fevziçakmak Mahallesi, No:, 10642. Sk. No:21, 42050 Karatay, Turkey

رستوران علی بابا (Ali Baba Firin Kebap)

اگر به شدت به گوشت و کباب علاقه دارید حتما به این مکان سر بزنید و کباب‌های آن را امتحان کنید، چرا که رستوران علی بابا به خاطر کباب‌های خوشمزه بسیار معروف است. فضای این رستوران بسیار زیبا است. این رستوران تا عصر پذیرای مشتریان است، پس سعی کنید برای صرف وعده ناهار به اینجا مراجعه کنید. این رستوران از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های قونیه به حساب می‌آید.

آدرس و لوکیشن رستوران را از طریق لینک زیر ببینید؛

Şemsitebrizi, Şeref Şirin Sk. 5-A, 42010 Karatay/Konya, Turkey

رستوران آکیوکوش (Akyokus)

 اینجا یک کافه رستوران با منظره ای بسیار زیباست که یکی از مناسب ترین مکان برای استراحت و کسب آرامش در قونیه به شمار می‌آید. از آنجایی که این رستوران در منطقه خاصی از قونیه ساخته شده که زمینی هموار دارد، می توانید منظره ای زیبا و دیدنی از قونیه را هنگام صرف غذا تماشا کنید.

آدرس و لوکیشن رستوران را از طریق لینک زیر ببینید؛

Yunus Emre, Akyokuş Rst., 42090 Meram/Konya, Turkey

بهترین رستوران های قونیه
بهترین رستوران های قونیه

رستوران کوفته چی سوفو (Kofteci Sofu)

در رستوران کوفته چی، غذاهای ترکی سرو می‌شود. از ویژگی‌های این رستوران پیک موتوری و صرف غذا در فضای باز است. کیفیت غذا، سرویس‌دهی و فضای خوب و قابل قبول از دیگر ویژگی‌های این مکان است.

آدرس و لوکیشن رستوران را از طریق لینک زیر ببینید؛

Horozluhan, Hizarcı Sk. no:131, 42120 Selçuklu/Konya, Turkey

رستوران کمو (Cemo)

 نام این رستوران برگرفته از نوع خاصی پیتزای ترکی به نام کمو یا چمو می باشد. این پیتزای بسیار لذیذ را به همراه لیست بلند بالایی از سایر غذاهای اصیل کشور ترکیه در رستوران کمو می توانید نوش جان کنید. نکته جالب توجه در مورد رستوران کمو آن است که با وجود کیفیت بالا، غذا خوردن در این رستوران، مقرون به‌صرفه است و نیازی نیست نگران مبلغ سفارش های خود باشید.

آدرس و لوکیشن رستوران را از طریق لینک زیر ببینید؛

Feritpaşa, Ahmet Hilmi Nalçacı Cd. 2/C, 42060 Selçuklu/Konya, Turkey

روف رستوران (Roof Restaurant)

غذاهای لذیذ، دکوراسیونی برازنده و اجرای موسیقی زنده، همه چیز را در این رستوران طبقه هجدهمی بی نظیر خواهد کرد. روف رستوران با گنجایش پذیرایی از 70 میهمان، محلی است که می توان از روی منویی غنی، انواع غذاهای خاص و ویژه و حتی منوی آلاکارت (انتخابی)، کلی غذا و نوشیدنی هایی که از بهترین موارد ترکی و وارداتی دستچین شده اند را میل کرد. همچنین روف رستوران تنها رستوران هتل دِدِمان قونیه کانوِنشِن سِنتر می باشد که چشم اندازی تماشایی از شهر را به ویژه در هنگام شب به نمایش می گذارد.

آدرس و لوکیشن رستوران را از طریق لینک زیر ببینید؛

Esenler, Yeni Sille Cd. No: 1, 42080 Selçuklu/Konya, Turkey

بهترین رستوران های قونیه
بهترین رستوران های قونیه

رستوران بلو لوکانتاسی (Bolu LokantasI)

 اگر به دنبال رستورانی با غذاهای بسیار با کیفیت و ترکی هستید که دارای محیط خانوادگی و فضایی بسیار صمیمی باشد، حتما بلو لوکانتاسی را انتخاب نمایید. در این رستوران به همراه غذا دوغ محلی نیز سرو می شود که طعم بسیار فوق العاده ای دارد. میزان رضایت مشتری ها بسیار عالی است.

آدرس و لوکیشن رستوران را از طریق لینک زیر ببینید؛

Aziziye, Aziziye Cd. No:27, 42030 Karatay/Konya, Turkey

رستوران هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم تمام رستوران های قونیه نیستند بلکه این شهر به دلیل توریستی بودن و حضور گردشگران زیاد، رستوران های عالی بسیاری دارد که غذاهای فوق العاده ای سرو می کنند. برخی از دیگر رستوران های معروف این شهر را در لیست زیر برای شما آورده ایم.

  • رستوران سوماتچی فیهی ما فیه قونیه (Smoatci Fihi Ma Fih)
  • رستوران کوناک موتفاجی قونیه (Konak Mutfagy)
  • رستوران کباب صوفی و اتلیئکمک (Sufi Kebap & Etliekmek Restaurant)
  • رستوران میتهات تیریت سالونو (Mithat Tirit Salonu Restaurant)
  • رستوران شیفا (Sifa Restaurant)
  • قهوه تاریخی عثمانی نارگیله (Tarihi Osmanli Carsisi Nargile Kahvesi)
  • رستوران آرنا (Arena Restaurant)
  • رستوران آسایا لاهماجان (Asaya Lahmacun)
  • رستوران سرناده اتلی اکمک (Serenadr Etlikmek)
  • رستوران تاکا (Taka)

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨