بازارها و مراکز خرید بندر گناوه | Bandar Ganaveh

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

بازارها و مراکز خرید گناوه

در این بخش از وب سایت مجله گردشگری تاپ توریست معرفی بازارها و مراکز خرید گناوه را خواهیم داشت. برای آشنایی با بازارهای بندر گناوه، در ادامه با مجله تاپ توریست باشید.

بندر گناوه (Bandar Ganaveh) یکی از شهرهای استان بوشهر ایران و مرکز شهرستان گناوه است. آب و هوای گناوه گرم و مرطوب است. این بندر به دلیل ساحل زیبا، حیات وحش و همچنین وجود بازارهای سنتی که در آن وجود دارد بسیار در بین گردشگران شهرت دارد. بندر گناوه از لحاظ جغرافیایی در ساحل خلیج فارس و میان بوشهر بندر دیلم به فاصله ی ۱۸ کیلومتری از شرق خورامام حسن قرار گرفته است.

بازار گناوه بازار بزرگی است که هر ساله میزبان هزاران نفر از مردم سرتاسر ایران است که برای خرید به این شهر می‌آیند. در واقع مهمترین دلیل افراد برای سفر به بندر گناوه خرید کردن در این شهر بندری است. تقریبا اکثر اجناسی که در این منطقه به فروش می رسند خارجی هستند و اصطلاحا به آنها ته لنجی می‌گویند. تنوع فراوان، ارزانی و برندهای ارائه شده در این بازارها از جمله مهم‌ ترین دلایل استقبال چشمگیر مردم از بندر گناوه است.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


بندر گناوه به دلیل داشتن مرزهای دریایی با کشورهای حاشیه‌ی خلیج فارس، از بازارها و مراکز خرید پرتعدادی برخوردار است و جالب اینکه قیمت کالاهای مورد عرضه‌ی این بازارها نیز بسیار به‌صرفه است. درست همانند شهرهای مرزی استان کردستان که به دلیل نزدیکی به مرزهای عراق، در بازارهایشان، انواع و اقسام اجناس مصرفی خانوار داخلی و خارجی با قیمتی مناسب ارائه و عرضه می‌شود.در ادامه تعدادی از بازارها و مراکز خرید این بندر را به شما معرفی می کنیم.

بازار اصلی بندر گناوه

بندر گناوه یک بازار اصلی دارد که در آن می توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را خریداری کنید. از دست ‌فروش ‌هایی که در گوشه و کنار بازار دیده می‌ شوند، هم غافل نشوید؛ زیرا گاهی اوقات از این افراد نیز می ‌توانید کالاهای بسیار مناسبی خریداری کنید. بازار سیف یکی از معروف ترین بازارهایی است که می توانید برای خرید در بندر گناوه به سمت آن بروید.

بازارها و مراکز خرید گناوه
بازارها و مراکز خرید گناوه

بازار بندر دیلم

یکی دیگر از بازارهای بندر گناوه در فاصله ی ۶۸ کیلومتری غرب این بندر قرار گرفته است و برای رسیدن به آن تنها باید ۵۰ دقیقه یا حتی کمتر رانندگی کنید. این بندر در فاصله کمی از کشورهایی مثل کویت و امارات قرار دارد از همین رو اجناسی از کشورهای سنگاپور، تایلند و چین به راحتی در این بندر پیدا می شود که تفاوت آن با دیگر مناطق کشور قیمت مناسب این محصولات با کیفیت می باشد.

بازارها و مراکز خرید گناوه
بازارها و مراکز خرید گناوه

برخی مراکز خرید گناوه عبارتند از “پاساژ دنا” ، “مجتمع تجاری افتخاری”، “پاساژ بهروزی”، ” مجتمع تجاری پاسارگاد”، “پاساژ کوروش”، پاساژ مواد غذایی”، “پاساژ احمدیان” و “پاساژ لوازم خانگی برقی”. عمده‌ی مراکز تجاری بندر گناوه در محله‌ی “نوروز آباد” و حد فاصل “خیابان طالقانی” و “خیابان بسیج” قرار گرفته اند.

مقالات گردشگری بیشتر بخوانید:



 الی گشت    

                تور کیش


 

دنیا جای بزرگی است ، برای اینکه فقط یک جا بمونی ✨