بهترین مراکز خرید قونیه ، ترکیه | Konya

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

مراکز خرید قونیه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با مراکز خرید قونیه آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با بهترین مرکز خریدهای قونیه در ترکیه در ادامه با ما همراه باشید.

باستانی، زیبا و بزرگ – ترکیه کشوری نیست که شما بتوانید در یک مدت کم زیبایی ها و مکان های دیدنی بی نظیر آن را درک کنید. در این بخش از مقاله گردشگری مراکز خرید شهر قونیه را برای شما توضیح خواهیم داد، شهری که قرار داشتن آرامگاه مولانا جلال الدین بلخی، شاعر بزرگ فارسی زبان در آن، باعث محبوبیت آن بین دوستداران هنر و ادب است.

قونیه یک شهر بزرگ در حاشیه جنوب غربی فلات مرکزی آناتولی و هفتمین شهر پرجمعیت در ترکیه با جمعیت بیش از ۲٫۱ میلیون نفر است. قونیه یک شهر توسعه یافته اقتصادی و صنعتی است و مرکز استان قونیه می‌باشد. یکی از کارهایی که میتوانید در قونیه انجام دهید خرید کردن است. در ادامه لیستی از بهترین مراکز خرید قونیه را به شما معرفی می کنیم.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


مراکز خرید قونیه

مرکز خرید کنت پلازا (Kent Plaza)

مرکز خرید کنت پلازا تنها یک مرکز خرید معمولی نیست، بلکه مکانی است که مردم برای دور بودن از روزمرگی هر روزه به آن می‌آیند. این مرکز خرید با داشتن ۱۱ سالن تئاتر و برندهای معروف، در قونیه بسیار معروف است؛ برندهایی چون لویس (Levi’s)، کالینز (Colin’s)، فنریوم (Fenerium)، و ده‌ها برند دیگر. از جمله کالاهای این مرکز لباس و کفش بچگانه، پوشاک زنانه، پوشاک مردانه، و ادکلن و لوازم آرایشی است.

مراکز خرید قونیه
مراکز خرید قونیه

مرکز خرید کولسیته (Kulesite)

این مرکز خرید نیز مانند دیگر مراکز نام برده از امکانات و برندهای زیادی برخوردار است. علاوه بر خرید در طبقه‌های پایین، می‌توانید به طبقه آخر رفته، و انواع پیتزا، کباب و یا هر نوع فست‌فود دیگری که باب میل شما است، میل کنید.

مرکز خرید ام وان (M1)

مرکز خرید ام 1 از مقاصد خرید در قونیه است. در این مجموعه اجناسی چون جواهرات، بدلیجات، کیف و کفش، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی و پوشاک بچگانه، زنانه و مردانه به چشم می‌خورد. علاوه بر این‌ها ،هایپر مارکت، فست‌فود، کافه، رستوران، کتاب‌فروشی، مراکز سرگرمی شامل سینما و پارک لونا و مراکز سلامتی نیز در این مرکز خرید جای گرفته‌اند.

مراکز خرید قونیه
مراکز خرید قونیه

مرکز خرید سلچوکر سنتر (selcuker center)

این مرکز خرید مابین استادیوم کونیا متروپولیتن نورک آرنا (Konya Metropolitan Torku Arena Stadium) و مرکز خرید اِم وان قونیه قرار گرفته، مرکز خریدی فوق العاده با موقعیتی استثنایی. موقعیتی استثنایی که آن را نسبت به دیگر پروژه های مشابهش برتری داده. پروژه ساخت این مرکز خرید به منظور ایجاد یک نقطه محبوب و یک پاتوق دوست داشتنی برای علاقمندان به خرید و گردشگری راه اندازی شد. مجموعه ای عظیم که رفت و آمد به آن بسیار راحت و مسیرش به آسانی قابل دسترسی است.

مرکز خرید ارایلی پارک سایت (Ereğli Parksite)

مرکز خرید سرگرم کننده اراِیلی پارک سایت در منطقه اراِیلی قونیه قرار گرفته و برای اولین بار در اوت سال 2009 درب های خود را به روی بازدیدکنندگان گشود. مجتمعی با فضای داخلی 30000 متر مربعی که بیش از 45 برند تجاری را در دل خود جای داده است. در این مرکز خرید مجموعه سینمایی با 5 اتاق، آدِسه هایپرمارکت (Adese hypermarket) 2250 متر مربعی و یک محوطه فست فود با ظرفیت 1000 نفر نیز به چشم می خورد.

مراکز خرید قونیه
مراکز خرید قونیه

مرکزخرید نوادا اوتلت (Novada Outlet)

در این مرکز خرید نیز علاوه بر خرید، می‌توانید به رستوران‌ها و کافه‌ها سر بزنید یا به سرگرمی‌های این مرکز بپردازید. این مکان شامل مغازه‌های کیف و کفش، اسباب‌بازی فروشی، لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی، هایپرمارکت، بدلیجات، و انواع لباس‌ها است. رستوران‌ها، کافه‌ها، سرزمین بازی، و سینما از امکانات این مجموعه است.

فرش فروشی کاراوان (Karavan Carpets)

علاوه بر دیدن پاساژهای قونیه، بازدید از این فرش‌فروشی خالی از لطف نیست. فرش‌های کاراوان شامل مجموعه‌ای از فرش‌ها و گلیم‌های قدیمی و جدید است. بازدید از این مکان یک الی دو ساعت طول می‌کشد.

مراکز خرید قونیه
مراکز خرید قونیه

بازار کاپالی کارسی (Kapali Carsi)

بازار کاپالی کارسی به معنای بازار بزرگ است. این بازار در سال 1461 ساخته شده است و از جمله بزرگ ترین بازارهای سرپوشیده دنیا می باشد. بازار بزرگ، شامل 2 مسجد، 4 فواره، 2 حمام و چندین کافه و رستوران است، به طور کلی 60 راهرو و 500 مغاره در این بازار بزرگ وجود دارد. ورودی های اصلی به بازار کاپالی کارسی، 4 عدد است. در این جا می توان محصولات و صنایع دستی مربوط به این منطقه (جواهرات، سفال، ادویه، استکان های کمر باریک، قلاب دوزی و …) را پیدا کرد. قیمت اجناس در این بازار نسبت به استانبول پایین تر و مقرون به صرفه تر است. این بازار در روزهای تعطیل و همچنین یک شنبه ها تعطیل است و ساعت کاری آن در روزهای مشغول به کار، بین ساعات 9 صبح تا 7 غروب است.

فروشگاه برادران درویش

فروشگاه برادران درویش (Dervish Brothers Center) یک فروشگاه سنتی است که می‌توانید مجسمه‌های رقص سماع را به عنوان یادگاری از شهر قونیه خریداری کنید و یا اینکه به عنوان سوغاتی از شهر مولانا برای دوستان خود ببرید.

مراکز خرید قونیه
مراکز خرید قونیه

مغازه شیرینی فروشی کاردلن 

شیرینی فروشی کاردلن (Kardelen Kestane Sekeri Satış Mağazası) مغازه ای است که از نظر قیمت و مزه شیرینی هایش بسیار مشهور است، البته معروفیت اصلی این شیرینی فروشی به خاطر شیرینی های شاه بلوطی آن است. قدمت این مغازه به حدود 50 سال می رسد و افراد بسیاری از جمله بومیان و گردشگران از این مغازه خرید می کنند. ساعت کاری این جا بین ساعت 9 صبح تا 9 و نیم شب است.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨