تور مجازی مزارع گل لاله
تور مجازی مزارع گل لاله

تور مجازی مزارع گل لاله ، هلند | Holland The country of tulips

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی مزارع گل لاله

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی مزارع گل لاله در هلند آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشده اید به هلند سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به مزارع گل لاله با ما همراه باشید.

هلند به کشور لاله ها مشهور است و دلیل آن نیز مزارع پهناور انواع گل های لاله در این سرزمین زیبا است. زمانی که اسم هلند به میان می‌آید، بیشتر افراد به یاد شهر زیبای آمستردام می‌افتند و چراغ‌های زیبا و کافی‌شاپ‌های بی‌نظیرش. علاوه بر این، نام این کشور زیبا با لاله و گل پیوند خورده است. اما غیر از این‌ها، این کشور زیبا چیزهای زیادی برای ارائه به گردشگران دارد.

هلند، کشوری با تاریخی غنی، شهرهای قدیمی، خیابان‌های سنگ‌فرش و کانال‌های آب است. مزارع زیبا و وسیع، آسیاب‌های بادی مشهور و حتی سواحل زیبا، بخش‌های دیگری از دیدنی‌های هلند هستند.

تور مجازی مزارع گل لاله
تور مجازی مزارع گل لاله

یکی از نمادهای اصلی هلند، لاله‌های رنگارنگ و زیبای این کشور است. ژانویه هر سال در کشور هلند به روز ملی لاله معروف است و دلیل انتخاب این روز به خاطر شروع فصل رویش لاله در این کشور است و فصل قلمه زدن این گیاه به‌طور رسمی آغاز می‌شود  . در این روز مردم هلند در میدان اصلی شهر آمستردام هلند جمع می شوند و به صورت مجانی به آنها گل لاله می دهند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


کشور هلند با دارا بودن بیش از 10000 هزار هکتار باغ گل بزرگترین صادر کننده گل در سرتاسر جهان محسوب میشود.  در اواسط ماه می اوج زیبایی و رنگ آمیزی طبیعت را در باغات و مزارع لاله های هلند میتوانید تجربه کنید. هم اکنون بیش از 100 نوع گل لاله در سرتاسر جهان طبقه بندی شده است.سالیانه بیش از 3 میلیارد گل لاله در هلند رشد و پرورش میابد که بیش از دو سوم آنها به دیگر کشورها مخصوصا آمریکا و آلمان صادر می شوند.

             

امیدواریم که از تور مجازی مزارع گل لاله لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره کشور هلند با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)