کتابخانه ادمونت ابی اتریش
کتابخانه ادمونت ابی اتریش

کتابخانه ادمونت ابی، یکی از زیباترین کتابخانه های جهان | Austria

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

کتابخانه ادمونت ابی اتریش

در این مطلب از مجله گردشگری تاپ توریست شما را با یکی از زیباترین کتابخانه های جهان ، کتابخانه ادمونت ابی اتریش آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

یکی از مکان هایی که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد کتابخانه است. کتابخانه ها مکانی برای مطالعه و آرامش افرادی است که عاشق کتاب خواندن هستند و از مطالعه لذت می برند.  کتابخانه ادمونت ابی (Admont Abbey Library) که معروفترین کتابخانه جهان است در اتریش قرار دارد. این مجموعه در سال ۱۷۷۶ میلادی در سمت جنوب شرقی روخانه Enns‌ ساخته شده است و معماری بسیار زیبا و خیره کننده ای دارد. در این کتابخانه بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب، ۷۰ هزار کتاب تعمیر شده و بیش از هزار نسخه دست نویس نگهداری می شود که می توانید در آن ها سیر پیشرفت و تکامل ادبیات را بررسی کنید.

کتابخانه ادمونت ابی اتریش

از میان تمام کتابخانه‌های قرن هجدهمی که در صومعه‌ها واقع شده‌اند، «ادمونت» شگفت‌انگیزترین معماری را داراست.هیچ میزی در این کتابخانه‌ی اتریشی دیده نمی‌شود، چرا که اتاق‌ها برای مطالعه در نظر گرفته نشده بودند. راهبه‌ها کتاب‌ها را به محل زندگی خود می‌بردند و می‌خواندند. این سالن‌ تنها برای نگهداری و نمایش آثار ادبی ساخته شده است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


این کتابخانه به نحوی حیرت انگیز و زیبا به نظر می‌رسد که شاید تنها در یک فیلم دیزنی به جای زندگی واقعی دیده باشید. کتابخانه ادمونت ابی بزرگترین کتابخانه یگانه گرایی در دنیاست. کتابخانه ادمونت ابی 700,000 جلد کتاب، که همه با نقاشی‌های مداد شمعی فوق العاده و کنده کاری همراه هستند، را نگهداری می‌کند.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)