بهترین بارهای باتومی ، گرجستان | Batumi

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بهترین بارهای باتومی

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست شما را با بهترین بارهای باتومی آشنا خواهیم کرد. برای آشنایی با بارهای شهر زیبای باتومی در ادامه با ما همراه باشید.

گرجستان کشوری با تاریخچه ای غنی و افسانه های بسیار است. شهر تفلیس پایتخت گرجستان جاذبه های بسیار زیادی دارد که باعث شده است هر ساله توریست های زیادی به این شهر و دیگر شهرهای تفلیس سفر کنند.

اما اگر می خواهید سفری به یک شهر ساحلی و هیجان انگیز داشته باشید و از تفریحات ساحلی لذت ببرید شهر ساحلی باتومی در کشور گرجستان یکی از بهترین انتخاب هاست. باتومی یک شهر شلوغ در منطقه آجارا (Adjara) در گرجستان است. این شهر تعداد زیادی رستوران ها، کافه ها، بار و کلاب دارد. در ادامه بهترین بارهای شهر باتومی را به شما معرفی می کنیم.

وینیل بار – Vinyl Bar

وینیل بار (Vinyl Bar) یک بار کوچک در میدان اروپا است. همانطور که از نام آن پیداست، فضای داخلی آن با انواع مختلفی از صفحه های گرامافون و دیگر اقلام تزئینی که توسط صاحبان بار و دوستانشان ساخته شده است، تزئین شده است. به غیر از طیف گسترده ای از نوشیدنی های الکلی، فضای عالی و موسیقی زنده در انتظار شما هستند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بهترین بارهای باتومی
بهترین بارهای باتومی

ساعت کاری:

دوشنبه تا شنبه – از ساعت 14:00 تا 01:30

یکشنبه ها – از ساعت 12:00 تا 01:30

بار شراب بی کیو – BQ Wine Bar

گرجستان سرزمین مادری برای تولید شراب است، بنابراین اگر شما فکر می کنید که عاشق شراب هستید، باید قطعا به بار شراب بی کیو (BQ Wine Bar) بروید، جایی که مالک و تولید کننده شراب آن Beka Minadze، دانش خود را در مورد روش های تولید شراب سنتی گرجستان، با شما به اشتراک می گذارد. این بار شراب تولید شده از کشاورزان خانوادگی کوچک همان منطقه را ارائه می دهد. یک پنیر یا یک بشقاب گوشت سفارش دهید و از شب خود لذت ببرید.

بهترین بارهای باتومی
بهترین بارهای باتومی

 

ساعت کاری:

دوشنبه تا شنبه – از ساعت 12:00 تا 01:00

یکشنبه ها – از ساعت 12:00 تا 00:00

چاچا تایم – Chacha Time 

چاچا (Chacha) یکی از بهترین بارهای باتومی که از یک برند محلی گرجستان بدست آمده از عصاره انگور در فرآیند شراب سازی است. چاچا تایم طعم های مختلف Chacha را ارائه می دهد، با داشتن زمینه الکل بالا و طعم فوق العاده. ممکن است در اینجا نتوانید یک فنجان چای داشته باشید اما Chacha Time  نوشیدنی های فوق العاده دیگری برای شروع شب شما دارد. اگر گرسنه شوید، همبرگر، سالاد و حتی پنکیک در این بار موجود است.

بهترین بارهای باتومی
بهترین بارهای باتومی

ساعت کاری: دوشنبه تا یکشنبه – از ساعت 13:00 تا 03:00

کلاب ساحل ایوریا – Iveria Beach Club

بیشتر از یک بار و کلاب، ساحل ایوریا (Iveria Beach) یک مقصد محبوب و پرطرفدار است اگر که شما تمایل به رقصیدن و تجربه زندگی شبانه محلی ها دارید. در امتداد خلیج، این مکان منظره فوق العاده دیدنی و جذاب از دریای سیاه دارد. شما می توانید قبل از اینکه خورشید غروب کند، به اینجا بروید، در زیر اشعه های درخشان خورشید آفتاب بگیرید، یک میان وعده داشته باشید، و لذت ببرید.

بهترین بارهای باتومی
بهترین بارهای باتومی

رستوران بام اسپکتروم – Spectrum Rooftop Restaurant

اگر دوست دارید یک کوکتل خوشمزه را با یک ویو فوق العاده از شهر و روشنایی با چراغ های پر زرق و برق داشته باشید، پس، رستوران بام اسپکتروم (Spectrum Rooftop Restaurant)  را دوست خواهید داشت. با طیف گسترده ای از نوشیدنی های الکلی و یک فضای دوستانه عالی ، رستوران بام Spectrum  برای بسیاری از مردم محلی به یک پاتوق تبدیل شده است.

بهترین بارهای باتومی
بهترین بارهای باتومی

ساعت کاری: یکشنبه تا دوشنبه – از ساعت 10:00 تا 4:00

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨