تور مجازی آگرا 
تور مجازی آگرا 

تور مجازی آگرا به صورت 360 درجه ، هند | Agra

اجاره خودرو در دبی
رزرو تور
تور ترکیه سلام پرواز
 

تور مجازی آگرا 

در این مقاله از معرفی تورهای مجازی در وب سایت مجله گردشگری و سفر تاپ توریست شما را با تور مجازی آگرا آشنا خواهیم کرد. پس اگر تا به حال موفق نشدید به کشور هندوستان سفر کنید در این مطلب با سفر مجازی به آگرا با ما همراه باشید.

آگرا یکی از شهرهای هندوستان می باشد که همانند دیگر شهرهای هند دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. سفر به آگرا در یک روز برای دیدن جاذبه هایش زمان کمی است. آگرا دارای بناهای زیبا و باشکوهی مثل تاج محل است که توریستان زیادی برای بازدید از این مکان زیبا به آگرا سفر می کنند. زیبایی های آگرا به حدی است که با قدم زدن در سطح شهر می توانید از دیدن این مناظر لذت ببرید و از جاذبه های توریستی آگرا عکاسی کنید.

آگرا شهری است در نواحی شمالی ایالت اوتار پرادش که در فاصله‌ی 206 کیلومتری از پایتخت هند شهر دهلی قرار گرفته است. آگرا واقع در ایالت اوتار پرادش ، سومین شهر بزرگ هند و یکی از بهترین مجموعه ها دیدنی های  هند می باشد و مرکز هنر، فرهنگ، تجارت و یادگیری کشور پهناور هندوستان نیز بوده است که درکنار رودخانه یامونا یا جمنا قرار گرفته است، این شهر پایتخت حکومت اکبر پادشاه بزرگ امپراتوری مغولی هند یا گورکانیان بوده و آن را اکبر آباد نیز می نامیدند و همچنین نام آگره یا اگرا به شکل ” آگرهبانا ” ابتدا در کتاب حماسی ماها بهاراتا آمده است و معناشناسان آن را پردیس یا بهشت معرفی کرده‌اند و در قرن‌های 16 یا 17 میلادی آگره به راستی تمثالی از پردیس در روی زمین شده بود ،همچنین آگرا در زمان حکومت اکبر، جهانگیر و شاه جهان اهمیت زیادی داشته است.تور مجازی آگرا 

محل قرارگیری یکی از عجایب هفت‌گانه دنیا «تاج محل» شهر آگراست که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگران در هند به شمار می‌رود. اینجا به همان اندازه که مورد توجه مردم خود هند است مورد توجه افراد دیگر کشورها نیز می‌باشد، از آنجا که تعداد بیشماری از گوشه و کنار دنیا برای تحسین زیبایی آن به هند سفر می‌کنند. سه شهر دهلی، جیپور و آگرا مثلث طلایی گردشگری هند را شکل می‌دهند.

اجاره اقامتگاه بوم گردی

 لیدوما

                | اجاره سوئیت در مشهد | اجاره ویلا در چالوس


               

امیدواریم که از تور مجازی آگرا لذت برده باشید. لطفا در بخش نظرات، نظرات خود را درباره آگرا با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.



 الی گشت    

                تور کیش


 

جهان را ببین. جهان، رویایی تر از هر رویایی است. (ری بردبری)